zijspiegel
iemand heeft mijn zijspiegel proberen te stelen. Hier heeft ie een breekijzer bij gebruikt waardoor de wagen rondom de zijspiegel geheel gedeuikt en beschadigd is. En het is het noggeen eens gelukt stomme gast. maar nu heb ik heelveel klemmetjes en onderdeeltjes en weet niet hoe ik hem weer in elkaar zet. De spiegel dus. Heeft iemand een schematje ofzo waar opstaat hoe ik het bouwpakketje weer in elkaar zet? alvast bedankt
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zou je niet eens met een dealer kunnen gaan babbelen over het feit dat je misschien wat onderdelen mist? Kan hij in de computer kijken hoe het in elkaar zit en misschien als je het lief vraagt een printje mee krijgen?
Of je moet een vraagbaak/handboek ff kunnen in kijken. Nee ik heb er geen anders had je zo kunnen kijken.
Gr. Frits
Of je moet een vraagbaak/handboek ff kunnen in kijken. Nee ik heb er geen anders had je zo kunnen kijken.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
De speiegel op de auto!!
en sloopspiegel?? kheb toxh al een spiegel? sloopspiegel zal ook op de auto gezet moeten worden.
de grijze kap van de spiegel zit er nu nog op de voeg zeg mar en de spiegel moet hier aan verborden worden doormiddel van veel verschillende klemmetjes!
en sloopspiegel?? kheb toxh al een spiegel? sloopspiegel zal ook op de auto gezet moeten worden.
de grijze kap van de spiegel zit er nu nog op de voeg zeg mar en de spiegel moet hier aan verborden worden doormiddel van veel verschillende klemmetjes!