Het is wel Ford techniek, hij zal wel snel genoeg zijn.

Een paar jaar geleden stond er in de Max power ook zo'n project.
Ik vind het wel jammer dat het van de nederlandse wetgeving niet mag

Ik ben een keer wezen informeren om een V6 in mijn clio te plaatsen en dat mag niet, omdat de clio nooit met V6 is uitgevoerd toen hebben ze tegen mij ook gezegd dat een ander merk motor niet in de auto mag, of dat dus echt zo is weet ik niet heb ook niet de regelgeving erover na gelezen, ik weet wel dat ze soms bij de rdw uit hun nek lullen.cliomaniac schreef:het is bullshit dat dit in nederland niet zou kunne echt welhet enige wat niet mag in nederland zijn blauwe ruitewissersproeiers en terecht het is wel degelijk toegestaan om een ander merk motor in een renault te leggen ik heb het een keer gezien bij een kennis mazda mx5 met bmw v8
Dat is volgens mij omdat er golfjes 2 met vr6 standaard geleverd zijn in Duitsland en dan heb je al een type goedkeuring die de rdw kan over nemen.Zeeuw schreef:Tis simpel, het kan heus wel, denk aan de vele Golf II met een VR6 motor op kenteken. JE moet WEL een rdw keuring doen. Je zult geen complete typegoedkeuring moeten laten uitvoeren maar het zal wel redelijk streng zijn. Om maar even het Golf vb aan te houden. VR6 blokje heeft 174/190 pk. Als je dit in een Golfje GTI 1800 mikt dan heeft ineens zomaar bijna 50% meer vermogen. Ze zullen dan ook eisen dat je je remmen enz aanpast. In ding is zeker, ze zijn er niet blij mee en doen daarom ook zeer vaag over dit soort zaken als je info opvraagt. Tip, informeer eens bij de VW boys.
Een originele golf II VR6 bestaat niet; echter waren de keuringsregels voorheen niet zo streng; sinds anderhalf jaar krijg je zo'n auto niet meer op kenteken, vanwege nieuwe regels, eisen of wat voor onzin ook.RO 16v schreef:Dat is volgens mij omdat er golfjes 2 met vr6 standaard geleverd zijn in Duitsland en dan heb je al een type goedkeuring die de rdw kan over nemen.Zeeuw schreef:Tis simpel, het kan heus wel, denk aan de vele Golf II met een VR6 motor op kenteken. JE moet WEL een rdw keuring doen. Je zult geen complete typegoedkeuring moeten laten uitvoeren maar het zal wel redelijk streng zijn. Om maar even het Golf vb aan te houden. VR6 blokje heeft 174/190 pk. Als je dit in een Golfje GTI 1800 mikt dan heeft ineens zomaar bijna 50% meer vermogen. Ze zullen dan ook eisen dat je je remmen enz aanpast. In ding is zeker, ze zijn er niet blij mee en doen daarom ook zeer vaag over dit soort zaken als je info opvraagt. Tip, informeer eens bij de VW boys.
Als de rdw een type goedkeuring moet maken voor een auto die nog niet bestaat loopt het volgen mij behoorlijk in de centen.
iemand ?turboman schreef:Ik ben op zoek naar goede foto'svan Clio Dimma's !
Iemand?
Als ik iets wil laat ik het merkenJasper16v schreef:Beetje kalm aan met kicken aub ?
Dat is inderdaad de bedoeling bij dit soort brede kit's. Ik meende ooit gehoord te hebben dat de achteras van een Laguna geschikt is hiervoor.Marcel B. schreef:Je moet zeker wel een andere achteras met deze kit, want als je je wielen zover naar buiten wil krijgen met spoorverbreders, leeft de boel volgens mij niet lang