Wagen wilt niet starten na inbouw ander blok / Help Wat Nu ?

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
marco

patrick rob heeft de kleppen opnieuw gesteld , die stonden namelijk te strak ,and thats it :D
greetz marco
Ollie

Ik vind het wel toppie dat ie nu weer loopt Rob, alleen jammer dat ik donderdag er niet bij ben om de allereerste keer jouw GTT te mogen bewonderen. Nog een weekje wachten voor mij dus, maar jij in ieder geval heel veel plezier met "cruisen"!
Patrick L.

marco schreef:patrick rob heeft de kleppen opnieuw gesteld , die stonden namelijk te strak ,and thats it :D
greetz marco
Ah, zal ik dat ook nog maar eens controleren.
Foeke

Xedrah schreef: Goh, wat een mooi blokje! :D ;)
He Xedrah was je afgelopen keer ook weer op de strip.
want zag er wel een staan???
[img]http://members.chello.nl/~e.boersma2/27 ... mg0049.jpg[/img]
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Rob

Patrick L. schreef:Goed gedaan kerel. Ik snap alleenniet weat er nu veranderd is. Dit hadden we toch op die ene zondag ook gedaan?Dus ja laat de 1e cilinder(bakzijde?) omhoog komen, daarna kijken waar de rotor naar wijst en dat is de 1e cilinder?
Ja alleen dit keer heb ik het kleppendeksel eraf gehaald en gekeken op de kleppen ook echt DICHT stonden en niet op tuimelen!
Ik denk dat dat het is geweest (en de niet geheel afsluitende kleppen dan)
Patrick L.

Rob aka hajong schreef:
Patrick L. schreef:Goed gedaan kerel. Ik snap alleenniet weat er nu veranderd is. Dit hadden we toch op die ene zondag ook gedaan?Dus ja laat de 1e cilinder(bakzijde?) omhoog komen, daarna kijken waar de rotor naar wijst en dat is de 1e cilinder?
Ja alleen dit keer heb ik het kleppendeksel eraf gehaald en gekeken op de kleppen ook echt DICHT stonden en niet op tuimelen!
Ik denk dat dat het is geweest (en de niet geheel afsluitende kleppen dan)
mm, ik weet wat me te doen staat, tnx :)
Patrick L.

Hij loopt weer, dat vijfje van me zus. Klepspeling stond compleet verkeerd, hoe ik dat voor elkaar gekregen heb snap ik nog steeds niet. Ontsteking stond goed. Morgen kop natrekken en nogmaals die verrekte kleppen stellen en dan mot het goed zijn :D
Ollie

Da's mooi, twee vliegen in een klap! Lang leve het forum! :) :) :)
marco

waar het forum niet goed voor is he,alweer een probleem uit de zorgeloze wereld van een renault rijdster opgelost :lol: :lol:
greetz marco
Rob

update:
Ik had mijn wagen dus aan het lopen gekregen. Dus ik donderdag naar de T.M.N. maar daar nooit aangekomen :evil:
Wat is nu gebeurt? ik heb mijn koppakking er (waarschijnlijk) uitgeblazen, en een vban de zuigers is vastgelopen. (en dit na 1,5 km)

nu is mijn plan om er (weer) een ander blok in te leggen. Maar wat zouden jullie doen?
- Nieuw gereviseerd C1J blok erin
- 1.7 turbo blok van de Volvo erin
- Een blok uit een andere GTT slopen en dit erin leggen
- De GTT verkopen en Golf Gti gaan rijden ( :-* )
Patrick

als je het geld hebt zou ik gaan voor een revisie,heb je dat niet dan is ieder inbouw van een ander blok weer een risico.
inbouwen blok van een volvo lijkt me ook niet de oplossing daar de aanpassingen niet gering zijn ervoor,je hebt eenmaal de kennis niet,en ik heb dat ook niet dus ik zou je daarbij al niet kunnen helpen.
dus verry simpel,spaar door en leg die 1000 euro op tafel,is altijd de beste oplossing lijkt mij.
zorg voor sponsering en je komt er wel.
daar krijg je geen spijt van,tenminste lijkt mij van niet.
ik hoop dat je em gewoon krijgt opgelapt jong,echt waar,groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

Rob aka hajong schreef:update:
Ik had mijn wagen dus aan het lopen gekregen. Dus ik donderdag naar de T.M.N. maar daar nooit aangekomen :evil:
Wat is nu gebeurt? ik heb mijn koppakking er (waarschijnlijk) uitgeblazen, en een vban de zuigers is vastgelopen. (en dit na 1,5 km)

nu is mijn plan om er (weer) een ander blok in te leggen. Maar wat zouden jullie doen?
- Nieuw gereviseerd C1J blok erin
- 1.7 turbo blok van de Volvo erin
- Een blok uit een andere GTT slopen en dit erin leggen
- De GTT verkopen en Golf Gti gaan rijden ( :-* )
Alternatief, 1.7 F3N-J... met multipoint injektie, GTE blok dus erin, of een 2.0l blok van megane/laguna, is in principe hetzelfde als de 1.7. Maar ja zit je weer met de kabelboom te kijken :(
Plaats reactie