Friday Nightmeeting Zoetermeer.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

rasit.. schreef:je moet ook niet tegen 24:00 naar zoetermeer komen want dan is haast heel de parkeerplaats leeg en dan gaan mensen gek doen inderdaad.. zo rond 21:00 is het dus bomvol en is het niet echt mogelijk om gekke dingen te doen, ik vond het wel stoer daarzo..
Eindelijk iemand die het begrijpt :wink:
Roy
Moderator

Was inderdaad heel erg druk. Maar als je daar op tijd weg gaat is er niet zoveel aan de hand.

Vooral die vette dodge charger trok heel veel aandacht :D
5 GT Turbo '88 GT5
Marcel (mlg)
Contacteer:

Chris schreef:Wat een zooitje daar zeg.. Ik heb wel ff gelachen met Marcel.:) Wat een brute Clio heb je man, dat openluchtfilter klinkt echt bruut.. :p Toen je wegree bij mij uit de straat.. :p
Vind ik ook daarom zit dat filter er op :D

En dan nog een Megane Coupe die ff een burnout wou trekken .. Hij hup in z'n achteruit , het gas erop .
Daarna in z'n 1 . Het resultaat een burnout van 1 Meter :lol: Hij had geen vermogen om door te spinnen hij vielzo stil . Volgens mij was het een 1.4 of 1.6 .

Er stonden ook een paar duistere figuren met een Mercedes SL v8 . Gaat die gast op z'n hardtop ziten , zit er gelijk een deuk in .
cliomaniac

heeft niemand van jullie die spin van die gast in zijn E36 gezien?
if it isn't possible it is not impossible
Silvermegane
Contacteer:

het was weer tof we gingen eerst naar bodegraven omdat andere mensen mee gingen naar zoetermeer in bodegraven aan gekomen was er bijna niemand maar toen kwam rasit en toen gingen we naar F.N.Z op de snelweg kwam chris ons ff voor bij rijden hij was aan het racen tegen een duitse audi was wel lachen in zoetermeer aan gekomen was het echt super druk we probeerde alle renault bij alkaar te zetten dat was ook gelukt iedereen geilde op de auto van rasit en nam er fotos van het was wel super koud om 11.15 gingen we naar huis en toen werden we onder weg naar aan gehouden door een wout voor mist lampen maar hij reed op eens weer weg dat vonden we wel best VOLGENDE WEEK WEER!!!!! :D
Rudo

cliotuning schreef:Het was weer tof! We gingen eerst naar Bodegraven omdat andere mensen mee gingen naar Zoetermeer. In Bodegraven aangekomen was er bijna niemand, maar toen kwam Rasit. Vervolgens gingen we naar de F.N.Z. Op de snelweg kwam Chris ons ff voorbij rijden, hij was aan het racen tegen een duitse Audi. Was wel lachen. In Zoetermeer aangekomen was het echt super druk. We probeerden alle Renaults bij elkaar te zetten, en dat is ook gelukt. Iedereen geilde op de auto van Rasit en nam er fotoŽs van. Het was wel super koud. Om 23.15 gingen we naar huis en toen werden we onderweg naar huis aangehouden door een wout i.v.m. mistlampen, maar hij reed opeens weer weg, en dat vonden we wel best. VOLGENDE WEEK WEER!!!!! :D
Dit bedoel je? :wink:
Silvermegane
Contacteer:

staat toch best zo lekker boeient
cliomaniac

geil bak die gsi respect
if it isn't possible it is not impossible
Roy
Moderator

cliotuning schreef:het was weer tof we gingen eerst naar bodegraven omdat andere mensen mee gingen naar zoetermeer in bodegraven aan gekomen was er bijna niemand maar toen kwam rasit en toen gingen we naar F.N.Z op de snelweg kwam chris ons ff voor bij rijden hij was aan het racen tegen een duitse audi was wel lachen in zoetermeer aan gekomen was het echt super druk we probeerde alle renault bij alkaar te zetten dat was ook gelukt iedereen geilde op de auto van rasit en nam er fotos van het was wel super koud om 11.15 gingen we naar huis en toen werden we onder weg naar aan gehouden door een wout voor mist lampen maar hij reed op eens weer weg dat vonden we wel best VOLGENDE WEEK WEER!!!!! :D
Chris? Tegen een Audi? Volgens mij was ik dat :D
5 GT Turbo '88 GT5
-Ray-
Contacteer:

zie ik andre botter ze auto?? :)
Immer wieder die verdammte Holländer
edwinvr
Contacteer:

