met dik 180 km/u(toegestaande snelheid 100).
Toen ik een donkere golf voorbij reed zag ik een grote flits,maar hij reed ook gewoon over de snelweg.
Kunnen ze mij dan flitsen?

gelukkig maar,anders was het daag lagunafabio schreef:Nee dat is niet mogenlijk,want op die manier(rijdend)is jouw snelheid nooit te bepalen .Dit kan alleen als zij de zelfde snelheid aan houden als jij maar dan kunnen ze nog niet flitse.
Je hoeft je geen zorgen te maken
ik heb er laatst ééntje gehad voor 165 km op een 120 km weg. Kosten 245 Euro, kun je alvast even gaan sparenjef schreef:dat is een slimme reactie he!!P@TB@D schreef:maar ja je moet dan ook geen 180 rijden
Ivar schreef:Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, want ikheb dat ook al zo vaak gehad en dan was het gewoon de koplampen van de auto achter mij die in de spiegel reflecteerd
PS ik heb net Eur. 216,- betaald omdat ik volgens de lasergun 89 ree waar je 50 mocht is daar nog iets aan te doen?
Maar als de uitspraak op hetzelfde neerkomt in hoger beroep geld dit voor heel Nederland want je kan geen onderscheid maken van provincies, anders zal Leeuwarden wel heel dicht bevolkt raken.TURBODJ schreef:Ho Ho Ho, lasergun mag nog steeds gebruikt worden door de politie. Wat in de krant stond was van een bepaalde rechtbank. Bij overige rechtbanken in Ned is het gebruik van de lasergun wel degelijk toegestaan. In de juridische wereld staan ze vreemd te kijken dat deze rechtbank deze uitspraak heeft gedaan. Volgens algemene opvattingen blijft er niets van over in hoger beroep. Dus lasergun mag nog steeds gebruikt worden.
Volgens mij was dit precies andersom...Edwin5gtt (Punttang) schreef: Ja je kunt er bezwaar tegen aan tekenen.
Het is voor de politie niet toegestaan dat ze ze mogen gebruiken. Dat was laatst op de radio.
Dus mag jij geen boete krijgen.
Je mag de lazer guns alleen niet storen met een stinger of zo, dan krijg je wel een bon.
Suc6 met de afronding.