Hoe hoog is jullie (5gtt) stationair toerental. Dat van mij op een recht weg. ongeveer 1200. twee keer zoveel als dat het werkelijk zou moeten zijn. Er is niet aan gesleuteld(niet getuned, geen afgedraaid vliegwiel). De choke is uit. En ik wil het toerental graag naar 650. Scheelt een hoop in de brandstof kosten hier in de stad. Wat is trouwens het verbruik. Ik haal 1 op 12.5 met een teller die te weing aangeeft.
Derby
Stationair
Hoe kom je erbij dat ie maar 650trn zou moeten draaien?
De GTT's waar ik in heb gereden zatten allemaal tussen de 1000 en de 1500, dus lijkt me dat juist goed.
Je brandstof verbruik is zelf heel erg goed, ik wou dat ik dat ook kon zeggen.
De GTT's waar ik in heb gereden zatten allemaal tussen de 1000 en de 1500, dus lijkt me dat juist goed.
Je brandstof verbruik is zelf heel erg goed, ik wou dat ik dat ook kon zeggen.
tja oke,
Maar wie zegt dat dat klopt?
Een clio16V zou ook volgens de vraagbaak 800 trn moeten lopen, maar als ik hem daar op afstel pleurt ie de hele tijd uit bij een stoplicht.
Maar je kan het proberen, een beetje aan de carb. schroeven. Maar als ie nu goed loopt, dus niet onrustig, dan zou ik het zo laten.
Heb al vaak meegemaakt dat als je er zit te klooien het over het algemeen niet beter op wordt.
Succes
Maar wie zegt dat dat klopt?
Een clio16V zou ook volgens de vraagbaak 800 trn moeten lopen, maar als ik hem daar op afstel pleurt ie de hele tijd uit bij een stoplicht.
Maar je kan het proberen, een beetje aan de carb. schroeven. Maar als ie nu goed loopt, dus niet onrustig, dan zou ik het zo laten.
Heb al vaak meegemaakt dat als je er zit te klooien het over het algemeen niet beter op wordt.
Succes