Dennis woont hier vlakbij, dus heb ik ze even gebracht. Hij heeft daarna de hele partij naar de spuiter gebracht (bedrijf in Hoogeveen). De banden heb ik laten (de-)monteren bij een bandenzaak. Het stralen en spuiten kostte mij 130 euro. De standaard kleur zilver was goedkoper, maar dit is een officiele Renaultkleur. Het zit er strak op, maar de lak is wel wat kwetsbaarder dan de originele lak. Je kan niet alles hebben. Dennis heeft zijn Speedline's wit laten spuiten. Fotootje van zijn Clio Maxi staat hier nog ergens op het forum.
laat ff weten waar je woont en hoeveel je kwijt wilt.ken namelijk een aantal jongens die in de schade zitten(onder andere voor het bedrijf waar ik voor werk)misschien wat te regelen:moet ook een paar velgen van mij doen dus.........
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Abel schreef:Ik zou wel mee willen doen met orginele PH1 velgen van een gtt. Maar eerst een setje PH1 velgen van de gtt zien te scoren.. hele wel te verstaan.
Hey Abel, ik heb er nog vier te koop liggen. Staan ook op dit forum te koop. Na een straal en spuit/coat beurtje zijn ze weer als nieuw
dit topic bedoelde ik. heb zelf nooit op de velgen gereden en liggen al een tijdje bij mij. Ik heb nu nieuwe velgen en de phase 2 wielen liggen hier nu ook opgeslagen. Aangezien ik die phase 2 wielen niet verkoop heb ik nu de phase 1 wielen in de verkoop gedaan