ik heb een beetje een andere auto in gedachten......waarom?? weet ikzelf eigenlijk ook niet maar het kriebelt een beetje
Ik zit nu met een dilemma waarmee jullie miss. kunnen helpen, ik ben 3 auto's tegen gekomen die in principe in het budget vallen en waarin ik eigenlijk best interesse heb als ik een goed bedrag voor de coupe krijg.
Het gaat overigens om een Alfa Romeo 156:
1e auto is 2 jaar jonger dan mijn coupe en heeft evenveel gelopen, org. staat maar wel sportpakket, leer en c.c. Kleur etc. is zoals ik eigenlijk wel wil (azzuro).......2.0 16v t-spark
2e auto is 2,5 jaar jonger en heeft 30K meer gelopen maar wel leer en cc en houteninleg etc. deze is zwart en ook standaard.......2.0 16v t-spark. Deze is het minst dure vd 3
3e auto is perfect qua kleur en interieur ook (blauw leer) ook cc etc. en compleet org. maar 20K meer gelopen, wel weer 2 jaar jonger.......1.8 16v T-spark
Bij alle auto's zal ik zeker 1.000 a 1.500 bij moeten doen denk ik en dan zijn ze nog standaard, dus leuke wielen, verlagen, wat delen meespuiten in kleur en een uitlaatje praten we ook weer over zo 2 a 3000 euro.........
Mijn coupe is nu net 6 jaar geworden en heeft 82500 nu gelopen en bevalt me eigenlijk nog best goed en vind het ook leuk met de club en zo, daarnaast is het wel weer jammer van al dat geld dat ik erin heb gestoken en nu is ie eigenlijk net een beetje af zoals ik in mijn hoofd had.....maar het kriebelt wel dus geef me een advies svp

alvast bedankt voor de hulp
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mi ... cijs02.jpg[/img]