Vierhoutenpallets Nederland rally

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RO 16v

Heb het gevonden http://www.twenterally.nl maar ik ga ook niet 3 nov is belangrijker. :)
Marco16V
Contacteer:

RO 16v schreef:Volgende rally is op 2&3 nov en de rallysprint is op 2 nov genaamd de Euregio rally/rallysprint en waar dat is?????? :) gevonden in twente
De euregiorally wordt verreden in de omgeving van Hengelo (overijssel). Rallycentrum is bij Hotel van der valk in hengelo.
Clio Grand Prix 16V (404)
Marco16V
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Arjen schreef:Ik vond het zeer spectaculair. Vooral die mooie knallen uit de uitlaat !!!
En de wagens met ALS zijn kewl! (geroffel bij het afremmen omdat de turbo op toeren blijft)
Wagens met ALS hebben een injector in de uitlaat zitten vlakbij de turbo. Op het momnet van gas los laten wordt er brandstof ingespoten en ontbrandt onmiddelijk door de hitte van de uitlaat.
Door die explosie wordt de turbo op toeren gehouden, waardoor die onmiddelijk weer druk heeft bij het uitaccelereren.
Bij sommige komen er enorme vlammen uit de uitlaat.
Clio Grand Prix 16V (404)
Anonymous

YESS, Euregio Rally, Hengelo, daar ben ik dus wel ff aanwezig..maatje van mij rijdt dan mee als navigator...de clio rs van TU Delft staat nu bij hem thuis, vandaag ff gekeken bij die wagen...leuk hoor zo'n rs met rolkooi etc.

anyway, ik weet niet welke route ze rijden..maar achter de vuilverbranding van Hengelo, ligt een dubbele bocht (eerst naar boven en dan nog een keer er langs naar beneden) daar komen ze dus 2x langs...tenminste was 2 jaar geleden zo :p...dus da's een leuke en spectaculaire spot om te kijken
Janine

RO 16v schreef:Volgende rally is op 2&3 nov en de rallysprint is op 2 nov genaamd de Euregio rally/rallysprint en waar dat is?????? :) gevonden in twente
Euh, helaas is de sprint niet op 2 november.... Was dat maar zo, dan had Tijn ook nog naar De Meern gekunt. :( Helaas is de sprint op 3 november.
Een beetje vreemd is best lekker
clio_rally
Contacteer:

YEEESSSSSS,

Jongens, jullie hebben bij de sprint toch wel gezien dat de Clio RS retehard ging? 2e N3 van de 13, voornamelijk slopels, met een standaard RS!!!! Fuck, iedereen is er nog een beetje verrast van, ging echt lekker. Heb het zelf helaas niet live meegemaakt, kon dus ook niet navigeren, net als volgende keer, daarom mag Castello het lekker een keertje proberen. Achteraf nog complimentjes gekregen van Jan de Winkel. Hij stond te kijken bij een bepaalde bocht in de sprint en verteld achteraf dat Kruit er toch echt harder door heen ging dan wie dan ook, zijn woorden, leuk om te horen... Ook heerlijk de HTS vernederd,

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

Gefeliciteerd !!

Dit is behalve supergaaf natuurlijk ook handig bij sponsor onderhandelingen voor volgend seizoen. Wie heeft er eigenlijk gewonnen, 'onze' tijn misschien ?
clio_rally
Contacteer:

Ploegah schreef:Gefeliciteerd !!

Dit is behalve supergaaf natuurlijk ook handig bij sponsor onderhandelingen voor volgend seizoen. Wie heeft er eigenlijk gewonnen, 'onze' tijn misschien ?
In onze klasse helaas niet, weet niet wie gewonnen heeft?

Gijs
Bezemer Rally Team

Janine

v/d Veen / v/d Berg Opel Astra GSI
Een beetje vreemd is best lekker
clio_rally
Contacteer:

Bingo, dat was 'em! Toch leuk, die gsi's een beetje eraf rijden. Die kerels hebben echt veel meer vermogen en wegligging...

Gijs
Bezemer Rally Team

Steven
Car: M536

Ik vind ze maar saai, kunnen ze niet een aparte Opel-klasse maken voor aan het einde van de dag? :D

Saaie Astra's :-*
RO 16v

Janine schreef:
Euh, helaas is de sprint niet op 2 november.... Was dat maar zo, dan had Tijn ook nog naar De Meern gekunt. :( Helaas is de sprint op 3 november.
De datum had ik van rally2000.nl.
Het is ook zonde dat de meeting tot laat doorgaat anders had ik nog gaan kijken om Tijn aan te moedigen. :) Maar ik had begrepen dat ze nog kans maakte op de derde plek.
Tijn
Contacteer:

clio_rally schreef:YEEESSSSSS,

Jongens, jullie hebben bij de sprint toch wel gezien dat de Clio RS retehard ging? 2e N3 van de 13, voornamelijk slopels, met een standaard RS!!!! Fuck, iedereen is er nog een beetje verrast van, ging echt lekker. Heb het zelf helaas niet live meegemaakt, kon dus ook niet navigeren, net als volgende keer, daarom mag Castello het lekker een keertje proberen. Achteraf nog complimentjes gekregen van Jan de Winkel. Hij stond te kijken bij een bepaalde bocht in de sprint en verteld achteraf dat Kruit er toch echt harder door heen ging dan wie dan ook, zijn woorden, leuk om te horen... Ook heerlijk de HTS vernederd,

Gijs
Alle complimenten hoor Gijs voor het team van de TU. Bert (de navi, ervaren man) zei ook al dat het hard ging inderdaad. Alleen een beetje jammer om een verslag van een sportieve prestatie af te sluiten met een wat minder sportieve uitspraak over de HTS. Er valt niets te vernederen in de rallysport en ik kan mij niet herinneren dat jullie dergelijk commentaar kregen van andere teams toen jullie achteraan in de gelederen finishten.
there is no spoon.
clio_rally
Contacteer:

Tijn schreef:
clio_rally schreef:YEEESSSSSS,

Gijs
Alle complimenten hoor Gijs voor het team van de TU. Bert (de navi, ervaren man) zei ook al dat het hard ging inderdaad. Alleen een beetje jammer om een verslag van een sportieve prestatie af te sluiten met een wat minder sportieve uitspraak over de HTS. Er valt niets te vernederen in de rallysport en ik kan mij niet herinneren dat jullie dergelijk commentaar kregen van andere teams toen jullie achteraan in de gelederen finishten.
Hoho, die uitspraak over de HTS is niet slecht bedoeld. Ze zijn onze grootste vrienden binnen de sport. We kennen ze als sinds onze cursus, dus begrijp het niet verkeerd. We zijn altijd bij elkaar te vinden en dat is juist mooi. Neemt niet weg dat twee teams die veel met elkaar optrekken ook tegen elkaar opboksen, en dan smaakt een victorie zoet... :lol:

Gijs
Bezemer Rally Team

Plaats reactie