R21T, kopen? Advies gevraagd

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Bij Theo Schipper in Balkbrug staat een R21Turbo te koop. Waren er eerst 2 in 1 koop: 1 met motorschade (inmiddels te vinden bij Holtrop Oudehaske) en 1 met plaatwerkschade. Is op zich geen ernstige schade: frontje krom, koplamp, gril, plaat boven de koplampen, kapotte radiateur. Hij kon voor weinig de nodige onderdelen erbij leveren (van die andere.... :) ) Die met plaatwerkschade staat er nu dus nog.

Tsja, en dan ga je toch twijfelen: erg leuk zoŽn 21T, altijd al willen hebben. Hij vraagt er 1250 euro voor. 215.000 km, rood (poetsbeurt nodig) geen roest (alleen in hoeken achterruit), bouwjaar 1990. Auto komt uit Duitsland, moet nog ingevoerd (kost natuurlijk ook geld)
Zulke schade ongeveer: [img]http://www.renault21turbo.com/Crashed/Geoff/pic1.jpg[/img]
Kan iemand me vertellen of dat een nette prijs is (voor zover dat op afstand mogelijk is)? Is iemand misschien er al bij wezen kijken? Misschien helpt me dat over mijn twijfel heen (kan 2 kanten op :) )

Alvast bedankt voor jullie reactie!! :)

Groeten, Martijn
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Jeroen V
Contacteer:

die op marktplaats bedoel je?, staat ook een foto bij hoor. Is zo te zien wel een leuke auto, heel weinig schade, hoogstwaarschijnlijk alleen koplamp en frontvervangen.
Steven
Car: M536

Deze neem ik aan?

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/25399.jpg[/img]

Meer info:*klik*

Is ff wat duidelijker.

BTW je moet je topictitel ff aanpassen, staat 12T ipv 21t ;)
Arjen

FF front vervangen ? Vergeet niet dat alles aan een 21T vrij duur is. Het zou me niets verbazen wanneer zo'n koplamp alleen al 500 gulden kost. Voorbumper is al helemaal onbetaalbaar. Of je moet bij Holtrop wat onderdelen weten te scoren.
Steven
Car: M536

Inderdaad, je kan er wel iets van maken, maar ik zou er geen 1250 voor geven. 1000 euro komt al meer in de buurt en misschien kan er nog wel wat meer vanaf.

Tis wel een bak met 215 ton (hoeft nix te zeggen, maar wel voor de prijs ;) ) En hij heeft toch ene beoorlijke tik gehad. om daar nou bijna 2750 ouwe guldens voor neer te leggen...
Jeroen V
Contacteer:

koplamp is niet erg duur, dacht iets van 60 euro , voorbumper kost daarintegen 600 euro. Dat front is ook vrij prijzig weet daar de prijs niet van. Dan moet alle nog gespoten worden en misschien een heel kleinbeetje richtwerk en daar de bpm nog bij op.
Arjen

Is de radiateur nog heel ? En de intercooler? Het lijkt me pittig aan de prijs, maar ik moet zeggen dat het moeilijk te beoordelen is vanaf een foto.
Bart V

Tja en je kan er ook niet mee proefrijden zo. Dat zou ik zeker eerst doen voordat je hem koopt. Wieweet heeft de turbo zn beste zijn ook wel gehad.
gille
Contacteer:

afblijven man je weet verdomd nie waar je aan begint,allebei de balk vanvoor geraakt ,wedden???????????,
gille
Contacteer:

Jeroen V schreef:koplamp is niet erg duur, dacht iets van 60 euro , voorbumper kost daarintegen 600 euro. Dat front is ook vrij prijzig weet daar de prijs niet van. Dan moet alle nog gespoten worden en misschien een heel kleinbeetje richtwerk en daar de bpm nog bij op.
voorbumper kost 965 euro,heb gisteren prijs gevraagd
Jeroen V
Contacteer:

dan zijn julie in belgie duurder, maar ik heb het over de inkoopprijs he.
gille
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:Bij Theo Schipper in Balkbrug staat een R21Turbo te koop. Waren er eerst 2 in 1 koop: 1 met motorschade (inmiddels te vinden bij Holtrop Oudehaske) en 1 met plaatwerkschade. Is op zich geen ernstige schade: frontje krom, koplamp, gril, plaat boven de koplampen, kapotte radiateur. Hij kon voor weinig de nodige onderdelen erbij leveren (van die andere.... :) ) Die met plaatwerkschade staat er nu dus nog.

