problemen met ventilator....

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
mike16v

Iedere keer gaat mijn ventilator naar zijn grootje... vaak doet dan stand 3 het nog wel maar nu is doet geen een stand het meer, ik vervang dan die weerstanden weer, betrading is ook al een keer aangepast, het paneel van de knoppen, weet iemand de oorzaak en een oplossing voor langere tijd?
ed_pret

compleet nieuwe verwarming unit? Ik heb eentje voor je voor 20 euro, dashboard eruit en je kan hem vervangen.
mike16v

de verwrming doet het wel, en de ventilator zelf ook, maar vaak gaat ie niet meer op stand 1 of 2 en stand 3 blijft vaak heel, de weerstanden gaan steeds stuk, mijn vraag is dus wat ik daar aan kan doen... of moet ik een voorraadje weerstanden aanleggen :(
gille
Contacteer:

mike16v schreef:de verwrming doet het wel, en de ventilator zelf ook, maar vaak gaat ie niet meer op stand 1 of 2 en stand 3 blijft vaak heel, de weerstanden gaan steeds stuk, mijn vraag is dus wat ik daar aan kan doen... of moet ik een voorraadje weerstanden aanleggen :(
toch maar eens laten uitmeten bij een dealer ,want weerstanden stukgaan wijst op kortsluiting ergens,dus naar de dealer ermee of een elektrotechneut,die weet heeft van zo een dingen.suc6
mike16v

daar was ik al bang voor, dealer betekent centjes mee nemen.....
kevinb
Contacteer:

Misschien krijgen ze te weinig koeling?
en verbranden ze?
Weet het niet, ik stel maar iets voor?
Plaats reactie