Gistermiddag/avond, bijna 20 uur na de start van een twijfelachtige operatie (is een opbouw toch altijd) liep de motor als een zonnetje nadat ik de benzineleidingen er goed op had gezet. Dus de motor meteen weer uit gezet nadat we alles hebben gecontroleerd op z'n werking, tot zover ik kon zien deden alle functies het, het instrumentenpaneel gaf alles weer en de motor reageerde perfect op contact, deze ging dus aan en uit. Nadat we het koelsysteem hadden ontlucht heeft de motor zeker 15 min. gelopen waarmee ik met de hand het toerental verhoogde om zo de motor sneller warm te laten worden, de fan was niet aangeslagen op de stand van het instrumentenpaneel waar het andere (1.4) blok aansloeg, de fan doet het wel (heb ik ter controle doorverbonden), nu denk ik dat dit motorblok een andere/hoger thermocontact heeft. Dit is dus geen probleem voor zover ik weet. Nu slaat de motor alleen steeds af nadat deze daarvoor prefect heeft gelopen.
Het gaat als volgt;
De motor slaat aan en draait een mooi rond toerental, zal op gehoor tussen de 900 en 1000tpm wezen, na een seconde of 5 hoor en merk je dat het toerental daalt en dat de motor wilt bokken (dat ie net niet afslaat), dan begint ie geweldig lucht te zuigen en slaat ie af (deze hele procedure duurt 10 sec.)
Aangezien het gister al 24.00uur was en evengoed 24 uur bezig zijn geweest had ik niet meer het frisse verstand om na te denken wat het kon zijn en nu nog zal ik het niet weten

Iemand van jullie, het zal vast iets lulligs wezen want daarvoor deed ie het prima, ik zat zelf aan lucht of benzine toevoer te denken