Wat het nu is? geduld loont, zondag dus

De mijne mag niet mee, houdt niet van auto's en loopt me dan alleen maar in de wegMrtn schreef:Neemt er nog iemand z'n (wellicht Renault verslaafde) meisje mee?
Ik wel namelijk (JJ ook), maar anders worden deze 2 vrouwen ziek over de technische praatjes van ons, aangezien zij het liever hebben over kleurtjes die de auto maken of kraken..............
Gewoon met de collone meerijden man...volgens mij heeft iemand je post gewoon niet goed gelezen. Als jij met een XM wil komen moet je dat toch lekker zelf weten. Helemaal als er 5 man in moet(?).elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
Heb ik iets gemist dan, crossen???elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
gewoon meerijden met de groep. en dat je met een xm rijdt maakt mij niks uit.elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
Persoonlijk vindt ik de XM de mooiste Citroën.5-gteetje schreef:gewoon meerijden met de groep. en dat je met een xm rijdt maakt mij niks uit.elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
:)Rene, check ff je private mail op .nl kunnen we misschien iets regelen.Rene (Mr. TX) schreef:Veel plezier!!Ik krijg mn gtt jammer genoeg niet af en ik kan blijkbaar ook met niemand meerijden... snif..snotter..
Joh Elwin, ik kom jou gewoon bij je ouders ophalen hoor!!!elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
ipv elkaar af te zeiken . Zo kan het dus ookPure Clio Driver schreef:Joh Elwin, ik kom jou gewoon bij je ouders ophalen hoor!!!elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
shoot him!!!!5-gteetje schreef:DonŽt shoot the messenger, komen jullie naar De Meern?Frits schreef:Het is en blijft ook een ****** af en toe. Hij heeft je dus niet afgemeld?? Ze waren zondag al om 11.00 weer terug in dieren. Hebben zaterdag wel in assen rond gereden maar moesten zondag op tijd terug zijn.
Volgende keer zorgen wij dan wel voor wat lekkers bij de koffie!OK??
Zal hem van de week nog wel spreken en er dan wat van zeggen.
Gr. Frits
P.s. ik was niet in smilde afgelopen weekeind dus ik kan er niets aan doen.
Mooi weerhitman schreef:shoot him!!!!5-gteetje schreef:DonŽt shoot the messenger, komen jullie naar De Meern?Frits schreef:Het is en blijft ook een ****** af en toe. Hij heeft je dus niet afgemeld?? Ze waren zondag al om 11.00 weer terug in dieren. Hebben zaterdag wel in assen rond gereden maar moesten zondag op tijd terug zijn.
Volgende keer zorgen wij dan wel voor wat lekkers bij de koffie!OK??
Zal hem van de week nog wel spreken en er dan wat van zeggen.
Gr. Frits
P.s. ik was niet in smilde afgelopen weekeind dus ik kan er niets aan doen.![]()
![]()
iemand in voor gevulde koeken??![]()
blauwbekken op het circuit?? het was toch mooi weer daar in het noorden
tom
tom
Dat kan kloppen, wij slapen eerst goed uit en kwamen net als de rest uitgeslapen aan, zo rond een uur of twaalfhitman schreef:geen bal te doen daar,slecht weer en niet eens een lekkere bak koffie.waarom zou ik dan anders zo vroeg weg gaan?![]()
![]()
tom
Elwin, laat je niet opnaaien door anderen. Gewoon met die Xm komen. Het maakt niet uit met watvoor auto je meerijd. Jij hebt zo je redenen om niet met je GTT te komen en anderen moeten dat maar respecteren.elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......
Je bedoelt zeker Jeroen???5-gteetje schreef:ipv elkaar af te zeiken . Zo kan het dus ookPure Clio Driver schreef:Joh Elwin, ik kom jou gewoon bij je ouders ophalen hoor!!!elwin81 schreef:het feit dat ik niet met de gtt ga is dat ik die dag nog meer plannen heb en ik ben niet van plan om met vijf man in de auto te gaan crossen, ik rij anders zelf wel naar de Meern als het zo moet.......![]()
![]()
top Marcel