-Ray- schreef:zie ik andre botter ze auto?? :)
sja, zoveel van die super GSI-tjes zullen er niet zijn :wink:
Patrick RS
Moderator

Roy (Signaalkabel) schreef:
cliotuning schreef:het was weer tof we gingen eerst naar bodegraven omdat andere mensen mee gingen naar zoetermeer in bodegraven aan gekomen was er bijna niemand maar toen kwam rasit en toen gingen we naar F.N.Z op de snelweg kwam chris ons ff voor bij rijden hij was aan het racen tegen een duitse audi was wel lachen in zoetermeer aan gekomen was het echt super druk we probeerde alle renault bij alkaar te zetten dat was ook gelukt iedereen geilde op de auto van rasit en nam er fotos van het was wel super koud om 11.15 gingen we naar huis en toen werden we onder weg naar aan gehouden door een wout voor mist lampen maar hij reed op eens weer weg dat vonden we wel best VOLGENDE WEEK WEER!!!!! :D
Chris? Tegen een Audi? Volgens mij was ik dat :D
Dat weet ik wel zeker dat jij dat was :D :wink:

Eej by the way om effe over die staande houding te lullen voor die mist lampen. Ik werd staande gehouden omdat ik mistlicht voerde ik weet dat dat nie mag dit bekende ik ook. Hij sprak me aan: Beetje kinderachtig he mistlicht voeren terwijl je weet dat dit nie mag. Ik zeg meteen moet je me rij en kentekenbewijs niet zien. Gaat ie ineens doen of tie op geroepen word gaat ie een beetje mompelen door de porto. En ineens rijd ie weg zonder wat te zeggen wat een L*L!!!! :-* :-* :-* :-*
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Edwin, je oude 5 staat op marktplaats te koop.. Riël doet hem weg.

Ray, ik denk inderdaad dat dit Botter is. Maar er rijden twee Kadettjes hier in die kleur..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Roy
Moderator

Dat is zeker weten de turbo kadett van Botter :D
Die andere heeft wel dezelfde kleur maar verders is er weinig hetzelfde.
5 GT Turbo '88 GT5
edwinvr
Contacteer:

Chris schreef:Edwin, je oude 5 staat op marktplaats te koop.. Riël doet hem weg.

Ray, ik denk inderdaad dat dit Botter is. Maar er rijden twee Kadettjes hier in die kleur..
ja, we zijn net ingelicht chris, door Riël... de kosten gingen boven zijn budget geloof ik...

Er zijn er inderdaad 2 van GSI's in die kleur.

en Ray: ken jij ook Louis Visser? Vriend van Botter. Die heeft een heeeeelee mooie gif-groene GSI. (tuningmag nr 16)
Nick (germanstyle)

Da's Botter zijn auto. Hij heeft nu die RH velgen eronder.

Trouwens wat we opvalt he bij die foto's is dat de auto's best mooi zijn ... (veel spoilers, alles glad enz..) maar dat ze gewoon van die 33 in een dozijn te kleine velgen eronder hebben zitten :( Velgen maakt wel je auto.
Ik heb het dan over die rode golf en die 200sx.
Patrick RS
Moderator

Voor de duidelijkheid :D :
[img]http://www.tuningmag.com/images/tm16/tm16t.JPG[/img]
Nick (germanstyle)

P@TB@D schreef:Voor de duidelijkheid :D :
Die bak kom je wel vaak tegen op meetings. Vooral belgische.
edwinvr
Contacteer:

