Megane turbo motor bij holtrop

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RO 16v

Peter @ Malta schreef:Zou zoiets nou ook in een Scénic passen? Even afgezien van de geografische afstand, 165 pk in plaats van 95 pk zou wel interessant zijn.

Hou je dan ook dezelfde versnellingsbak, oftewel geeft de snelheidsmeter nog de juiste snelheid aan?

- Peter
Het past alleen heb je dan ook de versnellings bak ervan nodig omdat die van jouw te licht hiervoor is.
Hij geeft dan waarschijnlijk een andere stand aan omdat de tandwiel verhoudingen anders liggen.
martin rs

was vandaag ff kijken leuke zooi hooer binnen daar kom ik niet vaak blokkie is 3500 euro en nieuwe en compleet dus de inlaat en uitlaat spruitstukken enz erbij en de turbo want daar was eerst twijfel over maar die zit erbij hij staat binnen en roty dus niet snel weg alleen wel een beetje stoffig.

wel leuk om daar te kijken zoveel leuke blokkies volgens mij lag er ook een willie bloke erg mooie allemaal

martin
Anonymous

martin rs schreef:was vandaag ff kijken leuke zooi hooer binnen daar kom ik niet vaak blokkie is 3500 euro en nieuwe en compleet dus de inlaat en uitlaat spruitstukken enz erbij en de turbo want daar was eerst twijfel over maar die zit erbij hij staat binnen en roty dus niet snel weg alleen wel een beetje stoffig.

wel leuk om daar te kijken zoveel leuke blokkies volgens mij lag er ook een willie bloke erg mooie allemaal

martin
Is dit dialect ofzo?? Mijn god, moet het geheel echt 5x lezen wil ik begrijpen wat je nu bedoelt.

Edit: bedoel het niet zo grof hoor :wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 15 nov 2002 22:34, 2 keer totaal gewijzigd.
martin rs

eh ja inderdaad sorry zal de volgende keer ff doorlezen voor ik op submit klik.

martin
RO 16v

Het is een test motor en hij komt bij Reapers vandaan en hij heeft hem nieuw uit de fabriek. De motor is wel helemaal nieuw maar je weet niet 100% wat je koopt vandaar dat hij maar 3500 euro kost.
martin rs

is dat zo goedkoop dan 3500 euro ik vind et wel dur eigelijk. maar oke das mijn mening hij zag er daar wel netjes uit en helemaal compleet
Anonymous

martin rs schreef:is dat zo goedkoop dan 3500 euro ik vind et wel dur eigelijk. maar oke das mijn mening hij zag er daar wel netjes uit en helemaal compleet
Bestel alleen maar eens een nieuwe turbo voor zon ding. Denk dat je schrikt.

Ik vind het niet duur, voor een hagel nieuw blok.
Je kunt er zo 250.000 km mee draaien. En dat voor dat geld... Zal wel leuk zijn voor in een Twingo...

Nog ff een ander chippie er in en gaannnnnn.
Riël
Über-Spammer

Joentjuh! schreef:specificaties 2.0 16v turbo blok :

max. vermogen 120 kW (165 pk)/5000tpm
max. koppel 250 Nm/2000tpm
turbo ja, met intercooler

of het blok van de clio sport 2.0 16v, deze heeft toch wat meer pk's alleen een lager koppel.

max. vermogen 124 kW (172 pk)/6250tpm
max. koppel 200 Nm/5400tpm
turbo nee

deze is ook nog een keer 500 euro goedkoper
Die turbo is wel een hele berg sneller naar mijn idee 1250 toeren eerder max vermogen, je mist alleen bovenin wat. Maar 't leuke is 250Nm bij 2000 toeren? da's net een diesel van onderin.. bye bye 16v
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Willen jullie trouwens topics als deze niet meer maken!

Ik begin nu serieus te denken om er een turbo in te leggen, in de 19. Hoe moet ik dat thuis vertellen?

Dat is jullie schuld :D
rasit..

ArjanR19 schreef:Willen jullie trouwens topics als deze niet meer maken!

Ik begin nu serieus te denken om er een turbo in te leggen, in de 19. Hoe moet ik dat thuis vertellen?
begin gewoon met, er was eens... :D
Anonymous

rasit.. schreef:
ArjanR19 schreef:Willen jullie trouwens topics als deze niet meer maken!

begin gewoon met, er was eens... :D
Rasit,

Dat heb ik al zo vaak gedaan. Daar kan ik echt niet meer mee aankomen.

Je zou me vriendin eens moeten horen, die wordt gek (is ze eigenlijk al hoor :D ).
Sander
Contacteer:

ArjanR19 schreef:Nog ff een ander chippie er in en gaannnnnn.
De computer is voor een hogere turbodruk uitgelegt. Ik weet niet meer precies hoeveel druk maar kan komt er 225Pk uit. Als we het teminste over de zelfde motor hebben! Ik heb het over dat blok wat +/- een jaar geleden nog bij Reapers lag.

S :D nder
RO 16v

Sander schreef:
ArjanR19 schreef:Nog ff een ander chippie er in en gaannnnnn.
De computer is voor een hogere turbodruk uitgelegt. Ik weet niet meer precies hoeveel druk maar kan komt er 225Pk uit. Als we het teminste over de zelfde motor hebben! Ik heb het over dat blok wat +/- een jaar geleden nog bij Reapers lag.

S :D nder
Met andere chip haal je uit dit blok 45 pk extra met andere aanpassingen zelfs 100 pk. :p

Dit blok komt inderdaad bij Reapers vandaan, het enige probleen is dat het een test blok is vanuit de fabriek, dus het is geen productie motor dus er kan wat kapot gaan.
Plaats reactie