zit er al heel lang aan te denk om mijn GTT wat lager te zetten (of laten zetten

Alvast bedankt.
Gr Tom
Sorry maar dat ligt dan echt aan jou standaart dempersRudo schreef:Ik zou persoonlijk voor 35 gaan (of 40 indien mogelijk). Heb zelf al 35mm lagere veren liggen, moeten alleen nog een keer gemonteerd worden.
De reden: als je tot 40mm gaat kun je dit nog prima met je huidige schokbrekers doen, daarboven is het zeer aan te raden om er sportievere schokbrekers onder te zetten. Tevens kun je met een GT die max. 40mm verlaagd is nog op een redelijk normale manier een woonwijk met drempels door. En te veel verlagen vind ik ook niet mooi.
Maik (WOOFER) schreef:Sorry maar dat ligt dan echt aan jou standaart dempersRudo schreef:Ik zou persoonlijk voor 35 gaan (of 40 indien mogelijk). Heb zelf al 35mm lagere veren liggen, moeten alleen nog een keer gemonteerd worden.
De reden: als je tot 40mm gaat kun je dit nog prima met je huidige schokbrekers doen, daarboven is het zeer aan te raden om er sportievere schokbrekers onder te zetten. Tevens kun je met een GT die max. 40mm verlaagd is nog op een redelijk normale manier een woonwijk met drempels door. En te veel verlagen vind ik ook niet mooi.
ik heb een GTT met 17" en 8cm verlaagd en vroegen op 15" iets van een 12 cm. Maar met 12cm zul je wel een sneeuwschepper zijn, ook met de standaard bumpers.Tom schreef:Hoi hoi,
zit er al heel lang aan te denk om mijn GTT wat lager te zetten (of laten zetten) en dat kan Jeroen nu dus (toevallig) leveren. Er is dan de keuze uit 40mm of 60mm. Mijn vraag was nu wat het beste/mooiste/fijnste is. Ik zou graag wat ervaringen horen van GTT rijders die hem 40 of 60mm verlaagd hebben. Ook zou een foto van een auto met 40 een auto met 60mm verlaging fijn zijn.
Alvast bedankt.
Gr Tom
dit is meer dan een jaar oud!! Ik heb inmiddels al lang een williDr.Turbostein schreef:ik heb een GTT met 17" en 8cm verlaagd en vroegen op 15" iets van een 12 cm. Maar met 12cm zul je wel een sneeuwschepper zijn, ook met de standaard bumpers.Tom schreef:Hoi hoi,
zit er al heel lang aan te denk om mijn GTT wat lager te zetten (of laten zetten) en dat kan Jeroen nu dus (toevallig) leveren. Er is dan de keuze uit 40mm of 60mm. Mijn vraag was nu wat het beste/mooiste/fijnste is. Ik zou graag wat ervaringen horen van GTT rijders die hem 40 of 60mm verlaagd hebben. Ook zou een foto van een auto met 40 een auto met 60mm verlaging fijn zijn.
Alvast bedankt.
Gr Tom
Foto kan ik stijtig genoeg niet posten omdat ik geen fototoestel heb.
Da's ruim 620,00 Euro (per paar?)...jean-paul schreef:et voila.....KTR/GAZ COILOVER SLAMSHOCKS
£370.00+vat (£434.75) ... Each
...
Tom, zoals ik denk kost de schroefset zo'n 1200,00 Euro voor én achter. Dat is mij gewoonweg te duur. Een schroefsetje voor bv. Golf 3 of Corrado kostte mij "maar" 599,00 Euro compleet. Deze KW's konden maar liefst 90mm omlaag. Da's wel een erg groot prijsverschil vind je ook niet? Maar enig idee wat een SPAX of Koni-geel setje mij zal kosten?Tom schreef:dat spul gaat echt wel langer mee als een jaar en die prijs is erg acceptabel voor een schroef set. Als jij bovendien wil gaan experimenteren en zo laag mogelijk wil komen met flinke velgen dan zul je toch echt een schroefset nodig hebben om het netjes af te stellen