Gezeur ontstaan door het werkplaatshandboek.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RickGT TURBO
Contacteer:

OK ik wil even iets van m'n hart.

Volgende is gebeurt...

Ik vind dat we alles gewoon moeten delen en geen elitair gedoe moeten hebben.

Ik heb het Werkplaats handboek gescanned. Niemand had of wilde de moeite nemen om het te digitaliseren.

2. Ik wil het online plaatsen.

Maar omdat ik weet dat er copyrights enzo opzitten heb ik eerst toestemming aan de club gevraagt of ik de URL's mocht plaatsen.

De reactie was dat het geweldig en super was, maar of ik het dan wel wilde doen op het besloten forum.

Want daar zijn uiteraard minder potte kijkers die moeilijk zouden kunnen gaan doen.

Nou daar was en ben ik het volledig mee eens. Tevens vind ik dat dit soort dingetjes bij de extratjes van het clublidmaatschap zitten.

Ben je te beroerd om je klauwen uit de mouwen te steken en een keertje de club te steunen en die paar centjes te betalen. Dan ben ik ook te beroerd om je met zo iets te helpen!

Dus voor mij totaal logisch.

Nou laat ik wel even de mensen op het .com weten dat het op het nl forum geplaatst is. Als een soort service. Want niet iedereen kijkt dagelijks op het .nl forum. En de mensen die niet lid zijn nog hebben dan weer een extra reden om toch even lid te worden.

Eerste wat ik op m'n werk dus vanmorgen zie is dat het topic op .com is weggehaald.
Want er kwam gezeik van... de mensen gingen zeiken.

Nou mijn reactie daar op is. MOOI! Mooi dat het is weggehaald! Das netjes van de club!
Je moet gewoon niet zeiken!!!!!!!!!!!
Zeker als niemand de moeite heeft gedaan om eens zelf wat te doen. Nee... alleen maar gebruik maken van alles...

Nou niet dus!!!!

Nou ja... ik ben nu zelf aan het zeiken, maar ja... :D

Dit kwam allemaal te weeg door een pmetje dat ik eerder ontving:
Zeg, waarom is zoiets nou alleen voor .nl??? Mensen hebben zoiets van ja euh ... en bedankt, zet het dan toch gewoon op .com, we doen toch niet voor mekaar onder? Ik ben wel lid maja zeg het dan niemand en doe 't stiekem... soms snap ik dat soort dingen niet van de club... heeft me al wat ellende gebracht dus verder zeg ik 'r nix meer over ok.
Even voor de duidelijkheid. Ik ben alleen maar een clublid en heb dus niks met het bestuur te maken.

Het bestuur heeft overigens volgens mij met deze zaak ook helemaal niks te maken.

"we doen toch niet voor mekaar onder?"

Ben ik het wel helemaal mee eens. Daarom gewoon op de club site zetten. Wordt clublid (ben je dus al, dus waar hebben we het nou over :) ) of breng zelf wat extra's in.

Ik ben denk ik boven al duidelijk geweest met het hoe en waarom.

Door dit hier even te posten hoop ik wat meer begrip te kweken voor het hoe en waarom dingetjes gedaan worden of gebeuren.

En nogmaals ik ben alleen maar een clublid.

edit: titel aangepast door Robert dB.
Laatst gewijzigd door RickGT TURBO op vr 13 dec 2002 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Drive it like you stole it
Abel
Über-Spammer

Ik ben het met je eens. Ik vind ook dat er verschil moet zijn tussen lid en niet lid. Het is bitter voor de mensen die niet lid zijn, maar daar tegen, het is niet duur om wel lid te zijn.

Deal with it..

En als je wel lid bent.. Niet zeuren..
Dirk (CRX)

Go Rick.. scannerd :) helemaal gelijk.. Ik ben trouwens lid-af? sinds uhm wanneer was die meeting vorig jaar??
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Rob

Ik ben wel lid, en ik zeur ook

Jullie doen namelijk net alsof je perce lid moet zijn om een beetje sevice te krijgen :(
We zijn er hier toch om elkaar te helpen of niet soms?
En als je dan lekker lid wilt worden dan doe je dat toch, maar als je mensen (die ook nog eens dezelfde auto met waarschijnlijk evenveel eerbied en aandacht rijden) kan helpen dan is hier toch niets slechts aan? Zoals Eek the cat zei : "It never hurts to help"
En misschien lopen er wel een of twee mindere mensen rond op .com, maar het is wel zo dat de meeste mensen toch op .com gaan kijken ipv .nl (en ik spreek uit ervaring)

Dus zit niet zo te zeiken maar doe eens wat voor je mede (renault rijdende) mens.

Dank u voor de aandacht
Goof

Oh jee, volgens mij wordt dit weer een gezellige discussie waarvan ik me afvraag of je 'm überhaupt op zou moeten starten, maargoed.....
Mickael

Als je niet lid wil worden moet je niet zeiken dat je sommige gedeeltes niet in kan, dan had je maar wat geld over moeten maken.

Jullie vergeten dat de LEDEN nu ook .com betalen, wees blij dat de club daar geen vergoeding voor vraagt.

