termostaat gaat nie open denk ik,en check je fan kabeltjes eens na.Gunther schreef:Heb mijn GTT al honderden keren ontlucht...heb nieuw (en werkend thermocontact gestoken)en toch krijg ik nog steeds lucht in mijn systeem. Mijn radiatorfan slaat weel 1 keer aan, soms twee keer maar dan hoor ik dat mijn waterpomp "droog" komt te lopen en slaat mijn fan niet meer aan met als gevolg dat mijn temp veel te hoog wordt![]()
. Ik kan nergens geen lek ofzo vinden (dacht eerst dat er een darm kapot was) dus is mijn vraag wie heeft dat al meegemaakt?? Ook binnenin wordt er niks nat dus denk ik dat mijn kachelrad. het ook niet is. Wanneer ik dan mijn motor stilleg, loopt mijn expansievat over?! van de druk, terwijl mijn motor draait er geen druk in dat vaatje te bespeuren is, oja, koelvloeistof blijft mooi groen, en olie is ook perfect van kleur dus denk ik niet dat het mijn koppakking is. Wie o wie kan me helpen want ik ben de wanhoop nabij. Ps fan is bedienbaar met switch, maar dat is natuurlijk de oplossing niet...mijn koelsysteem moet gewoon luchtdicht blijven. Pps mijn radiator wordt overal gelijkmatig warm dus die werkt ook evenals mijn thermostaat...die werkt dus ook perfect.
kijk een simpel oplossingGunther schreef:vrees ervoor, maar mijn vloeistof blijft zeer mooi groen, en in mijn olie is ook niks te bespeuren, uitlaat rookt ook niet biezonder, en het rare is dat mijn koelvloeistofpeil dus ook NIET zakt???? en toch komt er lucht in ???!!!![]()
![]()
fietsGunther schreef:waterpomp werkt nog goed want als de motor draait, spuit de vloeistof uit de nippels, dus dat debiet is goed...Gille met de ventiel bedoel je dan van een autoband of een fietsband??? klinkt misschien stom maarja
is nie waar is gewoon nog lucht in.Gunther schreef:Blijkbaar is er hier niemand die dit probleem al eens heeft gehad met z'n GTT...moet weer lukken dat ik de eerste ben![]()
![]()
nee ik toch nie,probleem nog nie opgelost??????Gunther schreef:Is er hier nu niemand die ook last heeft van dampbelvorming???Dat kan ik moeilijk geloven
zijn ze gevoelig voor ,maar ik zou eens kijken hoe de fan werkt ,hoe lang,enzit die juist gericht op de carbu??Gunther schreef:van de oververhitting wel (hoop ik) maar nu start hij niet meer als hij warm iswaarschijnlijk dampvorming, doch mijn perculatiefan werkt dusja