Droevig.....
veel succes met het verwerken van je verlies
Laatst gewijzigd door Jeroen V op zo 17 nov 2002 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik ook. Past ook wel bij het interieurpatrick 21TURBO schreef:ik hou me ook aanbevolen voor eentje,dus meld het maar als ze er komen.

-
- Contacteer:
Dit lijkt me echt vreselijk zeg, je auto helemaal zien uitbranden.
Heeft hoge buitentemperatuur hier enige invloed op? In de zomer kan het hier 40 graden in de schaduw worden en de airco trekt nog wat extra vermogen uit de motor. Heb je dan een hogere kans op autobrand?
- Peter
Heeft hoge buitentemperatuur hier enige invloed op? In de zomer kan het hier 40 graden in de schaduw worden en de airco trekt nog wat extra vermogen uit de motor. Heb je dan een hogere kans op autobrand?
- Peter
-
- Contacteer:
Toch een pluimpie waard zou ik zeggen...WillemD schreef:ja ik was degene die hem naar de rand geduwd heeft.
Sorry!
Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Lijkt me niet dat de wagen eerder in de fik staat, maar als ie fikt, zal het wel harder zijn.Peter @ Malta schreef:Dit lijkt me echt vreselijk zeg, je auto helemaal zien uitbranden.
- Peter
Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de enorme heoveelheid reakties,dat heeft meegeholpen om het verlies te dragen.Natuurlijk wil ik u ik bedoel wij weer een nieuwe 5 GTT aanschaffen en dan weer ene blauwe natuurlijk.Dus als jullie wat weten graag een mailtje naar ons toe.Moet wel technisch in goede staat zijn en niet te duur.
Groetjes van Iris Dorsman.Eigenaresse van overleden blauwe 5 GTT
Groetjes van Iris Dorsman.Eigenaresse van overleden blauwe 5 GTT
-
- Moderator
- Car: Megane
gesus ik heb zo effe alles doorgelezen en met verbazing naar de uitgebrande 5 pic gekeken. En dit gun ik echt niemand ik zou er persoonlijk als het mijn auto zou zijn behoorlijk om moeten janken
echt ongelooflijk heel veel sterkte en suc6 verder

Beste mensen,
Nadat mijn 5 GTT was uitgebrand,nu eindeijk weer binnen 1 week een nieuwe 5GTT blue sport aangeschaft.Maar waar kan ik mijn autootje het beste laten tunen?Gaarne jullie reaktie.
Groeten Iris
Nadat mijn 5 GTT was uitgebrand,nu eindeijk weer binnen 1 week een nieuwe 5GTT blue sport aangeschaft.Maar waar kan ik mijn autootje het beste laten tunen?Gaarne jullie reaktie.
Groeten Iris

waar je em kan laten tunen ????
ik zou ut niet weten ben niet zow bekend met gtt's

Doe mij maar de JBL GTI A6000 Versterker!!
heeft u misschien 10.000 pleuro's voor mij?
heeft u misschien 10.000 pleuro's voor mij?
-
- Moderator
- Car: Megane
Weet iemand hoe het met de blusseractie staat?
Ik ben vandaag wezen kijken voor een blusser, maar ze hebben hier alleen mar poederblussers, en dat wil ik niet.
Ik ben vandaag wezen kijken voor een blusser, maar ze hebben hier alleen mar poederblussers, en dat wil ik niet.
He! nu is die weer rood.