Mijn ruitenwissers aan de voorkant laten onmogelijk veel strepen achter als ze op en neer;) gegaan zijn. Nu heb ik pas al de wisserbladen vervangen maar dat helpt niet echt. Ook heb ik de ruiten al afgedaan met verdunde spiritus om ze te ontvetten, maar ook dat schoot niet op.
Nu vraag ik me af of mijn wisserveren misschien versleten zijn of dat het misschien altijd zo is bij Super5-jes. Soms hoor en zie je ze als het ware "overslaan" (vooral met zijwind). Is het misschien een goed idee om ruitenwisserspoilertjes aan te schaffen of helpt dat niet?
Alvast bedankt voor de replies!
Ruitenwisser spoilers: yes or no?
-
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zou zeggen voor het beeld: NEE!!! vind ze niet staan. Ook niet de alu versieŽs er van.
Als jij denkt dat het helpt de strepen te voorkomen zou ik zeggen JA ga er voor.
Zelf zou ik er niet voor gaan.
Gr. Frits
Als jij denkt dat het helpt de strepen te voorkomen zou ik zeggen JA ga er voor.
Zelf zou ik er niet voor gaan.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Er zijn ook ruitenwissers waar een spoilertje op zit.
Gewoon een klein zwart spoilertje, helpt redelijk.
Ik heb ook op 1 ruitenwisser zo'n spoilertje zitten en die piept alleen tussen de 150 en de 170. Die zonder dat spoilertje piept vanaf de 140 tot de 190, dus het helpt wel en je ziet niet dat er zo'n achterlijk ding op zit ofzo.
Gewoon een klein zwart spoilertje, helpt redelijk.
Ik heb ook op 1 ruitenwisser zo'n spoilertje zitten en die piept alleen tussen de 150 en de 170. Die zonder dat spoilertje piept vanaf de 140 tot de 190, dus het helpt wel en je ziet niet dat er zo'n achterlijk ding op zit ofzo.
niet doen, ik vind het maar lelijk. wat ook wel eens wil helpen is je bladen zelf schoonmaken met spiritus en eventueel je ruitenwisserarmen een klein beetje buigen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan zou ik Valeo nemen. Bevalt me beter dan Bosch.Xedrah schreef:Gewoon goede ruitewisserbladen kopen. Van Bosch bijvoorbeeld.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Er zijn ook van die kleine zwarte spoilertjes los verkrijgbaar, voor maar een paar euro.
Ik zou die es proberen.
Ik zou die es proberen.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
waarom rij je dan ook zo hard in de regen??
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
wat denk je? om zo snel mogelijk droog thuis te komen. tussen de druppels doorrijden gaat nogal moeilijk.Dirk (CRX) schreef:waarom rij je dan ook zo hard in de regen??:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Wat je zeker moet kontroleren is als je je ruitenwisser eraf haalt ,het uiteinde van de ruitenwisser stang(het omgebogen stuk) precies plat op je raam ligt.Als deze"'verdraaid"op je voorraam ligt dan wist hij niet haaks t.o.v. je raam dus heel slecht .En anders moet je aan nieuwe wissers,succes
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
[off topic] Sorry jongens kan het ff niet laten.
Paskey ik zie dat je in arnhem woont. Ga je vanavond misschien nog kijken in beuningen? IS maar 20 min rijden. En verder ga je nog naar de Meern 3-11?? Kijk dan ff op Achterhoek naar de meern of iets dan zou je zo mee kunnen rijden. [/off topic]
Verder moeten ze gewoon werken. maar dat had ik al eerder gemeld.
GR. Frits
Paskey ik zie dat je in arnhem woont. Ga je vanavond misschien nog kijken in beuningen? IS maar 20 min rijden. En verder ga je nog naar de Meern 3-11?? Kijk dan ff op Achterhoek naar de meern of iets dan zou je zo mee kunnen rijden. [/off topic]
Verder moeten ze gewoon werken. maar dat had ik al eerder gemeld.
GR. Frits
Project: GTT Blue Sport
ruitenwisserspoilers zijn mijns inziens errug fout 
maar dan krijg je weer zo'n welles-nietes discussie

maar dan krijg je weer zo'n welles-nietes discussie

Immer wieder die verdammte Holländer
Gewoon doen die ruitenwisser spoilertjes. Helpt echt goed als je 120 of harder rijd. Ik had ze ook op mijn rooie gtt zitten en dat werkte prima. En het waren ook niet van die grote spoilertjes zoals je ze nu veel ziet.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Eeej bedankt voor de tips he! Maar kan iemand me ook een foto sturen met die zogenaamde kleine spoilertjes van jullie? Ik ken ze alleen in het redelijk groot. Alvast bedankt!
Rally is NOT a crime!
-
- Contacteer:
Op mijn clio heb ik ook wissers met een spoiler er op .
Deze zijn van valeo en kan je kant en klaar met spoiler kopen .
En ze zien er niet raar uit zoals veel van die losse spoilertjes.
[img]http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/rw1.jpg[/img]
Deze zijn van valeo en kan je kant en klaar met spoiler kopen .
En ze zien er niet raar uit zoals veel van die losse spoilertjes.
[img]http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/rw1.jpg[/img]
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik zou ze een klein beetje ombuigen naar de ruit toe zodat hij meer op de ruit gaat drukken.Super 5 Devil schreef:Mijn ruitenwissers aan de voorkant laten onmogelijk veel strepen achter als ze op en neer;) gegaan zijn. Nu heb ik pas al de wisserbladen vervangen maar dat helpt niet echt. Ook heb ik de ruiten al afgedaan met verdunde spiritus om ze te ontvetten, maar ook dat schoot niet op.
Nu vraag ik me af of mijn wisserveren misschien versleten zijn of dat het misschien altijd zo is bij Super5-jes. Soms hoor en zie je ze als het ware "overslaan" (vooral met zijwind). Is het misschien een goed idee om ruitenwisserspoilertjes aan te schaffen of helpt dat niet?
Alvast bedankt voor de replies!
Niks geen spoilers er op :-*
.:: TurboPowerr ::.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
De waarheid mag gezegd worden-Ray- schreef:ruitenwisserspoilers zijn mijns inziens errug fout![]()

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Heb afgelopen vrijdag nieuwe bladen gekocht, van SWF. Ik keek in het begin een beetje moeilijk, maar is made by Valeo.Martijn *Baccara* schreef:Dan zou ik Valeo nemen. Bevalt me beter dan Bosch.Xedrah schreef:Gewoon goede ruitewisserbladen kopen. Van Bosch bijvoorbeeld.
Brak gvd alleen me linker ruitenwisser arm af

Tnx to Ed_pret alweer hersteld