Het zijn altijd de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten die zitten te zeiken.

Betaal je lidmaatschap, dan heb je niet te klagen.

Ik ben het met je eens rick! (waar staat het eigelijk ik heb het niet gezien?)
Mickael

Rob (R5B) schreef:Ik ben wel lid, en ik zeur ook

Jullie doen namelijk net alsof je perce lid moet zijn om een beetje sevice te krijgen :(
Dus zit niet zo te zeiken maar doe eens wat voor je mede (renault rijdende) mens.

Dank u voor de aandacht
Betaal jij je buurmans huur?

En dat we elkaar niet helpen is echt eerste klas gel.l.

Hij maakt het leden nog makelijker!
marco

ben het helemaal met rob eens,,ik bedoel we zijn hier om mekaar te helpen onder mekaar als mede renault rijders ,en niet om niet leden buiten te sluiten en niet te helpen,niet dat ik zo zit te springen op dat boek want heb het zelf gehad,infeite als je veel zelf sleutelt aan je liefje heb je het boek niet eens nodig ,het wijst zich allemaal vanzelf :D :D ,ik wil hier nu niet weer een discussie gaan openen over het wel en weer van de club,maar heb wel zoiets van we zijn begonnen door en voor renault rijders laten we het ook zo houden,en laten we niemand gaan buiten sluiten ,so thats it , enne hoe is het verders met iedereen hiero :D :D

ps,o ja ff vergeten , die uitspraak over dat anderen niks doen voor de club en zo vindt ik niet reeel,als jij wat wil doen is dat jouw zaak en moet je niet anderen gaan aanspreken van jullie doen niks voor de club,als jij dat handwerkplaatshandboek online wilt gaan zetten is dat jouw eigen ding,en is ook leuk dat je dat wilt gaan doen ,maar ga dan geen andere mensen afzeiken met jullie doen niks en zo dat vindt ik onterecht,en zekers niet passen,iedereen doet wel eens een ding voor de club op een of andere manier,is het niet nu dan mischien volgend jaar of het jaar erop enz :D

greetz marc
a.k.a Ghostrider
marco

Mickael schreef:Als je niet lid wil worden moet je niet zeiken dat je sommige gedeeltes niet in kan, dan had je maar wat geld over moeten maken.

Jullie vergeten dat de LEDEN nu ook .com betalen, wees blij dat de club daar geen vergoeding voor vraagt.

Het zijn altijd de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten die zitten te zeiken.

sorry hoor maar jij doet me wat uitspraken hier die ik vindt dat niet kunnen gozer ,houdt hier eens snel mee op :( :(
Rob

Mickael schreef:
Rob (R5B) schreef:Ik ben wel lid, en ik zeur ook

Dank u voor de aandacht
Betaal jij je buurmans huur?

En dat we elkaar niet helpen is echt eerste klas gel.l.

Hij maakt het leden nog makelijker!
Wat nou eerste klas gelul :evil:
Alsof jullie mekaar helpen, laat me niet lachen :lol:
Als je hier iets probeert te verkopen schrijft iedere boer wat hij denk dat er wel niet mist mee is en dat de vraagprijs toch zeker gehalveerd moet worden. Is dat hoe "jullie" elkaar "helpen" ?
Nick (germanstyle)

Ach en dit is weer een topic dat nog 33 pagina's lang kan worden en dan is iedereen het nog niet met elkaar eens.

ik houd ik me lekker buiten dit gezeur.
marco

ik houdt me er nu ook buiten heb genoeg gezegt,maar vindt zo een uitspraken onterecht en niet kunnen zo thats it

greetz allemaal :D
jeroen.k

Jongens, jongens, chill! Lijkt me logisch dat als je geen lid bent van de club dat je geen onbeperkte toegang hebt tot de clubsite. Handboeken online plaatsen mag eigenlijk niet en daarom via .nl zodat Big brother het niet kan zien! Op .com mag het eigenlijk niet eens volgens de regels. Als je het dan zo graag wil hebben kopieer je het toch weer van iemand die wel clublid is? Een discussie over wel of geen lid zijn lijkt me vijr nutteloos. Wil je lid worden wordt je lid en heb je alle voordelen van het clublid zijn. Wil je geen lid worden, wordt je geen lid, maar moet je niet gaan zeuren als er iets op .nl staat wat je ook graag wil weten/hebben. (als je dat handboek zo graag zou willen hebben had je Rick ook kunnen mailen voor de URL. Dan had hij hem heus wel gegeven denk ik. Wordt toch eens volwassen allemaal! Tuurlijk betlaen de clubleden nu voor de site, maar dat is echt geen superwereldbedrag hoor. Gewoon lekker normaal doen tegen elkaar en als je als iet clublid eens niet mee kunt doen met een besloten activteit of op de .nl site dan heb je daar vrede mee, want je hebt bewust gekozen voor het niet lid zijn. Je gaat toch ook niet als je op voetbal zit zeuren bij de hockeyvereniging dat je ook gebruik wil maken van hun faciliteiten omdat het anders niet eerlijk is?

