Friday Nightmeeting Zoetermeer.
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik woon in zoetermeer dus ik dacht die gooi ik er ook eens op we wisten waar ze stonden 
-
- Contacteer:
jah mooie renaults toch die we er ook op hebben gezet!! behalven die groene haha
-
- Moderator
Is dat alles wat je te zeggen hebt????jef schreef:jajacliotuning schreef:jah mooie renaults toch die we er ook op hebben gezet!! behalven die groene haha![]()
![]()
![]()
Eej ik kan byt the way aanstaande vrijdag er niet zijn of effe iemand anders het verslag wil maken
-
- Contacteer:
Tering man, druk vandaag,
als ik zeg 300 auto's, zit ik dan goed ongeveer?
Die integra trok wel heel snel,
waar rijdt ie in godsnaam op ?
Alleen Roy gezien,
waren er nog meer van hier?
Gr, Mark
als ik zeg 300 auto's, zit ik dan goed ongeveer?
Die integra trok wel heel snel,
waar rijdt ie in godsnaam op ?

Alleen Roy gezien,
waren er nog meer van hier?
Gr, Mark
Ik ben er ook nog ff geweest, zag er wel gaaf uit. Ik was er om 23:00 en zelfs toen stonde er nog 100 auto's.
Zelfs die ene goude crx uit zo'n blad stond er, gaaf man. Maar jammergenoeg geen r5jes, alleen rasit was er om de club te vertegenwoordigen
Maar daar zullen binnenkort ook wel maatregelen getroffen worden, want iedereen loopt er te scheuren, en ze laten een moeilijke puinzooi achter. Dat ken toch niet goed gaan?
Maarja zolang het duurt is het leuk.
Zelfs die ene goude crx uit zo'n blad stond er, gaaf man. Maar jammergenoeg geen r5jes, alleen rasit was er om de club te vertegenwoordigen

Maar daar zullen binnenkort ook wel maatregelen getroffen worden, want iedereen loopt er te scheuren, en ze laten een moeilijke puinzooi achter. Dat ken toch niet goed gaan?
Maarja zolang het duurt is het leuk.
He! nu is die weer rood.
-
- Moderator
Ik hoor het al weer ik ben 1 keer niet en ik mis weer wat.
Ineens komen er allemaal rtcers echt jammer beter dat aan staande vrijdag het ook weer druk word.
EEj rasit toch maar wel gekomen
????
Ineens komen er allemaal rtcers echt jammer beter dat aan staande vrijdag het ook weer druk word.
EEj rasit toch maar wel gekomen
Ik ga over 2 weken ook maar weer ff kijken maar dan wat voeger. ff kijken wat voor moois er allemaal staat. 

He! nu is die weer rood.
-
- Moderator
Dan zie ik jedan_Martijn_ schreef:Ik ga over 2 weken ook maar weer ff kijken maar dan wat voeger. ff kijken wat voor moois er allemaal staat.
ja, was in de buurt dus in ging effe kijken om 24:00 uur en het was toch aardig druk..PATBAD schreef:Ik hoor het al weer ik ben 1 keer niet en ik mis weer wat.
EEj rasit toch maar wel gekomen????
-
- Contacteer:
Niet ? Hehehe, je liep langs meRoy (Signaalkabel) schreef:Mark waar was jij dan? Heb jou niet gezien.
Maar er stonden nog 2 rtc-ers. Uit boskoop met allebei een witte 5.
toen ik bij mn mondeo stond.
Je nam foto's van die ford met al die neon
-
- Moderator
HAHAHAHAH en dan zegt ie gewoon effe nixMark coupe16v schreef:Niet ? Hehehe, je liep langs meRoy (Signaalkabel) schreef:Mark waar was jij dan? Heb jou niet gezien.
Maar er stonden nog 2 rtc-ers. Uit boskoop met allebei een witte 5.
toen ik bij mn mondeo stond.
Je nam foto's van die ford met al die neon

-
- Moderator
Is weer jammer dat ik er nie wasRasit.. schreef:ja, was in de buurt dus in ging effe kijken om 24:00 uur en het was toch aardig druk..PATBAD schreef:Ik hoor het al weer ik ben 1 keer niet en ik mis weer wat.

PATBAD schreef:Is weer jammer dat ik er nie wasRasit.. schreef:ja, was in de buurt dus in ging effe kijken om 24:00 uur en het was toch aardig druk..PATBAD schreef:Ik hoor het al weer ik ben 1 keer niet en ik mis weer wat.
achossie

-
- Moderator
jef schreef:PATBAD schreef:Is weer jammer dat ik er nie wasRasit.. schreef:ja, was in de buurt dus in ging effe kijken om 24:00 uur en het was toch aardig druk..PATBAD schreef:Ik hoor het al weer ik ben 1 keer niet en ik mis weer wat.
Jef heb je nou nooit eens wat boeiends te vertellen
achossie![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
jah ik was er afgelopen vrijdag ook weer maar was er dit keer niet zo lang ik kwam er om half9 en ging om 11uur wee weg maar er waren wel een aantal renaults:
3x renault 5 gt turbo
2x renault clio w.
1x renault megane
volgende meeting hoor ik nog meer renaults te zien ik ben er dat zeker weer bij mzzl
groeten romano
3x renault 5 gt turbo
2x renault clio w.
1x renault megane
volgende meeting hoor ik nog meer renaults te zien ik ben er dat zeker weer bij mzzl
groeten romano

-
- Moderator
gezellie witte turbo word in de gate gehoudenRoy (Signaalkabel) schreef:Wie reed er met een witte clio 16v?
Die zag ik rijden op dat terrein![]()
Ik ben er vrijdag ook weer
-
- Moderator
Wie is er vrijdag weer bij:
Moi Patrick: clio S
Moi Patrick: clio S
-
- Moderator
Ja kloptRO 16v schreef:Misschien dat ik vanuit Bodegraven effe kom kijken hoorde dat er veel verschillende auto's zijn.
Heel misschien kom ik ook nog effe in bodegrave kijke
-
- Moderator
eej anders gaan we daar gewoon verzamelen en dan met een groepje van daar naar zoetermeer rijden 
-
- Moderator
Ja tochRoy (Signaalkabel) schreef:Klinkt goed
-
- Moderator
Chris lijkt me gezellig(ik had dat al eens voorspeld heChris schreef:Als jullie ff op mij wachtten dan ga ik misschien wel ff mee.
Wat Bodegraven had staat nu allemaal daar..
-
- Moderator
Hoezo doet je auto het nie meer??RO 16v schreef:Ik moet wel op jouw wachten Chris.