Noord'n naar De Meern 2003
-
Opkomstlijst Northside:
Martin rs - R5
Mrtn - R5
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Kameraad Jeroen - Megane Coupe
Martin rs - R5
Mrtn - R5
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Ik vertrek in ieder geval vanuit Almere, omdat ik daar woonmartin rs schreef:ik twijfel nog tussen almere en joure. wie gaan er vanaf joure en wie gaan er vanaf almere???

Opkomstlijst Northside:
Martin rs - R5
Mrtn - R5
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Martin rs - R5
Mrtn - R5
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Cyco, je kan ook naar de eerstvolgende benzinestation na drachten rijden aan de snelweg. Pikken we je daar wel op. Hoef je ook niet helemaal naar Groningen te rijden.CycoMiko schreef:Ik zal proberen me bij de rij vanuit Groningen aan te sluiten.
Moet wel goedkomen
-
Toen we naar Six Flags reden ging het lekker rustig aan. Dus zo rond de 120 km/h. Soms werd er weleens wat gespeeld met het gaspedaal, maar de snelheid bleef vaak hetzelfde hoor.
Marcel, ik denk dat ik vanuit Groningen meega. Ik woon in de stad, maar ben vaak in het weekend bij mijn ouders in Leek. Waarschijnlijk ga ik de avond voor de meeting nog effe stappen in de stad dus ben ik zowieso in Groningen. Je hoort het nog wel.
Daarnaast hoorde ik van twee jongens uit Lelystad dat ze ook mee willen gaan. Een R5 GT en een Clio 16v. Ik zal nog wel even vragen hoe ze dat willen doen.....
Marcel, ik denk dat ik vanuit Groningen meega. Ik woon in de stad, maar ben vaak in het weekend bij mijn ouders in Leek. Waarschijnlijk ga ik de avond voor de meeting nog effe stappen in de stad dus ben ik zowieso in Groningen. Je hoort het nog wel.
Daarnaast hoorde ik van twee jongens uit Lelystad dat ze ook mee willen gaan. Een R5 GT en een Clio 16v. Ik zal nog wel even vragen hoe ze dat willen doen.....
Pure Clio Driver....
Ben jij toen ook met ons meegereden naar automaxx??????Pure Clio Driver schreef:Toen we naar Six Flags reden ging het lekker rustig aan. Dus zo rond de 120 km/h. Soms werd er weleens wat gespeeld met het gaspedaal, maar de snelheid bleef vaak hetzelfde hoor.
En voor lelystad komen we toch langs zit ook weer een mac????
-
Jeroen, als ze mee willen rijden kan dat. Als ze dan bij een pompstation aan de snelweg gaan staan, dan rijden we daar bij langs om ze op te pikken.Pure Clio Driver schreef:Daarnaast hoorde ik van twee jongens uit Lelystad dat ze ook mee willen gaan. Een R5 GT en een Clio 16v. Ik zal nog wel even vragen hoe ze dat willen doen.....
-
Vraag is niet gek. Het is de bedoeling dat we de maximum toegsetane snelheid gaan rijden, oftewel ongeveer 120 km. p.u.martin rs schreef:ff een gekke vraag tussendoor maar eh hoe hard rijden jullie allemaal. ik rij namelijk bijna nooit te hard (op de snelweg) en de 180 haal ik niet eens.
-
Ja ik was ook mee naar Six Flags. Jullie hebben mij en nog een andere jongen met een Clio 16v GP bij Marum opgepikt.
Idd Marcel, is ook wel zo relaxed om 120 te rijden. Hebben de mensen die langs ons komen ook wat om naar te kijken....
Tuurlijk zal er af en toe weleens op het gaspedaal worden getrapt, maar dat moet wel zo gebeuren dat een ander er geen last van heeft....
Idd Marcel, is ook wel zo relaxed om 120 te rijden. Hebben de mensen die langs ons komen ook wat om naar te kijken....

