greetz marco
Ah, zal ik dat ook nog maar eens controleren.marco schreef:patrick rob heeft de kleppen opnieuw gesteld , die stonden namelijk te strak ,and thats it![]()
greetz marco
He Xedrah was je afgelopen keer ook weer op de strip.Xedrah schreef: Goh, wat een mooi blokje!![]()
Ja alleen dit keer heb ik het kleppendeksel eraf gehaald en gekeken op de kleppen ook echt DICHT stonden en niet op tuimelen!Patrick L. schreef:Goed gedaan kerel. Ik snap alleenniet weat er nu veranderd is. Dit hadden we toch op die ene zondag ook gedaan?Dus ja laat de 1e cilinder(bakzijde?) omhoog komen, daarna kijken waar de rotor naar wijst en dat is de 1e cilinder?
mm, ik weet wat me te doen staat, tnxRob aka hajong schreef:Ja alleen dit keer heb ik het kleppendeksel eraf gehaald en gekeken op de kleppen ook echt DICHT stonden en niet op tuimelen!Patrick L. schreef:Goed gedaan kerel. Ik snap alleenniet weat er nu veranderd is. Dit hadden we toch op die ene zondag ook gedaan?Dus ja laat de 1e cilinder(bakzijde?) omhoog komen, daarna kijken waar de rotor naar wijst en dat is de 1e cilinder?
Ik denk dat dat het is geweest (en de niet geheel afsluitende kleppen dan)
Alternatief, 1.7 F3N-J... met multipoint injektie, GTE blok dus erin, of een 2.0l blok van megane/laguna, is in principe hetzelfde als de 1.7. Maar ja zit je weer met de kabelboom te kijkenRob aka hajong schreef:update:
Ik had mijn wagen dus aan het lopen gekregen. Dus ik donderdag naar de T.M.N. maar daar nooit aangekomen![]()
Wat is nu gebeurt? ik heb mijn koppakking er (waarschijnlijk) uitgeblazen, en een vban de zuigers is vastgelopen. (en dit na 1,5 km)
nu is mijn plan om er (weer) een ander blok in te leggen. Maar wat zouden jullie doen?
- Nieuw gereviseerd C1J blok erin
- 1.7 turbo blok van de Volvo erin
- Een blok uit een andere GTT slopen en dit erin leggen
- De GTT verkopen en Golf Gti gaan rijden ( :-* )