Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Vandaag keuring gehad....in eerste instantie goedgekeurd, maar helaas, steekproef!!
En daar had die vent van de garage zich toch mooi gekloot! Heeft nu dankzij mij (en zichzelf natuurlijk) 4 strafpunten aan zijn broek hangen!! 1 voor het feit dat van mijn beide mistlampen de reflectoren niet meer goed waren, had ie die er maar effe uitgehaald!...1 vanwege de meegespoten zijknippers, vond hijzelf gewoon goed en 2 punten tenslotte voor twee slechte voorbandjes. Buitenkant was profiel in orde, dus hij dacht laat maar gaan. Maar binnenzijde had maar 1,1!! Dus ik effe 2 nieuwe voorbandjes erop en verder niks en hij 4 strafpuntjes. Maar viel mij dus mooi mee, keuring + steekproef en dan alleen bandjes niet goed! Misschien toch nog maar een tijdje in deze bak rijden!
En daar had die vent van de garage zich toch mooi gekloot! Heeft nu dankzij mij (en zichzelf natuurlijk) 4 strafpunten aan zijn broek hangen!! 1 voor het feit dat van mijn beide mistlampen de reflectoren niet meer goed waren, had ie die er maar effe uitgehaald!...1 vanwege de meegespoten zijknippers, vond hijzelf gewoon goed en 2 punten tenslotte voor twee slechte voorbandjes. Buitenkant was profiel in orde, dus hij dacht laat maar gaan. Maar binnenzijde had maar 1,1!! Dus ik effe 2 nieuwe voorbandjes erop en verder niks en hij 4 strafpuntjes. Maar viel mij dus mooi mee, keuring + steekproef en dan alleen bandjes niet goed! Misschien toch nog maar een tijdje in deze bak rijden!
-
Waar ben je geweest, Walstock? Dus je ken er weer een jaartje tegen aan, en dan een 16V! 
-
Ik ben in Brunssum geweest daar achter de afcent, kampje, heeft gebruikt en nieuw. Prijzen vallen mee. Anders bij Abel, Abdissenbosch, heeft ook schappelijke prijzen.Welke maat eigenlijk?Ollie schreef:Nee, ik ben in Merkelbeek bij een kleine garage geweeest, bij Dreschers. Weet niet of het je wat zegt! Maar nu dus op zoek naar banden voor een schappelijk prijsje, ideeën??
-
- Contacteer:
Ik kom naar alle waarschijnlijkheid niet morgenavond.. Ik moet op de kleine van een vriendin van me letten... 

-
Ik ben er ook niet bij vanavond, moet helaas werken.
Ik ook 

Ik ook! Heeft iemand toevallig een paar zijknippers die ik effe kan lenen voor de keuring. Kan ik de auto morgen brengen voor de herkeuring. Morgenvroeg effe wat bandjes erop laten leggen en dan is ie weer officieel in orde!!
-
Je kunt de mijne lenen, heb er nog 2 rode liggen, je hebt pm :)Heb ook nog 14"velgen liggen met banden, weet niet hoeveel mm er nog op zit , morgen even kijken.Anders pak je je daar zolang 2 van voor de keuring, kun je naderhand nog voor banden kijkenOllie schreef:Ik ook! Heeft iemand toevallig een paar zijknippers die ik effe kan lenen voor de keuring. Kan ik de auto morgen brengen voor de herkeuring. Morgenvroeg effe wat bandjes erop laten leggen en dan is ie weer officieel in orde!!
Hey Patrick, bedankt voor het aanbod!! Maar ik heb de lampjes effe schoongepoetst en ben ook naar dat kampje geweest voor de bandjes. 60 euro voor twee met erop leggen en balanceren, wel 2e hands maar nog super goed! Meteen naar de garage gereden en nu rijd ik dus weer mooi meer dan een jaar goedgekeurd rond!
Hier een kiekske op de tnm meeting:
Maccen
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/groepsfoto_tnm.JPG[/img]
Pat
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/familie_turbo.JPG[/img]
Thanx Dave!!!
Maccen
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/groepsfoto_tnm.JPG[/img]
Pat

