Staat een Megane coupe, Clio RS en een 21 turbo op de deelnemerslijst.

Gaan er nog meer mensen heen?
http://www.nederlandrally.nl/
Die doet wel vaker mee. Ze hebben alleen jammer genoeg nogal veel problemen met die wagen. Afgelopen twee rally's hadden ze wel ingeschreven, maar kwamen ze niet opdagen en in Rotterdam heeft hij de start niet geredPloegah schreef:Kewl een 21 turbo klasse A8![]()
Mag die tegen een lancer evo 6, impreza wrx, celica GT4....
Dat word lachen !
Je vergeet nog 2 Renault's te vermelden Marco... namelijk nog 2 Clio Williams-en...Marco16V schreef:Zaterdag aanstaande rally in de omgeving van Barneveld.
Staat een Megane coupe, Clio RS en een 21 turbo op de deelnemerslijst.![]()
Gaan er nog meer mensen heen?
http://www.nederlandrally.nl/
In rotterdam startte hij wel, we hebben hem zelfs nog ingehaald, maar gefinished is hij niet.clio_rally schreef:Die doet wel vaker mee. Ze hebben alleen jammer genoeg nogal veel problemen met die wagen. Afgelopen twee rally's hadden ze wel ingeschreven, maar kwamen ze niet opdagen en in Rotterdam heeft hij de start niet geredPloegah schreef:Kewl een 21 turbo klasse A8![]()
Mag die tegen een lancer evo 6, impreza wrx, celica GT4....
Dat word lachen !![]()
Gijs
Zeker jammer, ik heb wel ff gekeken bij dat ding en het ziet er mooi uit.....clio_rally schreef:Oh, dan vergis ik me. Maar volgens mij heeft hij geen proef uitgereden, toch? Hij was alweer snel vertrokken... zonde![]()
Gijs
Rallyauto's hebben 'officieel' een maximum vermogen, namelijk 300 pk. Het wordt alleen nooit gemeten.Steven (Fiets) schreef:Hmm moeilijk meekomen dus, wat zijn de grenzen van die klasse qua vermogen?
Dat weet hij denk ik, hij heeft het over een gtt...Ploegah schreef:Tijn een 21 turbo heeft al een 2 liter motor...
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel als ik het zo terugleesclio_rally schreef:Dat weet hij denk ik, hij heeft het over een gtt...Ploegah schreef:Tijn een 21 turbo heeft al een 2 liter motor...
Gijs
Het beste kun je morgen een infopakket kopen (Stroe (Café De Rotterdammer), Kootwijkerbroek en Voorthuizen. De pakketten á 5 Euro bevatten onderandere een A3 full-colour kaart van het rallygebied, een deelnemerslijst, een tijdschema en achtergrondinformatie over de deelnemers.)Arjen schreef:Ik denk dat ik ook eens ff ga kijken. Ben al bij heel veel motorsporten geweest, van combinerace tm formule 1, maar nog nooit bij een rally. Hebben mensen nog tips voor een goede "kijkplek" ? Oftewel: waar kun je het beste gaan staan ?
Dan ga je toch eerst naar het service gebied en zoek je Tijn op bij 333 events is er altijd gezellig en zij weten de echte kijkplekken.Arjen schreef:Ik denk dat ik ook eens ff ga kijken. Ben al bij heel veel motorsporten geweest, van combinerace tm formule 1, maar nog nooit bij een rally. Hebben mensen nog tips voor een goede "kijkplek" ? Oftewel: waar kun je het beste gaan staan ?
Ja dat klopt.-Ray- schreef:zat net even rallye report te kijken op RTL5, en er komen ook historische rallyewagens voor de show een paar rondjes rijden, zag ik daar nou een dikke turbo tussen??
En de wagens met ALS zijn kewl! (geroffel bij het afremmen omdat de turbo op toeren blijft)Arjen schreef:Ik vond het zeer spectaculair. Vooral die mooie knallen uit de uitlaat !!!
Dat probleem heb ik dus ook....kan geen verdere info hierover vinden. Maargoed deze rally sla ik toch over gezien 3 nov. al een autodag wordtRO 16v schreef:2 nov genaamd de Euregio rally/rallysprint en waar dat is??????