Friday Nightmeeting Zoetermeer.
-
- Contacteer:
ooo dat is wel minder maar jah volgende keer zien we je wel weer
Had al zo'n vermoeden :-* , maar ben er zekerP@TB@D Posted: 16 Oct 2002 15:29 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben effe bij het terrein van silverdome geweest en inderdaad er staat een kermis die tot 27 okt 2002 blijft staan . Dat betekend dus niet dat de meeting niet door gaat maar dat die door schuift naar het parkeer terrein van het Keerpunt Deze is namelijk groot genoeg en iedereen zal waarschijnlijk daar heen gaan zo is dit de vorige keren ook gegaan.

tot vrijdag!!!
komen er nog meer behalve die op het lijstje staan??
wellicht wat FNB'ers??
-
- Contacteer:
beter komen er vrijdag avond nog veel meer renaults dat is toch veel leuker dan altijd alleen maar golfjes TOCH!! 

-
- Moderator
- Car: Megane
Ik hoop idd nog op een paar FNB ers maar ja dat ligt eraan wat zij willen en of zij op de hoogte zijn waar het keerpunt is anders denken ze dat het niet doorgaat 

-
- Moderator
Nu maar hopen op een hoop onaangekondigede bezoekers want echt veel op de lijst van de rtcers staan er nieTheFinz schreef:Hoeveel mensen, van hier, gaan er a.s vrijdag weer naar silverdome??
Hierbij begin van een lijst:
Martijn - R5GTT
Patrick - Clio S
TheFinz (vincent) - Clio S
Cliomaniac - Clio 16V
Legenda:
* = komen met ander vervoer.
Kom je ook? Copy paste de lijst dan even en zet jezelf erbij. Let wel even op de volgorde, R5 bij de R5, Clio bij de Clio etc.
kom op jongens!!
dat moet met meer kunnen!
Nee, beetje jammer is dat. ff afwachten maar.
Om bij die nieuwe plek te komen, moet je toch gewoon langs die oude rijden, en dus niet links af de parkeerplek op, maar dan nog een stuk doorrijden??
Om bij die nieuwe plek te komen, moet je toch gewoon langs die oude rijden, en dus niet links af de parkeerplek op, maar dan nog een stuk doorrijden??
He! nu is die weer rood.
klopt helemaal, gewoon de weg volgen dan kom je bij een zwembad waar een grote parkeerplaats bij is._Martijn_ Posted: 17 Oct 2002 23:20 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Nee, beetje jammer is dat. ff afwachten maar.
ps. wanneer begint die kermis daarzo? op het terrein waar we normaal staan?
staat een aantal posts terug. iig tot 27 okt. en idd op ons terrein 

He! nu is die weer rood.
jep, maar wat ik me afvroeg of de kermis ook daadwerkelijk zo lang duurt? want kermis + FNZ kan wel eens wat people opleveren die geen liefhebber zijn :-* ... if you catch my drift._Martijn_ Posted: 18 Oct 2002 14:58 Post subject:
staat een aantal posts terug. iig tot 27 okt. en idd op ons terrein
-
- Contacteer:
wat bedoel je daar mee ??
-
- Moderator
Na het voordeel is dat de Kermis pas morgen start als ik het goed had gelezen
Dus daar zullen we nie zo veel last van hebben en nu maar hopen dat het ondanks het weer
en verplaatsing van terrein het nog een beetje druk gaat worden .
Dus daar zullen we nie zo veel last van hebben en nu maar hopen dat het ondanks het weer

-
- Contacteer:
ik heb op de borden gelezen in zoetermeer van de kermis van 18 tot 27 is dus
-
- Moderator
das weer mindercliotuning schreef:ik heb op de borden gelezen in zoetermeer van de kermis van 18 tot 27 is dus
Was wel weer gezellig vanavond, alleen jammer dat het zo'n klein parkeerplekkie was dit keer.
Ik vond het wel reuze gaaf, dat toen ik aan kwam rijden, er gelijk plek voor me werd gemaakt door de renault gasten
. Alleen jammer dat ik jullie niet echt heb gesproken, was een beetje hectiesch zooitje
. En ik was met nog een aantal gasten, en die moest ik ff opzoeken, en toen we een rondje hadden gelopen waren jullie al weer weg
Maarja als we het grote terrein weer tot onze beschikking hebben, moeten we dit maar weer is over doen, das denk ff makkelijker.
Ik vond het wel reuze gaaf, dat toen ik aan kwam rijden, er gelijk plek voor me werd gemaakt door de renault gasten

Maarja als we het grote terrein weer tot onze beschikking hebben, moeten we dit maar weer is over doen, das denk ff makkelijker.
He! nu is die weer rood.
was inderdaad een beetje aan de crowded kan zo op het parkeerterreintje van dwo(of dso)_Martijn_ Posted: 19 Oct 2002 01:28 Post subject:
Was wel weer gezellig vanavond, alleen jammer dat het zo'n klein parkeerplekkie was dit keer.
Ik vond het wel reuze gaaf, dat toen ik aan kwam rijden, er gelijk plek voor me werd gemaakt door de renault gasten . Alleen jammer dat ik jullie niet echt heb gesproken, was een beetje hectiesch zooitje . En ik was met nog een aantal gasten, en die moest ik ff opzoeken, en toen we een rondje hadden gelopen waren jullie al weer weg

En natuurlijk wordt er direct plek gemaakt voor een mede rtc'er!

