Clio is weer EINDELIJK gemaakt!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Just the Cook
Contacteer:

Doen Ad! En dan maar als het moet droog brood eten, het gaat hier wel om een Renault he....
Ad van Haperen
Contacteer:

Just the Cook schreef:Doen Ad! En dan maar als het moet droog brood eten, het gaat hier wel om een Renault he....
:lol: haha ok dan sorry ik heb er al spijt van dat ik heb durven twijfelen :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

FF een dringende vraag. volgens die garage (voor ik eigenlijk geen vertrouwen meer in heb, daarom vraag ik hier alles na)komt het slingeren door het stuurhuis omdat deze zo'n klap heeft gehad dat hij iets van 5 cm is verschoven (krom is komen te staan) omdat de beugel waar hij mee vast zit krom is en deze is niet meer recht te maken. Daardoor zouden de stangen niet meer haaks op elkaar staan en zouden er bij het veren andere krachten op mijn wielen komen die er normaal niet zijn?!?! (klinkt geloofwaardig) nou zeggen jullie miss van ga toch naar een andere garage m,aar hij staat nu bij die andere garage en ligt helemaal uit elkaar dus ff meenemen gaat niet. Maar zijn jullie ervan overtuigd dat dit onzin is dan gaat hij daar toch wel echt weg. laat het ff weten aub
Ad van Haperen
Contacteer:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Mijn leven is weer compleet :lol: , m'n Clio is EINDELIJK weer gemaakt! het was het stuurhuis dat het slingeren veroorzaakte de ophangbeugel was helemaal gaar/krom, de stang was krom (schilde 5 cm!!!)en er zat een flinke deuk in de stang. dus eigenlijk was het niet gek dat hij niet lekker reed.

Maar ik kan EINDLIJK weer lekker rijden :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Geert Claes

Goed man, ik ben blij voor je dat die gemaakt is. :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Geert Claes schreef:Goed man, ik ben blij voor je dat die gemaakt is. :D
Dank je maar toch denk ik dat ik ietsjes blijer ben :lol: had er echt geen vertrouwen meer in op een gegeven moment
Geert Claes

Tja zo zie je maar, vertouw op ome renault :D
Just the Cook
Contacteer:

Way to go!
Plaats reactie