Tuurlijk zal er af en toe weleens op het gaspedaal worden getrapt, maar dat moet wel zo gebeuren dat een ander er geen last van heeft....
Pure Clio Driver....
Ghe, nee inderdaad. Maar da was ik gelukkig ooknie van planMarcel O. schreef:Cyco, je kan ook naar de eerstvolgende benzinestation na drachten rijden aan de snelweg. Pikken we je daar wel op. Hoef je ook niet helemaal naar Groningen te rijden.CycoMiko schreef:Ik zal proberen me bij de rij vanuit Groningen aan te sluiten.
Moet wel goedkomen
Oh die ik ben er bij Joure bijgekomen, hij ging die gp toch verkoepn had ie het over???Pure Clio Driver schreef:Ja ik was ook mee naar Six Flags. Jullie hebben mij en nog een andere jongen met een Clio 16v GP bij Marum opgepikt.
-
Jij hebt dus die zwarte clio???F 16Valve schreef:Oh die ik ben er bij Joure bijgekomen, hij ging die gp toch verkoepn had ie het over???Pure Clio Driver schreef:Ja ik was ook mee naar Six Flags. Jullie hebben mij en nog een andere jongen met een Clio 16v GP bij Marum opgepikt.
Ja, klopt hij wou hem verkopen. Ik weet niet of hij al verkocht is. Wel erg jammer!! Hij was net lid van de club geworden.....
Pure Clio Driver....
-
Hey Elwin,elwin81 schreef:He, jeroen, heb je deze week nog even tijd? Of moet je de hele week werken, zie maar even
Laat het maar even weten via sms ofzo.
MZZLS
Ik ga woensdag waarschijnlijk met Marcel even bij die Gte kijken. Dus als je mee wil???
Rij jij trouwens met iemand anders mee naar de Meern???
Ik heb trouwens ook nog een foto op a4 formaat van jouw 5je. Die heeft die vriend van me gemaakt. Hij heeft mij een aantal foto's kado gegeven op mijn verjaardag. Een stuk of 5 auto's van de club op a4 formaat!!!
Wanneer kom je even naar die velgen kijken??? Ik wil ze nl zsm kwijt.....
Pure Clio Driver....
We verzamelen bij de Mcdonalds aan de A6. Zie eerdere posts.martin rs schreef:aha kijk dus al twee vanaf almere waar verzamelen we dan???????
Ja rond 12:00 uur...martin rs schreef:oh oke dan 12.00 uur ofzo bij de mac in haven??????
-
Jan, je kan ook met ons meerijden vanaf de Ikea in Groningen. Is maar een kwartiertje rijden voor jou met je 5je.5-gteetje schreef:Ik kom vanuit Assen (Kloosterveen achter Vriezendijk BMW aan de 28)waar en hoe laat naar De Meern.
Groet Jan![]()
Heb ik nog een vraag over jouw Gte. Wat is jouw ervaring met die auto??? Mail/PM me anders even...
Pure Clio Driver....
-
Zullen we daar 12.30 uur van maken? Als jullie daar tegen 12.15/12.20 uur zijn? Zie mijn post op de 1e pagina van dit topic.dennisrsi schreef:Ja rond 12:00 uur...martin rs schreef:oh oke dan 12.00 uur ofzo bij de mac in haven??????
-
Met hoeveel zijn we nu???
Pure Clio Driver....
-
Maarten wist toch nog niet of hij mee ging vanuit Lelystad??? Het kan zijn dat hij dan in A'dam zit zei hij tegen mij....jj ( clio 16 v) schreef:ik ben ook van de partij
en sta bij de mac in lelystad(samen met de witte kit schrik)![]()
Pure Clio Driver....
-
Opkomstlijst Northside:
Martin rs - R5
Mrtn - R5
5-gteetje - R5GTE
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
JJ (clio16v) - Clio 16v
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Martin rs - R5
Mrtn - R5
5-gteetje - R5GTE
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
JJ (clio16v) - Clio 16v
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
-
Ik weet nog niet of die jongen mee gaat met zijn megane. Maar tot nu toe is het een leuk groepje....Marcel O. schreef:Opkomstlijst Northside:
Martin rs - R5
Mrtn - R5
5-gteetje - R5GTE
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
JJ (clio16v) - Clio 16v
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Pure Clio Driver....
-
Opkomstlijst Northside:
Martin rs - R5
Mrtn - R5
5-gteetje - R5GTE
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
JJ (clio16v) - Clio 16v
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Onder voor behoud:
Bas/Monique - R5GTT
Bas en Monique vergeten[img]http://imbiss-coding.de/smiliez.de/img.php/1656.gif[/img]
Martin rs - R5
Mrtn - R5
5-gteetje - R5GTE
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
JJ (clio16v) - Clio 16v
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Onder voor behoud:
Bas/Monique - R5GTT
Bas en Monique vergeten[img]http://imbiss-coding.de/smiliez.de/img.php/1656.gif[/img]
Witte kit schrik???????Pure Clio Driver schreef:Maarten wist toch nog niet of hij mee ging vanuit Lelystad??? Het kan zijn dat hij dan in A'dam zit zei hij tegen mij....jj ( clio 16 v) schreef:ik ben ook van de partij
en sta bij de mac in lelystad(samen met de witte kit schrik)![]()

Ik heb nog kit over, ken je je krassen opvullen, Jolige Jumper.

Ik ben gewoon in L'stad trouwens, bij de Mactroep
Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Foei! Schaam je!Marcel O. schreef:Opkomstlijst Northside:
Martin rs - R5
Mrtn - R5
5-gteetje - R5GTE
Jeroen(CycoMyko) - R5GTT
Marcel O. - R19 16V
Jacco - R19 16V cabrio
Foeke - Clio 16V
Jeroen - Clio 16V
JJ (clio16v) - Clio 16v
Dolf/Elwin - Clio RSi
Dennis - Clio RSi
Onder voor behoud:
Bas/Monique - R5GTT