Kan me niet voorstellen dat je die voor blijft, bedoel alleen een een Clio 2,0 172 pk is van 0 naar 100 een fractie sneller (zelf geprobeerd

en dan een ritje met mij mee,maar pamper meebrengen ok.Mickael schreef:Als die van mij gemaakt is voor 3 november en nog niet verkocht is moet je maar ff met mij meerijdengille (mountainbike) schreef:clio rs bedoel je want een clio 16 v die dezelfde prestaties hebt moet ik nog tegenkomenFrank_16v(rmc) schreef:163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.Rudo schreef:Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden.
Is goed afgesproken.gille (mountainbike) schreef:en dan een ritje met mij mee,maar pamper meebrengen ok.Mickael schreef:Als die van mij gemaakt is voor 3 november en nog niet verkocht is moet je maar ff met mij meerijdengille (mountainbike) schreef:clio rs bedoel je want een clio 16 v die dezelfde prestaties hebt moet ik nog tegenkomenFrank_16v(rmc) schreef:163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.Rudo schreef:Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
die logge kun je ook dwars zetten hoor en van power heb ik geen gebrek.dat beetje rally ervaring komt wel van pas bij snel bochtenwerk.Mickael schreef:Is goed afgesproken.gille (mountainbike) schreef:en dan een ritje met mij mee,maar pamper meebrengen ok.Mickael schreef:Als die van mij gemaakt is voor 3 november en nog niet verkocht is moet je maar ff met mij meerijdengille (mountainbike) schreef:clio rs bedoel je want een clio 16 v die dezelfde prestaties hebt moet ik nog tegenkomenFrank_16v(rmc) schreef:163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.Rudo schreef:Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Ben wel benieuwd hoe een 21T rijd, lijkt mij een logge bak voor bochten werk, maar be benieuwd.
Matijs schreef:Volgens mij is dit de Audi badge voor snelheid:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/rs6_03.jpg[/img]
RS6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap dat nooit: mensen die een motor met een auto gaan vergelijken. Natuurlijk is een motor sneller. Je hebt ook vaak van die motorrijders die je dan minachtend aankijken met een blik van "ik ben veel sneller dan jij", alsof ik iets anders zou denken.Paanz schreef:Ik heb de hoop op een snelle auto maar een beetje opgegeven sind ik een motor heb.
McLaren F1 (1994) 627bhp 11.1s @138mph
YZF750R 120pk 10,6s 209 km/h
![]()
heeft wel niet met renault te maken maar ik weet gewoon dat ik em eruit rij op de kwart mile (daarna natuurlijk ook niet meer, maar dat hoeft ook niet binnen de bebouwde kom)
Mmmm, als ik je tegen kom dan zwaai ik hoorRudo schreef: Ik snap dat nooit: mensen die een motor met een auto gaan vergelijken. Natuurlijk is een motor sneller. Je hebt ook vaak van die motorrijders die je dan minachtend aankijken met een blik van "ik ben veel sneller dan jij", alsof ik iets anders zou denken.
ik kijk ze in de regen altijd lekker aanJe hebt ook vaak van die motorrijders die je dan minachtend aankijken met een blik van "ik ben veel sneller dan jij", alsof ik iets anders zou denken.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
ik kijk ze in de regen altijd lekker aan
ik zit lekker droog nanananananaaaaaaaaah
soms ook wel ff raampje omlaag "lekker weertje he"
Heb je wle eens een motor met een Turbo zien weg trekken...Rudo schreef: Ik snap dat nooit: mensen die een motor met een auto gaan vergelijken. Natuurlijk is een motor sneller. Je hebt ook vaak van die motorrijders die je dan minachtend aankijken met een blik van "ik ben veel sneller dan jij", alsof ik iets anders zou denken.
Zo'n soort verglijking hebben ze in Engeland ook een keer gedaan alleen dan met een Hornet en een Austin Martin Vantage 600 (5.9 v8 twin supercharger).Peter @ Malta schreef:Over appels en peren (auto's en motoren) vergelijken gesproken: laatst hadden ze tijdens de vliegshow hier een race tussen een beperkte oplage Ferrari F50 (opgevoerd naar 660 PK) en een Nederlandse F-16.
Ik was er zelf niet bij, maar volgens de krant waren beiden even snel (zal wel een kwart mijl zijn geweest), hoewel een vriend van mij dacht dat de Ferrari sneller was.
- Peter
Ik vraag me dan af hoe jij met 35 graden op je motor zit, waarschijnlijk niet met een leren pak, want dat is echt geen pretje als je voor het stoplicht staat.Paanz schreef:Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
soms ook wel ff raampje omlaag "lekker weertje he"![]()
Motorrijder met 35 graden: "snap niet dat je zo jaloers kijkt. Ik heb ook geen airco hoor"
Maar ok, kga een beetje offtopic geloof ik
Mwah, langebroek & t-shirtRudo schreef:Ik vraag me dan af hoe jij met 35 graden op je motor zit, waarschijnlijk niet met een leren pak, want dat is echt geen pretje als je voor het stoplicht staat.Paanz schreef:Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
soms ook wel ff raampje omlaag "lekker weertje he"![]()
Motorrijder met 35 graden: "snap niet dat je zo jaloers kijkt. Ik heb ook geen airco hoor"
Maar ok, kga een beetje offtopic geloof ik
Met een korte broek + t-shirt?
de mijn na 2weken wel en ik had een motorpak aanmaar geen handschoenenmaurice schreef:Toevallig kan ik je nu van harte aanraden om toch maar een motot-pak aan te trekken. Maakt niet uit hoe warm het is of hoe lang je gaat rijden, asfalt geeft niet mee en mn schaafwonden zijn na 5 weken nog steeds niet dicht.