Clio is weer EINDELIJK gemaakt!
-
- Contacteer:
Doen Ad! En dan maar als het moet droog brood eten, het gaat hier wel om een Renault he....
-
- Contacteer:
Just the Cook schreef:Doen Ad! En dan maar als het moet droog brood eten, het gaat hier wel om een Renault he....

-
- Contacteer:
FF een dringende vraag. volgens die garage (voor ik eigenlijk geen vertrouwen meer in heb, daarom vraag ik hier alles na)komt het slingeren door het stuurhuis omdat deze zo'n klap heeft gehad dat hij iets van 5 cm is verschoven (krom is komen te staan) omdat de beugel waar hij mee vast zit krom is en deze is niet meer recht te maken. Daardoor zouden de stangen niet meer haaks op elkaar staan en zouden er bij het veren andere krachten op mijn wielen komen die er normaal niet zijn?!?! (klinkt geloofwaardig) nou zeggen jullie miss van ga toch naar een andere garage m,aar hij staat nu bij die andere garage en ligt helemaal uit elkaar dus ff meenemen gaat niet. Maar zijn jullie ervan overtuigd dat dit onzin is dan gaat hij daar toch wel echt weg. laat het ff weten aub
-
- Contacteer:

Mijn leven is weer compleet

Maar ik kan EINDLIJK weer lekker rijden

- Geert Claes
Goed man, ik ben blij voor je dat die gemaakt is. 

-
- Contacteer:
Dank je maar toch denk ik dat ik ietsjes blijer benGeert Claes schreef:Goed man, ik ben blij voor je dat die gemaakt is.

- Geert Claes
Tja zo zie je maar, vertouw op ome renault 

-
- Contacteer:
Way to go!