zeer sterk roken 21 turbo

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

Welkom bij het journaal.

Het is vandaag donderdag. Jippie :p

Nee jongens en meissies. Ik kan jullie met grote trots vertellen dat de roem is hersteld en Patrick wederom een Happy 21Turbo rijder is.
Dat was die dan gisteren ook, maar vandaag weer in zijn eigen machine.

De turbo was toch het euvel.Deze heb ik vanmorgen vervangen door een andere wat ik nog had liggen. Waar ook een klein defect aan was, maar wat dus nu is opgelost.
De druk is nu dan wel maar 0,5 bar, maar dit komt omdat ik de actuator maar eens heb aangepast, Want dat ding stond veel en veeeeeel te strak. Dus nu de amalvalve weer fixxen en gaan met de banaan.
Ding werkt perfect, en volgens mij nog beter ook. Turbo begint al met druk opbouwen voor de 2000 RPM, voorheen was dit niet echt het geval.
Het roken is weg en de straat is weer onveilig.

Patrick.. Its all yours.

(hey, das wel een snelle service he :P)
En een fatsoenlijke leen auto. Ik zou een bedrijf moeten beginnen :D
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Patrick

ja jongen,perfect en alle lof voor jouw :wink:
ik heb ook geen moment aan je getwijfelt knul met al je kennis en goeie wil,echt super gewoon.
er zijn er maar weinig die je zo helpen dus ff bijh deze hartstikke bedankt jong,top top top.
als je een meid was krgee je een goeie beurt van me,maar dat ben je niet dus handdddddddddddddddddd :D
thanks en wij zien ons,bij deze is happy turbodriver weer happy turbodriver :wink: 8)
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

Da`s knap en snel gefixt Michel :)
Pat veul plaisier in diene wagen wa!Hou um heeel. :D
Patrick

Patrick L. schreef:Da`s knap en snel gefixt Michel :)
Pat veul plaisier in diene wagen wa!Hou um heeel. :D

hahaha,ja dat moet he :) is mijn ontspanning en dat moet niet spanning worden he :lol:
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef: als je een meid was krgee je een goeie beurt van me,maar dat ben je niet dus
Heej jong je bent dave niet :D

Maar veel fun met je bak weer he! Goeienacht!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

patrick 21TURBO schreef:.
als je een meid was kreeg je een goeie beurt van me,maar dat ben je niet dus handdddddddddddddddddd
he wat lees ik nu ????
hij krijgt geen beurt omdat die geen meid is ,maar je bent wel berijdt het te doen met je handdddddddd :lol: :lol: :lol: :lol: :D
Patrick

nou vanavond hebben we de laatste hand gelegd aan het probleem omtrend het roken wat dus defecte turbo bleek.
na wat onderzoek hoe het eigenlijk kan gebeuren hebben we geconstateerd dat de drukbeveiliging die ervoor zorgd dat ie niet hoger kan oplopen dan 1,3 bar stuk was en daarom sowiso zo'n hoge druk kon bereiken,deze is dus vervangen daar reserve onderdeel van michel.
daarbij bleek ook nog eens dat de amalvalve stuk was waardoor de druk eigenlijk zo omhoog schoot,vindt het eigenlijk niet normaal dat een amal als ie stukgaat de druk juist omhoog laat gaan maar het is eenmaal zo.
dus deze is ook vervangen ook door reserve onderdeel van onze michel.
ik bedank onze vriend via deze weg ook hartelijk en ben heel erg blij dat hij me heeft geholpen daar ik er zelf niet uit was gekomen.
ik maak het nog wel goed met je mich :wink:
nu gaan we op apd naar de volgende storing wat betreft het abs waar het lampje van blijft branden,vinden de moderators het okee als ik deze topic van naam verander om verder te gaan op dit gebied of moet ik een nieuwe aanmaken?
groeten patrick.
Plaats reactie