P@TB@D schreef:Voor de duidelijkheid :D :
juistem!!! danku
Patrick RS
Moderator

Graag gedaan :D :wink:
edwinvr
Contacteer:

voor de duidelijkheid: hij was eerst zwart-geel met een cosworth vleugel achterop.. maar aant begin van het jaar is dat ding helemaal uit elkaar getrokken, gladgemaakt en helemaal opnieuw gespoten en bewerkt: en het resultaat mag er wezen!!! heb er vorige week nog foto's van gemaakt op een woensdagavondje poolen :D

[edit]
before:
[img]http://home.zonnet.nl/gsifreaks/images/sdscf0033.jpg[/img]

after:
[/edit]
Silvermegane
Contacteer:

SORRY ROY IK VERGISTE ME FF SORRY!!! JIJ WAS HET INDERDAAT JAH TEGEN DIE AUDI!! :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

HMZ, dan rijden er nu dus weer twee van die groen rond.. Er reed al zo eentje met dezelfde wielkasten als de Botter Kadett.
edwinvr
Contacteer:

Chris schreef:HMZ, dan rijden er nu dus weer twee van die groen rond.. Er reed al zo eentje met dezelfde wielkasten als de Botter Kadett.
dat zou best kunnen jah, want ik zag net ergens op een plaatje ook een groene, maar dan met een grotere dakspoiler... Op die van die vriend van mij staat in zn grill "streetmachine"...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En die groene Kadett die ik dan bedoel heeft als bijnaam Mean Green. Roy kent hem ook wel.
edwinvr
Contacteer:

Chris schreef:En die groene Kadett die ik dan bedoel heeft als bijnaam Mean Green. Roy kent hem ook wel.
dan hebben we het niet over dezelfde :lol:
_Martijn_
Contacteer:

Zijn er misschien nog mensen die a.s vrijdag mee willen rijden naar zoetermeer.

Ik vertrek dan vanaf de Mac in Hillegom, dus als iemand mee wilt, zou die rond 7 a 7:30 daar moeten zijn.

Er rijden ook nog een aantal crxjes en nog wat ander grut mee. Dus tot nu toe ben ik nog de enige r5gtt.
Andere renaults magen natuurlijk ook mee. Het lijkt mij wel leuk om met een grote groep aan te komen tuffen :)

Hopelijk komen er veel om de club te vertegenwoordigen :) .
He! nu is die weer rood.
Tom
Moderator
Car: MB

de kader ben ik volgens mij laatst een keer tegen gekomen. Weet niet hoeveel PK dat ding heeft maar hij reed me iig snot
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

Ik zou wel mee willen maar ik woon al in zoetermeer dat vind ik een beetje ver om rijden :wink:

Maar tof dat jullie met een grote groep komen. 8)
TheFinz

Ben 2 weken geleden ff geweest om 23:30. Waren nog veel gasten!

Ik ga as. vrijdag weer, misschien dat ik ook nog ff naar bodegraven kom, ben nu toch wel een keer benieuwd hoe de medeforummers eruit zien, en hun reno's natuurlijk :lol: . Pat, ga jij nog naar FNB vrijdag? wellicht een goed moment om elkaar eindelijk eens tegen te komen 8) ?

En over de woutenbrigade in zoetermeer, let op ze rijden ook in burger rond :evil: , dus doe niet te gekke dingen in de omgeving van de silverdome.

L8R!!
Patrick RS
Moderator

Nee ik ga vrijdag denk nie naar bodegraven maar ik ben zekers bij silverdome 8) .
Maar kom daar niet te laat heen want dan komen de gekke capriolen :( .

En by the way als je naar FNB gaat dan moet je er rekening mee houden dat de meesten daar pas om 21:00 uur zijn :wink:

Idd daat nou wil ik die S van jou wel eens zien!!
_Martijn_
Contacteer:

Het is idd een beetje omrijden :lol: , maarja als je nix te doen hebt :D
He! nu is die weer rood.
Patrick RS
Moderator

_Martijn_ schreef:Het is idd een beetje omrijden :lol: , maarja als je nix te doen hebt :D
:lol: nee sorry ik zie je wel by the meeting okeej :lol:
_Martijn_
Contacteer:

ok dan :lol:
He! nu is die weer rood.
Plaats reactie