roep maar mensen
greetz marco
marco schreef:oke ff voor de duidelijkheid
DONDERDAG BURGER KING
ollie
riel
marco
ZATERDAG BURGER KING
gille
nou mensen laat maar iets horen,de meeste stemmen gelden,greetz marco
ps zet jezelf eff bij de dag dat je wilt
gille (mountainbike) schreef:marco schreef:oke ff voor de duidelijkheid
DONDERDAG BURGER KING
ollie
riel
marco
ZATERDAG BURGER KING
gille
ho kerel chill hoor,is nie bedoeling om jullie op stang te jagen,ik vraag gewoon of het eenns ie mogelijk om op zaterdag ook eens een mini bijeenkomst te houden.patrick 21TURBO schreef:gille (mountainbike) schreef:marco schreef:oke ff voor de duidelijkheid
DONDERDAG BURGER KING
ollie
riel
marco
ZATERDAG BURGER KING
gille
waarom wordt er over gestemd,het si sowiso al in overleg mogelijk om bv eens om de week af te wisselen met mac en burgerking,en die zaterdag is gewoon een keertje d'rbij,niet van of donderdag of zaterdag,of het moet zo zijn dan.
maar ik zou niet willen dat het tnm nu weg valt,dat is niet de bedoeling.
en wat betreft mijn commentaar op later komers,ja het is zeker voor de fun dat we daar komen,maar wachten staat bij mij onderaan aan het lijstje van fun!!
het gaat zich erom dat als je wat ken aangeven dat je dat dan doet,dan hoeven wij niet als ezelen te zitten wachten he,bijvoorbeeld als we echt weten dat er niemand het gaat halen voor half negen dan komen wij ook om half negen he.
maar ik krijg het idee dat hier nu alleen wordt aangegeven van hoe en wat er gedaan wordt en wat er tussen kan komen etc,maar er is niemand die zegt van ja vervelend als je zo zit te wachten,dat begrijp ik niet,meteen weer zo'n verdedigings positie he.
het gaat mij alleen er om dat als je het kan!!!!aangeven of je dat wil!!!!!doen,en als je op tijd kan!!!!!!zijn of je dat dan ook wil!!!!!!doen.
maar ik weet het,ik ben een zeikerd maar is al goed,donderdag wachten jullie maar niet op mij,want ik kom al niet,ik heb ff geen zin meer.
geen groeten deze keer.
he manpatrick 21TURBO schreef:leuke reaktie marco,thanks.
maar goed ik dacht ik vraag gewoon om of het mogelijk is om op tijd te komen,maar goed,het is duidelijk.
WAT??saturn schreef:donderdag burger king top
alleen een klein probleempje dieje burger king boe lik datte .
marco schreef:oke ff voor de duidelijkheid
DONDERDAG BURGER KING
ollie
riel
marco
Rob (dubbele whopper met bacon en kaas svp!)
ZATERDAG BURGER KING