Beetje vaag allemaal!
marco

jeroen ik ben ook niet degene die heeft gezeurt ,ik zeg ook ik heb er bewust voor gekozen om geen lid te worden,ik spreek alleen voor mezelf,omdat ik die uitlatingen niet echt corect vondt die hier werden gedaan thats all
Anonymous

Nick (germanstyle) schreef:Ach en dit is weer een topic dat nog 33 pagina's lang kan worden en dan is iedereen het nog niet met elkaar eens.

! :D
jeroen.k

@Marco

Hihi, Ik zeg ook niet dat jij het was! ;) was in zn algemeen. Ik begrijp het nut van de discussie namelijk niet. Feiten zijn zo klaar als een kontje, eeeuh klontje! :D
marco

:D :D :D :p
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Martijn T. schreef:
Nick (germanstyle) schreef:Ach en dit is weer een topic dat nog 33 pagina's lang kan worden en dan is iedereen het nog niet met elkaar eens.

! :D
ik sluit volledig aan :)
.:: TurboPowerr ::.
jeroen.k

marco schreef:enne hoe is het verders met iedereen hiero :D :D
Goed en met jou? :D
marco

met mij gaat het lekkel :p :wink:
jeroen.k

mooi! :D
Patrick L.

Door zo`n topic als dit te beginnen, vraag je om gezeik rond de club...Ik vind dit geen verstandige aktie, leid meer tot uitlokking van een never-ending discussie.Hier laat ik het verder bij :)
jeroen.k

Jongens we hebben allemaal toch een wc? Waarom dan zeiken rond de club? Das wildplassen hoor! En dat mag niet! :p
marco

heb ik een wc????,ff kijken of ik daar dan kan zeiken want ik moet nodig man :D :p
Mickael

marco schreef:
Mickael schreef:Als je niet lid wil worden moet je niet zeiken dat je sommige gedeeltes niet in kan, dan had je maar wat geld over moeten maken.

sorry hoor maar jij doet me wat uitspraken hier die ik vindt dat niet kunnen gozer ,houdt hier eens snel mee op :( :(
Wat kan niet????

Het zijn toch altijd dezelfde die lopen te klachen.

Zo ook in verkoop topic's. Van die mensen is veelste te duur en dat soort shit, hou dat lekker voor je!

Maar als je vind dat mijn uitspraken niet kunnen PM me anders wat je bedoeld, ik zie het niet! Kan je me het misschien duidelijk maken.
jeroen.k

ben net geweest 13 posts terug! :lol:
Patrick L.

Jongens, jullie raken off-topic, en dat mag ook niet...Wel on-topic blijven h :wink: :wink:
marco

tis goed mickael, ik ga er verders niet op in :)
marco

Patrick L. schreef:Jongens, jullie raken off-topic, en dat mag ook niet...Wel on-topic blijven h :wink: :wink:
ja mam ,zullen we doen :wink:
Patrick L.

marco schreef:
Patrick L. schreef:Jongens, jullie raken off-topic, en dat mag ook niet...Wel on-topic blijven h :wink: :wink:
ja mam ,zullen we doen :wink:
hèhèh :p hey dude alles goed?
Mickael

marco schreef:tis goed mickael, ik ga er verders niet op in :)
Jammer :lol:

ik had het graag willen weten.
marco

ja hoor alles lekkel patrick, enne met jouw???
heb je ons gister niet een beetje gemist :D :D
wij jou welnie :D :D :D :wink: :wink:
Robert dB.

Mickael schreef: Jullie vergeten dat de LEDEN nu ook .com betalen, wees blij dat de club daar geen vergoeding voor vraagt.
sterk punt!
RickGT TURBO
Contacteer:

Rob (R5B) schreef: Jullie doen namelijk net alsof je perce lid moet zijn om een beetje sevice te krijgen :(
Ik vind dat dat beslist verwacht mag worden.
Rob (R5B) schreef: We zijn er hier toch om elkaar te helpen of niet soms?
Dat wel en ik zal de eerste zijn om te helpen. (vraag maar aan het niet lid Ben, die ik 3 maanden een ontsteking heb geleend)

Als je niet lid wil worden moet je niet klagen dat je sommige dingen niet kan, dan had je maar wat geld over moeten maken.

Zoals Mikael het zei:"Jullie vergeten dat de LEDEN nu ook .com betalen".

Nou was het wel een lid dat graag meer openheid had voor niet leden. Dus deze persoon vind het niet erg om extra te betalen zodat anderen mee kunnen genieten.
Dat is te respecteren moet ik zeggen.

Maar ik denk dat toch veel mensen het daar niet helemaal mee eens zijn.
Drive it like you stole it
catrinus

Ik wil nog ff een klein iets toevoegen. Rick super dat jij de tijd er voor genomen hebt. Echt klasse. En iedereen die zit te zeiken en te zeuren zie je geen flikker doen voor de club. jaja er worden nu veel op hun teentjes getrapt maar dat intereseerd mij geen reet. En wil je graag die extra dingen hebben die je op .nl kunt vinden dan moet je maar lid worden. En met die lidmaatschap behoud je .com ook want die moet ook worden betaald. Ik ga verder geen discussie beginnen maar dit moest er ff uit.
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie