Ik heb vandaag 2 1/2 uur erover gedaan om mijn wielen eraf te draaien. "ja je leest tweeeneenhalf uur !!!

De vorige mongool die die auto heeft gehad die heeft er wielbouten ingezet met een te kleine conische bolling. dan die krengen natuurlijk ook nog eens met een luchtsleutel vastgezet.
Ik heb er een luchtsleutel op gehad, dit lukte niet dus toen maar de gewone ratel met dop erop gezet stukje verlengen met een stuk pijp en trekken maar.
knoep ?? dat wat dop nr1 naar de ju. ( bout nog niet los) nieuwe dop gekocht en maar weer trekken. knoep ?? Nee he, dop nr2 naar de gvd.
rustig blijven niet met dingen gaan gooien.
toen maar dopje van gehard staal gekocht. draai ik met de luchtsleutel de bouten rond, nee niet los maar rond.
toen dopje kleiner erop geslagen en eindelijk kwam er beweging in. en dat maal 16.
nou dan de uitlaat er maar vast onderuit, denk je nou echt dat er beweging in te krijgen was.
zo is er geen lol meer aan te beleven om te gaan sleutelen.
ik hoop dat ik morgen een beetje lekkerder opschiet want als het zo doorgaat haal ik het niet op tijd om voor 11 oktober voor de RDW keuring klaar te zijn.