Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
[quote="...ander eten. - het eten is goed,kom er net vandaan, échte burgers
Als we het niks vinden,- er ligt eventueel nog een Mac Donalds 600m vederop [/quote]
Ben er waarschijnlijk wel een uurtje, maar op tijd weer weg.
Kan iemand de videoband meenemen, ik wil em ook graag zien
Moontje Mégane Coupé schreef:Aangezien aanwezigheid om 20.00 uur gewenst is, en ik die garantie niet kan geven gezien de variabele werktijden van mijn vriend, en óók omdat het Kerkrade is..
aanwezigheid is niet gewenst om 2000 uur,maar als het mogelelijk is of het dan kan.
het is niet zo dat het moet om 2000 uur,en kerkrade is idd niet om de hoek maar wat the..
kom nou toch gewoon,is toch leuk voor een keer.
groeten pat.
Patrick L. schreef:[quote="...ander eten. - het eten is goed,kom er net vandaan, échte burgers
Als we het niks vinden,- er ligt eventueel nog een Mac Donalds 600m vederop
Ben er waarschijnlijk wel een uurtje, maar op tijd weer weg.
Kan iemand de videoband meenemen, ik wil em ook graag zien [/quote]
Heeft niemand dan een moviebox? kunnen we die opzetten haha... misschien huren? in de burgerking nemen we meteen een film mee. Superstunt
vertel rob , vertel ,ik ben nieuwschierig,trouwens de mensen uit maastricht en omgeving komen wij ergens samen ????,om dan gezamelijk af te rijden naar de burger king????
Hey Rob, wat lees ik nou....ik ben BENIEUWD!!! Was het maar al donderdag
Zo te horen hebben in ieder geval wel de meeste mensen er redelijk zin in, om eens naar de Burger King te gaan en er "echte" hamburgers te eten, zoals Patrick ze noemt
mensen ik weet niet of ik er morgen bij kan zijn ,ik ben vanmorgen wakker geworden met een dikke knie die best pijn doet en waar ik dus bijna niet op kan lopen ,ik zal me vandaag eens vol gooien met vanalle pijnstillers en noem maar op,zodat dit zsm weg is,want wil morgen eigenlijk neit missen,wil een wopper eten ,enne rob ik weet nu welke gt je hebt
Riël schreef:Als je de cognacjes dan kwijt moet hé ....
Makkelijk net over de rand van het bed Kijken of er een emmer,prullebak,vissekom,?? staat en klaar. En anders gewoon op de vloer! Wel oppassen met het uit bed komen voor je het weet heb je beide benen gebroken
Patrick L. schreef:Ik heb voor jouw een Clio gevonden, ik mail je de gegevens.
Ik zie geen Clio alleen:
Disclaimer:
De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijk of persoonlijk zijn en is alleen bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de geadresseerde bent, mag u onder geen enkel beding het bericht openbaar maken of op enigerlei wijze verspreiden of vermenigvuldigen. Indien u dit bericht onbedoeld ontvangen heeft, wilt u dan dit bericht aan de afzender retourneren en het van uw computer(s) verwijderen.
Essent N.V. sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending van informatie. Aan de inhoud van deze e-mail en eventuele bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Patrick L. schreef:Ik heb voor jouw een Clio gevonden, ik mail je de gegevens.
Ik zie geen Clio alleen:
Disclaimer:
De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijk of persoonlijk zijn en is alleen bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de geadresseerde bent, mag u onder geen enkel beding het bericht openbaar maken of op enigerlei wijze verspreiden of vermenigvuldigen. Indien u dit bericht onbedoeld ontvangen heeft, wilt u dan dit bericht aan de afzender retourneren en het van uw computer(s) verwijderen.
******sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending van informatie. Aan de inhoud van deze e-mail en eventuele bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Hoezo zich tegen claims indekken?
??mmm?? hier is wat fout gegaan, haal dat Essent maar weg :-*
ik ga ook niet komen,reden is het werk,ik ben kapot.
is niet omdat het nu bij roda stadion is hoor maar heb gewoon erg veel gedaan vandaag,
see ya all next week,groeten pat.