Martijn *Baccara* schreef:Inderdaad, dit is hem. Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er al minder enthousiast over als eerder. Zeker nu ik weet dat ze in Duitsland voor 1000 euro stonden. De radiateur is wel kapot, intercooler lijkt alleen naar achteren gedrukt. ZŽn tweelingbroertje bij Holtrop is exact hetzelfde, ideaal als donor. Daarom waren ze eigenlijk in 1 koop.
Ik volg het advies maar op, en wacht op een 21 Turbo zonder schade. Mijn tijd komt nog wel

ze hebben ze gewoon niet meer bij elkaar staan om vragen te voorkomen,anders weten al heel veel mensen het zo dat het die twee betreft.
1000 euro was voor mij zelfs nog het denken waard maar ik had ze ff niet,had je het dan gedaan dan was het een koopje geweest.
nu moet je voor 1 nog meer betalen dan de vraagprijs(wat zij misscjien niet eens hebben hoeven betalen)voor twee van die auto's.
invoeren is een plus van ongeveer van 650 euro maar zeker niet minder,eerder nog meer.
zie dat niet echt zitten,gille verkoopt em en ik geloof gehoord te hebben dat er nog eentje te koop ging zijn maar weet het niet zeker.
het is zo op foto geen slechte auto,ziet er puik uit maar die kosten he,en dan heb je idd buiten koop en invoeren nog reparatie kosten/spuitwerk.
maar man dan ben je echt een stoot geld kwijt hoor,heb voor de mijne 3850euro betaald maar was een superhoop aan vernieuwd en nederlandse auto he.
tel het je maar uit buiten het werk wat je er aan gaat hebben wat je ook nog tijd gaat kosten.
idd een goeie beslissing als je em gewoon laat staan en een hele koopt,zonder schade en op kenteken.
succes met de zoekachtie,mochten we wat weten voor je dan ben je de eerste die het hoort
groeten pat
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87