Dit keer ga ik niet weg tot je er bent.Chris schreef:Ro, owee als je weer voor me neus wegrijdt! BTW, ik rij niet in een Renault, dus wacht daar vooral niet op!

Mooi.RO 16v schreef:Dit keer ga ik niet weg tot je er bent.Chris schreef:Ro, owee als je weer voor me neus wegrijdt! BTW, ik rij niet in een Renault, dus wacht daar vooral niet op!
Dat weet ik.Chris schreef:Mooi.RO 16v schreef:Dit keer ga ik niet weg tot je er bent.Chris schreef:Ro, owee als je weer voor me neus wegrijdt! BTW, ik rij niet in een Renault, dus wacht daar vooral niet op!Ik loop je maar wat te dollen..
Nee, jij begrijpt het niet.P@TB@D schreef:Okeej dus als ik het goed begrijp is chris autoloos en rij jij mee met ro
Ja de soep is op hij was lekker en ik ken er weer tegen aanrasit.. schreef:soep nog niet op??P@TB@D schreef:Okeej dus als ik het goed begrijp is chris autoloos en rij jij mee met ro
Ja das waarRO 16v schreef:Dat ligt eraan of je de bestuurder bent of achterin zit.
Ja dat wist ik ook wel dat ik zelf mee gingcliotuning schreef:ik en patbad een nog veel meer
Ziek, heeft iemand daar nog foto's van? nog gewonden dan?Marcel (mlg) schreef: En 2 kadetjes die op elkaar klapte .
Met m'n eigen auto kom ik daar dus niet, misschien dat ik eens met iemand anders mee rijd..Chris schreef:Wat een zooitje daar zeg.. Ik heb wel ff gelachen met Marcel.Wat een brute Clio heb je man, dat openluchtfilter klinkt echt bruut..
Toen je wegree bij mij uit de straat..
![]()
Verders heb ik in Zoetermeer 4 bijna ongelukken gezien, en inderdaad die twee Kadetten die elkaar raaktte.
Verders is het echt een puinhoop daar, overal worden bierflesjes heen gegooid, en het merendeel rijdt hevig "gummend" door het publiek en de auto's heen.
Was nog een dude die zijn Kadett tegen een paal zetten en even heftig ging rubberen. Een BMW 32? die wat donuts had gedraaid. En iedereen die er weg gaat gaat eerst vol gas achteruit waarna men hem in zijn 1 smijt en roken wegrijdt...
Wat een mafkezen, maar je kan er wel lachen.
Goed idee, ik heb er geen zin in dat een 'licht' z'n auto parkeerd tegen m'n otootje...Chris schreef:Ik wou het net niet tikken Martijn, maar ik geef je groot gelijk.
We waren al blij dat we de Clio van Marcel een beetje uit veilig konden zetten, maar nog niet helemaal perfect.
Zijn echt helemaal gestoord daar. Martijn, rij anders maar eens met mij mee..(not 5).
Ach man, je vader is schade-expert!Martijn T. schreef:Goed idee, ik heb er geen zin in dat een 'licht' z'n auto parkeerd tegen m'n otootje...Chris schreef:Ik wou het net niet tikken Martijn, maar ik geef je groot gelijk.
We waren al blij dat we de Clio van Marcel een beetje uit veilig konden zetten, maar nog niet helemaal perfect.
Zijn echt helemaal gestoord daar. Martijn, rij anders maar eens met mij mee..(not 5).
Liever tegen die Baby-Benz
Precies, vangrail hier, vangrail daarChris schreef:Ach man, je vader is schade-expert!Martijn T. schreef:Goed idee, ik heb er geen zin in dat een 'licht' z'n auto parkeerd tegen m'n otootje...Chris schreef:Ik wou het net niet tikken Martijn, maar ik geef je groot gelijk.
Liever tegen die Baby-Benz
Maandag is de oeh Aah weg.
Okeej dat verklaart een heleboel want rond de tijd dat jij in zoetermeer aankwam waren Rasit ik en roy net weg, Dus nu snap ik ook waarom jullie zo'n T*ring zou aantroffen dan is het aflopende zaak(rond die tijd)Chris schreef:Pat, Marcel en ik waren omstreeks 23:30 in Zoetermeer. Ik werk tot 21:00, dus ik ben altijd vrij laat in Bodegraven, ik geloof dat jullie net weg waren.