Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

En laat je maar niet je handje fijnknijpen! :lol: Of als het al moet, dan maar de linker, schakelt anders zo moeilijk!!! :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Moet ie het niet te gek maken natuurlijk. Want voor je het weet heb je 3 november nog een baby-shower ook. :lol: :lol: .

Ik kom niet!!! Zou dan nog 2 uur moeten rijden en dan zijn jullie al weg. 8)

Gr. Frits
Riël
Über-Spammer

Zoals gewoonlijk was het weer superrrrr vandaag :) next time!!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

Was lekker druk, weer leuke nieuwe autos gezien , die bleu sport uit Sittard en die witte GTT uit Born. Mooie karren :D Hopelijk zullen er nog meer snelle Limburgers zich bij ons voegen op donderdag avond bij de Geusselt, wel met Renaults natuurlijk :D
Riël
Über-Spammer

Vandaag dus aanwezig:

5gt
Marco
Riel
Wilco
Saturn
Sittard
Born
Clio's
Patrick L.
Oliver
Dave
21Turbo's
Patrick B.
Michel
Gille
MéganeCoupé
Moniek
Zonder auto
Rob
Gast uit born
Gast uit sittard

Samen waren we nu met 16 man al!
Niemand vergeten?
D@ve Lee
Contacteer:

Hey Mensuh !!Waar heeft Riel de fotoookes van de meeting neergezet?Trouwens het was weer es goed gezellig gisteren!Kwas vies melig,maar da hebben een paar ook geween ;) :lol:

GreeTzz D@ve
De Groente,tot sinas en een prettige zaadlozing :-)

Powered By CLioooo de Janeiroooh !
D@ve Lee
Contacteer:

Oeps ..Lama hangen ...soms moet ik verder dan mijn voorbumper kijken,kheb ze al gezien !!En uhm Riel...thnx for nice pic of me :S .... :lol:
De Groente,tot sinas en een prettige zaadlozing :-)

Powered By CLioooo de Janeiroooh !
Ollie

Het was inderdaad supervet en lekker druk! Het begint flink te groeien (de meeting dan he! :wink: )...
En wordt natuurlijk al helemaal vet in november...anwb verkeersinformatie: de linkerrijstrook op de A2 wordt volledig inbeslag genomen door....door...ongelooflijk...door allemaal renault's!!! :D :D :D
Rob

Ja, het was weer lekker druk!
Nog ff en we moeten aan de andere kant van het haagje gaan staan omdat het niet meer past :p
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

jongens het was echt top gisteren en ja een blue sport erbij ben aan het denken om een 5 campus te kopen die heeft nog niemand ben ik weer een heel klein beetje bijzonder :D nee hety was echt vet nog effe en er is weer een witte 5 bij HE ROB o en nog een grijze renault clio toch egid
Patrick

Ollie schreef:Het was inderdaad supervet en lekker druk! Het begint flink te groeien (de meeting dan he! :wink: )...
En wordt natuurlijk al helemaal vet in november...anwb verkeersinformatie: de linkerrijstrook op de A2 wordt volledig inbeslag genomen door....door...ongelooflijk...door allemaal renault's!!! :D :D :D

bij mij groeit wat anders :lol: :p
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Rob

wilco blue schreef:nog effe en er is weer een witte 5 bij HE ROB
Over mijn GTT gesproken. Vandaag de hele dag eraan gesleuteld. Alles zit in elkaar! :D
Maar Hij start NIET :( :evil: :(
Het enige wat hij doet is een moeilijk draaiende strtmotor en voor de rest niets. Dus ik dacht : he accu leeg! Dan maar starten met startkabels en de wagen van mijn pa. Precies het zelfde. Dan maar aanduwen. Ook niets, dus nu zit alles in elkaar maar het kut ding wilt niet starten. :evil:

Ik ben dus nu R :( B
Rob

Dus als iemand een iedee heeft wat het kan zijn dan hoor ik het graag! het ligt iig niet aan de accu want ook met een andere accu doet ie precies hetzelfde.
HELP wat kan het zijn!
Patrick

dynamo
Rob

Zou je denken? want ik heb er nog niet mee gereden, maar wel geprobeert te starten met de accu van de wagen van mijn pa
ik ziet het verband met het niet starten met een volle accu niet met de dynamo
wilco blue

dat bedoelde ik of de ontsteking nog goed stond die staat denkelijk ram verkeerd dit is een kwestie van een beetje zoeken haal het getande as er uit en verplaats het steeds een tandje na een tijdje loopt hij weer als een tiet trouwens dat hoop ik gewoon rustig blijven en proberen en als het even niet gaat moet je wat anders doen bv krassen en deuken zoeken dit ergerd je dan zo dat je snel weer verder gaat :wink: oja teken eerst even af waar je begint stel het was het niet dan kun je hem zo weer terug zetten
Riël
Über-Spammer

Haha bougievolgorde? Trouwens IK heb de onsteking aangesloten en ik was nog niet klaar ermee he, dus check ff of alle kabels die geaard moeten worden goed zitten. Starten kan ook een tijd duren, want de benzine moet nog de hele weg de slang door, had ik ook dus duurt vaak ff. Kun je checken door de slang eraf te halen en te starten, kijken of er benzine uitkomt.