Tsja, en dan ga je toch twijfelen: erg leuk zoŽn 21T, altijd al willen hebben. Hij vraagt er 1250 euro voor. 215.000 km, rood (poetsbeurt nodig) geen roest (alleen in hoeken achterruit), bouwjaar 1990. Auto komt uit Duitsland, moet nog ingevoerd (kost natuurlijk ook geld)
Zulke schade ongeveer: [img]http://www.renault21turbo.com/Crashed/Geoff/pic1.jpg[/img]
Kan iemand me vertellen of dat een nette prijs is (voor zover dat op afstand mogelijk is)? Is iemand misschien er al bij wezen kijken? Misschien helpt me dat over mijn twijfel heen (kan 2 kanten op :) )

Alvast bedankt voor jullie reactie!! :)

Groeten, Martijn
is zijn geld nie waard ,probeer daar maar de helft af te snoepen.stukken zijn duur hoor,maar heb nog 2 voorbumpers liggen dus.
gille
Contacteer:

Jeroen V schreef:dan zijn julie in belgie duurder, maar ik heb het over de inkoopprijs he.
is inkoopprijs rechtstreeks van frankrijk
Patrick

Steven (Fiets) schreef:Deze neem ik aan?

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/25399.jpg[/img]

Meer info:*klik*

Is ff wat duidelijker.

BTW je moet je topictitel ff aanpassen, staat 12T ipv 21t ;)

deze twee stonden toen voor 1000 euro in een koop in duitsland,dus je betaald een stevige prijs voor een auto waar zij niks voor hebben hoeven doen.
persoonlijk vindt ik dat je moet gaan voor geen schade,jje moet em nog es invoeren voor die prijs moet jem krijgen zonder schade.
btw die koplamp is echt wel duurder hoor als 65 euro.
zijn niet imitatie te krijgen!!
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Inderdaad, dit is hem. Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er al minder enthousiast over als eerder. Zeker nu ik weet dat ze in Duitsland voor 1000 euro stonden. De radiateur is wel kapot, intercooler lijkt alleen naar achteren gedrukt. ZŽn tweelingbroertje bij Holtrop is exact hetzelfde, ideaal als donor. Daarom waren ze eigenlijk in 1 koop.

Ik volg het advies maar op, en wacht op een 21 Turbo zonder schade. Mijn tijd komt nog wel :D :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
gille
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:Inderdaad, dit is hem. Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er al minder enthousiast over als eerder. Zeker nu ik weet dat ze in Duitsland voor 1000 euro stonden. De radiateur is wel kapot, intercooler lijkt alleen naar achteren gedrukt. ZŽn tweelingbroertje bij Holtrop is exact hetzelfde, ideaal als donor. Daarom waren ze eigenlijk in 1 koop.

Ik volg het advies maar op, en wacht op een 21 Turbo zonder schade. Mijn tijd komt nog wel :D :D
ik heb er eentje te koop staan,maar dat zou je nu toch al moeten geweten heben he
Arjen

Dat van die bumper heb ik ook weleens gehoord. Toen werd ook een prijs van ruim 2000 gulden genoemd. En 60 euro voor de koplamp ? Lijkt me echt wel meer, zelfs als je niet bij een dealer haalt.
Patrick

Martijn *Baccara* schreef:Inderdaad, dit is hem. Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er al minder enthousiast over als eerder. Zeker nu ik weet dat ze in Duitsland voor 1000 euro stonden. De radiateur is wel kapot, intercooler lijkt alleen naar achteren gedrukt. ZŽn tweelingbroertje bij Holtrop is exact hetzelfde, ideaal als donor. Daarom waren ze eigenlijk in 1 koop.

ze hebben ze gewoon niet meer bij elkaar staan om vragen te voorkomen,anders weten al heel veel mensen het zo dat het die twee betreft.
1000 euro was voor mij zelfs nog het denken waard maar ik had ze ff niet,had je het dan gedaan dan was het een koopje geweest.
nu moet je voor 1 nog meer betalen dan de vraagprijs(wat zij misscjien niet eens hebben hoeven betalen)voor twee van die auto's.
invoeren is een plus van ongeveer van 650 euro maar zeker niet minder,eerder nog meer.
zie dat niet echt zitten,gille verkoopt em en ik geloof gehoord te hebben dat er nog eentje te koop ging zijn maar weet het niet zeker.
het is zo op foto geen slechte auto,ziet er puik uit maar die kosten he,en dan heb je idd buiten koop en invoeren nog reparatie kosten/spuitwerk.
maar man dan ben je echt een stoot geld kwijt hoor,heb voor de mijne 3850euro betaald maar was een superhoop aan vernieuwd en nederlandse auto he.
tel het je maar uit buiten het werk wat je er aan gaat hebben wat je ook nog tijd gaat kosten.
idd een goeie beslissing als je em gewoon laat staan en een hele koopt,zonder schade en op kenteken.
succes met de zoekachtie,mochten we wat weten voor je dan ben je de eerste die het hoort :wink:
groeten pat
Jeroen V
Contacteer:

die prijzen waar ik het overheb is waar mijn vadersbedrijf ( autoschade bedrijf ) het voor kan kopen.
Patrick

