problemen met ventilator....
Iedere keer gaat mijn ventilator naar zijn grootje... vaak doet dan stand 3 het nog wel maar nu is doet geen een stand het meer, ik vervang dan die weerstanden weer, betrading is ook al een keer aangepast, het paneel van de knoppen, weet iemand de oorzaak en een oplossing voor langere tijd?
de verwrming doet het wel, en de ventilator zelf ook, maar vaak gaat ie niet meer op stand 1 of 2 en stand 3 blijft vaak heel, de weerstanden gaan steeds stuk, mijn vraag is dus wat ik daar aan kan doen... of moet ik een voorraadje weerstanden aanleggen 

toch maar eens laten uitmeten bij een dealer ,want weerstanden stukgaan wijst op kortsluiting ergens,dus naar de dealer ermee of een elektrotechneut,die weet heeft van zo een dingen.suc6mike16v schreef:de verwrming doet het wel, en de ventilator zelf ook, maar vaak gaat ie niet meer op stand 1 of 2 en stand 3 blijft vaak heel, de weerstanden gaan steeds stuk, mijn vraag is dus wat ik daar aan kan doen... of moet ik een voorraadje weerstanden aanleggen