[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/familie_turbo.JPG[/img]
Thanx Dave!!!
Laatst gewijzigd door Riël op za 21 sep 2002 1:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is wie?
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/gr ... mnamen.JPG[/img]
En dave natuurlijk, the photographer
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/dj.jpg[/img]
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/gr ... mnamen.JPG[/img]
En dave natuurlijk, the photographer

[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/dj.jpg[/img]
-
Mooi man, en nu verkopen die S en gaan voor een 16vOllie schreef:Hey Patrick, bedankt voor het aanbod!! Maar ik heb de lampjes effe schoongepoetst en ben ook naar dat kampje geweest voor de bandjes. 60 euro voor twee met erop leggen en balanceren, wel 2e hands maar nog super goed! Meteen naar de garage gereden en nu rijd ik dus weer mooi meer dan een jaar goedgekeurd rond!

ff voor een duidelijk plaatje,naast moontje vriend van haar bjorn en naast hem met patje(wit)op broertje ik meen ralf,kan zijn dat ik de namen ff doorelkaar gooi maar iig geef ik hun namen wel ff dat jullie ook hun doen kennen.
greets pat.
greets pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Niet ralf, maar roger. En naast pat zit nog Jamie Lee 

-
en ikke was er helaas niet bij, heb dit spektakel moeten missen

Miljaar je begint al belgische trekjes te krijgenpatrick 21TURBO schreef:ff voor een duidelijk plaatje,naast moontje vriend van haar bjorn en naast hem met patje(wit)op broertje ik meen ralf,kan zijn dat ik de namen ff doorelkaar gooi maar iig geef ik hun namen wel ff dat jullie ook hun doen kennen.
greets pat.

-
- Contacteer:
patrick 21TURBO schreef:ff voor een duidelijk plaatje,naast moontje vriend van haar bjorn en naast hem met patje(wit)op broertje ik meen ralf,kan zijn dat ik de namen ff doorelkaar gooi maar iig geef ik hun namen wel ff dat jullie ook hun doen kennen.
greets pat.
Thnx.. You're right !!!
-
- Contacteer:
Patrick L. schreef:en ikke was er helaas niet bij, heb dit spektakel moeten missen![]()
Tja.. Je kunt nie alles hebbuh hé !!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
niks kunnen gewoon doen
oja riel het even leuk op de autoweg maar met al die spray van je en die vette aquaplanning werd het mij even te link klinkt misschien als een mietje maar ik geef om mijn auto en ik wil niet weer over de kop vliegen zoals een jaar of 2 geleden 

-
Da`s snel....
Wilco, ik heb je raad nodig ik heb je ge-pm-ed, niet ontvangen?Mijn zus heeft een R5 GTR volgens mij in de soep laten open.

Huh welke spray?? Ik verlies toch geen vloeistoffen ofzo?wilco blue schreef:niks kunnen gewoon doenoja riel het even leuk op de autoweg maar met al die spray van je en die vette aquaplanning werd het mij even te link klinkt misschien als een mietje maar ik geef om mijn auto en ik wil niet weer over de kop vliegen zoals een jaar of 2 geleden

En Rob, morgen issie klaar he!!!!!!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ja ik heb een keer achter een porsche gezeten en daar heb ik slechte ervaring mee volgens mijn kantelde mijn zuiger toen
maar het was echt gekke werk zelfs dat eerste stuk al maarja je voelt je veilig in een renault
(soms moet je wat van andere franse merken overnemen)

Jaah morgen weer geusselt! Wie is er morgen allemaal?
JA dan wacht ze die paar uurtjes maar ff 

-
marco schreef:joepie ,ikke ben er ook weer morgen,ahum ff onder voorbehoud,want mishcien dat die van mij moet gaan werpen he

-
Waarschijnlijk kom ik ook weer eens ff langsRiël schreef:Jaah morgen weer geusselt! Wie is er morgen allemaal?

ikke kom ook en met de 21Turbo,wel nie voor 21.30u
p.s ik kom via BILZEN wie weet me de weg tot aan de Mac?????????????????thanks en groetjes
p.s ik kom via BILZEN wie weet me de weg tot aan de Mac?????????????????thanks en groetjes
ikke vangen ,ben je gekPatrick L. schreef:marco schreef:joepie ,ikke ben er ook weer morgen,ahum ff onder voorbehoud,want mishcien dat die van mij moet gaan werpen heen jij gaat vangen dan?

greetz marco