Jeroen V schreef:die prijzen waar ik het overheb is waar mijn vadersbedrijf ( autoschade bedrijf ) het voor kan kopen.
is goed,dan weten we waar we aan de bel moeten trekken als het zover is he :wink: :p :lol:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef: ze hebben ze gewoon niet meer bij elkaar staan om vragen te voorkomen,anders weten al heel veel mensen het zo dat het die twee betreft.
1000 euro was voor mij zelfs nog het denken waard maar ik had ze ff niet,had je het dan gedaan dan was het een koopje geweest.
Ze waren er eerst wel allebei. De eerste keer waren ze 2500 euro, een week later 2250...
patrick 21TURBO schreef:Succes met de zoekachtie,mochten we wat weten voor je dan ben je de eerste die het hoort :wink:
groeten pat
Thanx! Ik ben niet echt wanhopig op zoek hoor. Ik wacht wel tot er een op mijn pad komt. Bovendien heb ik hier ook nog een 5 Baccara, die ik eigenlijk ook nog opnieuw wilde spuiten (hagelschade). En 3 auto's wordt me toch wat te overdreven, ook al zijn het Renaults. Heb wel altijd gezegd dat de Baccara alleen maar weg mag voor een R21T :D
Groeten Martijn
gille
Contacteer:

ik dacht gehoord te hebben dat MENNO zijn vorige 21Turbo verkoopt,met goeie blok in.
dus neem kontakt met hem op,hij zal je wel te woord staan.groeten
Michel S.
Contacteer:

Zonder blok heb ik intresse, maar ja. weer een auto erbij. Mijn ouders zien me al aankomen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:Zonder blok heb ik intresse, maar ja. weer een auto erbij. Mijn ouders zien me al aankomen.
is kicke michel 8) 8) 8)
proper kas hoor
Michel S.
Contacteer:

als ik het geld had, dan was die al verkocht. Heb het ding gezien en vindt het echt een mooie auto. Maar ja, heb het geld helaas niet op mijn rug groeien. En ja, heb al 3 21T's. Waarvan er maar 1 rijdt. Dus een 4de zou te gek voor woorden worden. Maar misshcien dat ik mijn broer zo gek kan krijgen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Tsja, mijn vriendin vindt een R21 niet mooi........ Wil er niet in rijden :(
gille
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:Tsja, mijn vriendin vindt een R21 niet mooi........ Wil er niet in rijden :(
laat ze er eerst in rijden voor ze oordeelt,de mijn moest er ook nie van weten ,tot ze er in reed,kwam met een smile 8) terug thuis
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

DaŽs wel een idee. Hopelijk helpt dat, het verandert niets aan het uiterlijk....
gille
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:DaŽs wel een idee. Hopelijk helpt dat, het verandert niets aan het uiterlijk....
bwah zet daar dikke 17" onder en verlaag die iets ,leder interieur erin en de vrouw is verkocht.
Patrick

ik had dat probleem dus ook en in ene zei ze dat ze zo'n wagen wilde als michel had.
ik had dus zoiets van 8 maanden zeiken dat ik een 21 wil en het mocht niet en zonder dat ze het in de gaten had vondt ze een 21 in ene mooi.
of beter gezegd moeten ze eens geconfronteerd worden met het kunnen van de auto en dan slaan ze zeker te weten om.

:lol:
Anonymous

Alsof de vrouw wat te zeggen heeft over de auto heeft waarin jij rijdt.
Patrick

Ploegah schreef:Alsof de vrouw wat te zeggen heeft over de auto heeft waarin jij rijdt.

tja tja tja,wat moet ik zeggen......helaas wel :p
maar bottemline is dat ik em nu dus toch heb en daar gaat het om he :wink:
maare jij,geen vrouw,of heeft die niks te zeggen :lol:
Anonymous

patrick 21TURBO schreef: tja tja tja,wat moet ik zeggen......helaas wel :p
Wel vrouw, maar heeft niets te zeggen over mijn auto. (ik gaat me toch ook niet met de wasmachine bemoeien ;-) ) Over de rest wel hoor, maar mijn auto is mijn zaak. (ze heeft ook nog geen rijbewijs)

Ik zal wel naar haar luisteren, natuurlijk, maar bijv. de clio was zonder vooroverleg/aankondiging gekocht.
Michel S.
Contacteer:

Ploegah schreef:
patrick 21TURBO schreef: tja tja tja,wat moet ik zeggen......helaas wel :p
Wel vrouw, maar heeft niets te zeggen over mijn auto. (ik gaat me toch ook niet met de wasmachine bemoeien ;-) ) Over de rest wel hoor, maar mijn auto is mijn zaak. (ze heeft ook nog geen rijbewijs)

Ik zal wel naar haar luisteren, natuurlijk, maar bijv. de clio was zonder vooroverleg/aankondiging gekocht.
Niks te zeggen.........
Clio zonder ook maar enig teken gekocht......
...
...
..
.
.
.

MEESTER >-)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb voor mŽn werk de Clio mee. Dus zou zij met de 21 moeten. Dus lijkt me inspraak wel zo democratisch...
Plaats reactie