zijspiegel

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

iemand heeft mijn zijspiegel proberen te stelen. Hier heeft ie een breekijzer bij gebruikt waardoor de wagen rondom de zijspiegel geheel gedeuikt en beschadigd is. En het is het noggeen eens gelukt stomme gast. maar nu heb ik heelveel klemmetjes en onderdeeltjes en weet niet hoe ik hem weer in elkaar zet. De spiegel dus. Heeft iemand een schematje ofzo waar opstaat hoe ik het bouwpakketje weer in elkaar zet? alvast bedankt
Tom
Moderator
Car: MB

welke auto??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ben

om wat voor een auto gaat het?

sla dan met een knuppel de hele spiegel eraf lijkt mij meer lol en schade besparend dan een beetje lopen wrikken en de spiegel er nog op zit.
Mooi k(_)t dit

EDIT: arg je was me voor
Anonymous

nog 6x tegen mezelf gezegt zet erbij dat het om een clio 16v gaat! :)
Anonymous

hij verdwijnt weer naar beneden =))
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Zou je niet eens met een dealer kunnen gaan babbelen over het feit dat je misschien wat onderdelen mist? Kan hij in de computer kijken hoe het in elkaar zit en misschien als je het lief vraagt een printje mee krijgen?

Of je moet een vraagbaak/handboek ff kunnen in kijken. Nee ik heb er geen anders had je zo kunnen kijken.

Gr. Frits
jeroen.k

Wat moet er nu eigenlijk weer in mekaar gezet worden? De spiegel zelf? De spiegel op de auto? :S volg hem niet helemaal. Is een nieuwe (sloop)spiegel geen optie?
Anonymous

De speiegel op de auto!!

en sloopspiegel?? kheb toxh al een spiegel? sloopspiegel zal ook op de auto gezet moeten worden.

de grijze kap van de spiegel zit er nu nog op de voeg zeg mar en de spiegel moet hier aan verborden worden doormiddel van veel verschillende klemmetjes!
Plaats reactie