R21T, kopen? Advies gevraagd

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jeroen.k

Martijn *Baccara* schreef:Ik heb voor mŽn werk de Clio mee. Dus zou zij met de 21 moeten. Dus lijkt me inspraak wel zo democratisch...
Neem je voor je werk toch de 21 mee! >-)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Is een optie, maar ik rij zoŽn 3000 km per maand. Dan wordt de 21 wel erg snel oud. Dat wordt, ondanks de kilometervergoeding, toch wat duur. Ben ik natuurlijk wel snel bij de klant :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Michel S.
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:Is een optie, maar ik rij zoŽn 3000 km per maand. Dan wordt de 21 wel erg snel oud. Dat wordt, ondanks de kilometervergoeding, toch wat duur. Ben ik natuurlijk wel snel bij de klant :D
Euh, waarom wordt die 21 snel oud??
Ik denk persoonlijk dat die 21 minder snel oud wordt dan die clio. Want de 21 is een heel degelijk en robuust ding. Het is niet ongewoon dat een 21 turbo een km stand van 300.000+ Km overleeft zonder dat er enorme reperaties tevoorschijn komen.
En ja het verbruik. Met een clio 1.2 zul je hem niet kunnen vergelijken. maar op de autosnelweg weet die zich toch goed te beheerden. 7-8 liter/100 km is toch zeer zeker te halen als je niet constant vloert.

Dus ik zou het wel eens overwegen. Het fijne vindt ik dat je veel km kun t maken zonder dat je erg moe wordt, en zonder dat die auto je de kont uitkomt.

dus zou het niet zo snel van de baan schuiven
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Plaats reactie