als het om veiligheid ging dan stonden ze wel op andere plaatsen lijkt mij,ik bedoel ik reedt gisteren nacht bv naar utrecht toe en op een gegeven moment dat je amsterdam moet aanhouden van uit het zuiden staat er in de bocht!!!dat je daar 120 mag gaan rijden,lekker goed bedacht dacht ik zo.mathijs schreef::-* :-* :-*
en maar blijven volhouden dat het voor de veiligheid is en niet om de kas te spekken, kreeg een paar dagen geleden een bon binnen van 187 pleuro's de honden
ook lekker is het als je op een 4 baans weg rijdt en je maar 100 mag als je helemaal alleen in je uppie rijdt.
ik wordt er gewoon niet goed van,maar ja ik moet op het moment ff denken aan de centen dus ik heb me er maar aan gehouden,want die fl..kers zijn in staat om voor jouw daar te gaan staan midden in de nacht.
ik wordt in mijn ogen zelf onveiliger als ik constant moet kijken naar mijn snelheidsmeter om maar niet te hard te rijden,ik vindt dat juist onweilig,dat leidt behoorlijk af vindt ik zelf en ik verveel me te pleuris als ik 100 rijdt,zeg nou zelf dat is geen snelheid 100 km/pu.
maar wat betreft die lasergun,tja ik weet het niet,het is een meetapparaat he wat nouwkeurig meet,zou het echt zijn dat het niet rechtsgeldig wordt verklaart?