Ik was inderdaad ff met P@tb@d naar het achterterrein gereden, daar was ff meer licht (lees: veel meer licht

(wie helpt die jongen ff van die wijze sub af!, relax apparaat man!)
om een uurtje of tien zijn we toen weer weggegaan, ik ben nog ff naar de FNB geweest. En afgezien van de regen heb ik mij weer prima vermaakt

Het is inderdaad een beter idee om weer eens af te spreken als de kermis weg is. Rustig aan nog zat tijd!

-
- Moderator
Ik ben het helemaal met jullie eens het was gewoon weg geen doen zo op een veelste klein parkeerplaatsje met et veel auto's ik was gewoon bang dat er wat zo gebeuren met me car dat had ik nog nooit gehad bij een meeting
Maar aanstaande vrijdag ga ik naar bodegraven in verband met de kermis.
En de week erop nog maals proberen om de rtc ers bij elkaar te zetten op het grote silverdome parkeer terrein.
Vincent: strak hoor die lampies is echt stoer
En je moet ook 3nov komen op de meern man dan zijn we met drie clio Sjes
eej Martijn je hebt een leuke 5 man hoop volgende keer een betere inpressie te kunnen krijgen in het licht wat ik kon hem nie echt goed zien maar wat ik heb gezien zag er strak uit

Maar aanstaande vrijdag ga ik naar bodegraven in verband met de kermis.
En de week erop nog maals proberen om de rtc ers bij elkaar te zetten op het grote silverdome parkeer terrein.
Vincent: strak hoor die lampies is echt stoer

En je moet ook 3nov komen op de meern man dan zijn we met drie clio Sjes
eej Martijn je hebt een leuke 5 man hoop volgende keer een betere inpressie te kunnen krijgen in het licht wat ik kon hem nie echt goed zien maar wat ik heb gezien zag er strak uit
Bedankt,
En tot volgende week dan maar
En tot volgende week dan maar

He! nu is die weer rood.
-
- Contacteer:
we waren inderdaat veel autos maar die paste niet allemaal op dat kleine parkeerplaatsje dus dat was een beetje minder inderdaat maar jah volgende keer beter. alleen een beetje jammer dat er ook rare gasten tussen zaten die gingen bunr outs maken en zo maar jah die heb je er altijd tussen dus
Later op de avond was er nog een leuke civic.
Daar kwamen een stapel vlammen en knallen uit de uitlaat, echt ziek.
Hij stond gewoon stil, gaf een beetje gas en hup, bam bam bam. Vlammen van wel 1,5 meter. En als je er vlak naast stond moest je echt je oren dicht doen, anders was je gewoon tijdelijk doof. Best gaaf.
Hij stond gewoon stil, gaf een beetje gas en hup, bam bam bam. Vlammen van wel 1,5 meter. En als je er vlak naast stond moest je echt je oren dicht doen, anders was je gewoon tijdelijk doof. Best gaaf.

He! nu is die weer rood.
is dat gezond..._Martijn_ schreef:Later op de avond was er nog een leuke civic.

vast niet
maar wel leuk.

He! nu is die weer rood.
-
- Contacteer:
NOU MENSEN DE KERMIS IS VOLGENDE WEEK VRIJDAG WEEER WEG DUS WE KUNNEN WEER OP HET TEREIN VAN DE PWA HAL STAAN DUS DAT WOORD WEER LEKKER DRUK!!
-
- Moderator
Aah een beetje vroeg maar who cares, ik hoop ondanks de meern 3 nov. dat het vrijdag wel een beetje druk word.
Hoeveel mensen, van hier, gaan er a.s vrijdag weer naar silverdome??
Patrick - Clio S
Romano(cliotuning)*
Legenda:
Kom je ook? Copy paste de lijst dan even en zet jezelf erbij. Let wel even op de volgorde, R5 bij de R5, Clio bij de Clio etc.
Patrick - Clio S
Romano(cliotuning)*
Legenda:
-
- Moderator
Aah beterRO 16v schreef:Pat ik had nog gekeken naar de grill en het geeft geen probleem.

-
- Moderator
[quote="RO 16v"]Je bent echt ongeduldig.
het wordt pas begin volgend jaar dus je moet nog even wachten.
[/quote
Okeej dan heb ik geduld echt tof man!!!

Okeej dan heb ik geduld echt tof man!!!

-
- Contacteer:
wie gaan er allemaal vrijdagavond ( 1 november ) naar de carmeeting in zoetermeer laat het ff horen oke mzzl

-
- Moderator
Patrick - Clio S
Romano(cliotuning)*
Legenda:
Patrick - Clio S
Romano(cliotuning)*
Legenda:
Sorry ik kom vanavond niet. moet nog een aantal dingen aan me auto doen. dus tot zondag.
He! nu is die weer rood.
-
- Moderator
Maak nie uit hoor ik ga ook maar heel effe joh zondag word veel leuker dus daar moeten we op voor bereiden 
-
- Contacteer:
ik was vrijdagavond met padbad ff gaan kijken in zoetermeer was niet veel want het was kut weer maar er was 1 auto een americaan die kon net als bij die R&B clips van tmf enzo op en neer springen super vet was die man echt waar maar verder was er niks maar maakt niet uit OP NAAR ZONDAG DE MEERN!!!!