animo voor coating velgen
ikzelf moet een paar setjes velgen laten coaten in niet al te lange tijd.
en voordat ik weer eens ga bellen met wat bedrijven is de vraag als er meer mensen zijn die hun velgen willen laten coaten, zodat ze weer nieuw en hard zijn.
onder het mom hoe meer wielen hoe goedkoper t zal worden.
geschat gaat het per wiel tussen de 25 en 40 euro kosten afhankelijk van het aantal.
en voordat ik weer eens ga bellen met wat bedrijven is de vraag als er meer mensen zijn die hun velgen willen laten coaten, zodat ze weer nieuw en hard zijn.
onder het mom hoe meer wielen hoe goedkoper t zal worden.
geschat gaat het per wiel tussen de 25 en 40 euro kosten afhankelijk van het aantal.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Gaan die velgen dan allemaal dezelfde kleur krijgen?
Mijn velgen zouden eigenlijk ook wel weer es een verfbadje moeten zien. (steenslag)
Mijn velgen zouden eigenlijk ook wel weer es een verfbadje moeten zien. (steenslag)
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Als goed was, hoor ik het graag van je. Ik ook wat dichterbij voor mijTom schreef:mijn velgen zijn ongeveer een jaartje geleden gestraald en daarna gespoten. Dit was toen niet zo heel duur, en als iemand intresss heeft kan ik kijken ofdat ik nog achter het adres kan komen
ik ben ook best nieuwschierig naar de prijs voor deze behandeling.Hans R. schreef:En moeten de velgen dan zonder banden worden aangelevert?
Ik heb hier nog 4 velgen liggen die wel een beurtje kunnen hebben, maar graag wil ik eerst een prijs weten.
ja lijkt me ook wel fijn om die prijs te weten, mijn velgen zijn ook niet meer de mooisten
-
- Contacteer:
ik zou ze wel wit willen hebben 
ben benieuwd waar ik dat zou kunnen laten doen.
Gr, Mark

ben benieuwd waar ik dat zou kunnen laten doen.
Gr, Mark
-
- Contacteer:
Als ik me niet vergis moeten velgen altijd gestraald worden, voordat je gecoat worden. Dit zit er meestal bij, omdat het vlak voor het coaten moet gebeuren, zodat het metaal niet de minste kans op corrosie gehad heeft,
Gijs
Gijs
nou het ligt dus 1 aan de grootte van de velg. (16 inch in mijn geval) en dus het aantal.
prijs ligt dus tussen de 25 en 35 euro. afhankelijk van t aantal.
de banden haalt een coater er niet af. ventiel wel.
verder zijn er div. kleuren maar grijs en wit is t meest gebruikt.
uiteraard worden ze eerst gestraald en dan gecoat.
het zal dan waarschijnlijk in apeldoorn gebeuren.
prijs ligt dus tussen de 25 en 35 euro. afhankelijk van t aantal.
de banden haalt een coater er niet af. ventiel wel.
verder zijn er div. kleuren maar grijs en wit is t meest gebruikt.
uiteraard worden ze eerst gestraald en dan gecoat.
het zal dan waarschijnlijk in apeldoorn gebeuren.
-
Ik heb ook nog een aantal velgen die gedaan moeten worden. Wat zie ik. Waarschijnlijk in apeldoorn. dat is lekker dichtbij!! Waar was je het van plan te doen dennis. Bij a-parts toevallig
-
EH tom!!
Graag!
Als je achter dat adres kan komen. En tel. nummer.
Dan bel ik wel even om te vragen wat het kost.
Grts
Graag!

Als je achter dat adres kan komen. En tel. nummer.
Dan bel ik wel even om te vragen wat het kost.

Grts
-
- Moderator
- Car: MB
adres word lastig. Dat weet ik niet meer
, maar het was iig in Heesch. Daar heb ik mijn velgen laten stralen (je kon er wel goed afsraken maken.
in de avonduurtjes
). De prijs viel reuze mee en het resultaat van het stralen was erg goed.

oke ben erachteraan geweest. heb in de eerste instantie geprobeerd bij A parts aan te kloppen maar nemen niet op.
dus maar ff rondgebeld. en heb er 1 in hoogeveen. (drenthe) die voor 25 euro ex bij minimaal 16 velgen (heb dr zelf 4 en bas heeft er ookal 4) 25 euro vraagt EX BTW voor het parelstralen en het coaten van 1 velg.
dus in totaal 100 euro voor 4 velgen ongeacht de grootte. enige is dat je niet met meer als een spaak of 8 moet aankomen. dat was extra.
wie mee wil doen moet de velgen bij mij in meppel dumpen of dus in hoogeveen.
hoe meer velgen hoe goedkoper t wordt.
dus maar ff rondgebeld. en heb er 1 in hoogeveen. (drenthe) die voor 25 euro ex bij minimaal 16 velgen (heb dr zelf 4 en bas heeft er ookal 4) 25 euro vraagt EX BTW voor het parelstralen en het coaten van 1 velg.
dus in totaal 100 euro voor 4 velgen ongeacht de grootte. enige is dat je niet met meer als een spaak of 8 moet aankomen. dat was extra.
wie mee wil doen moet de velgen bij mij in meppel dumpen of dus in hoogeveen.
hoe meer velgen hoe goedkoper t wordt.
-
- Contacteer:
Geldt dit nog voor die velgen?
Ik wil mijn velgen van mijn megane
wit hebben (4x15").
Gr, Mark
Ik wil mijn velgen van mijn megane
wit hebben (4x15").
Gr, Mark
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Ik ben ook aan het kijken voor het stralen van de velgen bij mij in de buurt nu vond in dit:
http://www.jaspers-bv.nl/schade/stralerij.htm
Met soda stralen daar heb ik nog nooit van gehoord.
johan
http://www.jaspers-bv.nl/schade/stralerij.htm
Met soda stralen daar heb ik nog nooit van gehoord.
johan
Het stralen, wordt dan de gehele velg gedaan of alleen de buitenkant?dennis16v schreef: dus maar ff rondgebeld. en heb er 1 in hoogeveen. (drenthe) die voor 25 euro ex bij minimaal 16 velgen (heb dr zelf 4 en bas heeft er ookal 4) 25 euro vraagt EX BTW voor het parelstralen en het coaten van 1 velg.
Als het velgbed (waar de band zit) nog goed is, dan is het onzin om dit te gaan stralen.Tom schreef:bij mij heel de velg. Ik vind dat persoonlijk vrij logisch eerlijk gezegd
En dan wordt vaak alleen de mooie kant gedaan.
Bij mij is het velgbed een beetje gaan oxideren, en daar lekken ze nu dus een beetje
-
Lijkt me dat ze het velgbed normaal gesproken niet doen. Dit gebied wordt ook niet gespoten - veroorzaakt moeilijk heden bij het uitballanseren, is mij verteld.
-
Nope, het is niet dezelfde lak als de 'buitenzijde' van de velg.
-
Daar zit volgens mij alleen wat ~sprayverf~ wat erop is gekomen tijdens het spuiten van de velg.
Houd ons even op de hoogte, wij zijn eventueel ook wel geinteresseerd (4x 15" OZ, 5 spaak)
Martijn en Kaatje
Martijn en Kaatje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik wil ook graag meedoen. 4 stuks 15 inch velgen. 5 spaaks.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)