- haal bougie uit 't blok en kijk of ie vonkt
- check benzineslang

een van de twee is 't, tijdstip zal prima zijn, kun je eigenlijk niet fout zetten.

Groete en succes ermee
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:dat bedoelde ik of de ontsteking nog goed stond die staat denkelijk ram verkeerd dit is een kwestie van een beetje zoeken haal het getande as er uit en verplaats het steeds een tandje na een tijdje loopt hij weer als een tiet trouwens dat hoop ik gewoon rustig blijven en proberen en als het even niet gaat moet je wat anders doen bv krassen en deuken zoeken dit ergerd je dan zo dat je snel weer verder gaat :wink: oja teken eerst even af waar je begint stel het was het niet dan kun je hem zo weer terug zetten
Je kan het ook meteen goedzetten he...
marco

he rob heb je hem al aan het lopen ?????
ben wel nieuwschierig :)
greetz marco
wilco blue

als het tandwielletje al een tijdje op de rotor enzo zit wil dit nog wel eens blijven plakken en als je de rotor er uit pakt komt het even mee en valt het terug maar doordat het scheve vertandingen heeft valt het een paar tanden verder terug hen ik ook gehad
Rob

ik zal het allemaal gaan proberen nu.
maar het probleem wat mij de meeste zorden baart is dat de startmotor niet echt snel ronddraait vor mijn gevoel.
Maar jullie horen het wel als ik weer kan rijden!
Rob

Ja mensen, vandaag met Wilco gesleuteld maar nog niet aan de praat gekregen.
Ik heb maar een topic geopend over dit probleem.
Als iemand andere ideeen heeft over wat het kan zijn dan hoor ik het graag
Ollie

Hey Rob, is mooi shit man! En wij maar tegen jou zeggen dat je wat meer tijd er in moet steken en wat op moet schieten! :D :wink:
Zal toch wel iemand zijn die dat ding aan de praat moet krijgen?! In ieder geval suc6 ermee...
Patrick L.

Ollie schreef:Hey Rob, is mooi shit man! En wij maar tegen jou zeggen dat je wat meer tijd er in moet steken en wat op moet schieten! :D :wink:
Zal toch wel iemand zijn die dat ding aan de praat moet krijgen?! In ieder geval suc6 ermee...
Heb vanmiddag ook een poging gewaagd, maar helaas niet gelukt :( Denk wel dat er nieuwe bougies in moeten.
Riël
Über-Spammer

Nieuwe bougies zou heel goed kunnen, you've got a point there. Heel raar maar die van mij die deden het ook NIET MEER terwijl hij zo uitmekaar is gegaan toendertijd. Heel raar. Rob, probeer dat maar es ja! Ik sluit me bij pat aan :)
Riël
Über-Spammer

Wilco ken jij deze gasten?
http://members.home.nl/stanscharnigg/fl ... final5.wmv

:) wel leuk
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Wie is er aanstaande donderdag allemaal ????

Ik kom zekers met Bjorn en Roger... 8) 8) 8)
marco

ik ben er zekers ook weer bij ,heb natuurlijk ook beschuit met muisjes bij voor jullie allemaal,
greetz marco
Ollie

Ik ben er ook donderdag! Enne Riël, waar heb je dat filmpje gevonden, echt wel lachuh man!! Wat een tuupen...
Beschuit met muisjes....gaan we nog gezond worden ook! Alles goed met de papa?? (en de mama ook natuurlijk??)
marco

alles verloopt hier naar wens ollie,met moeder en zoon alles goed :D
greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

marco schreef:ik ben er zekers ook weer bij ,heb natuurlijk ook beschuit met muisjes bij voor jullie allemaal,
greetz marco

Aha... Lekker... :p
Ollie

marco schreef:alles verloopt hier naar wens ollie,met moeder en zoon alles goed :D
greetz marco
Zou ik die bijna vergeten zijn, sorry! Maar gelukkig alles goed...kunnen ze je al missen donderdag?
Patrick L.

Ik ben denk ik ook van de partij. Eerst sleutelen aan een vijfje die dag, ben bezig met clinderkoppakking te vervangen.

Aleen voor beschuit, kom ik er namelijk alleen maar uit :p
marco

Ollie schreef:
Zou ik die bijna vergeten zijn, sorry! Maar gelukkig alles goed...kunnen ze je al missen donderdag?
tuurlijk kunnen die me missen joh,no problemo,mischien neem ik mijn zoontje wel mee :D ,eerste renault meeting :lol: :lol: :p
Patrick

ik kokm donderdag ook,en ik neem een meter mee :D
rara waarvoor :lol: :lol: :lol:
Gesloten