Tip voor een sportfilter voor Clio RS

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Maus

Doe d'r maar gelijk twee! :)
Zo'n Clio super 1600-motorkap bedoelen we dus.
clio_rally
Contacteer:

Maus schreef:Doe d'r maar gelijk twee! :)
Zo'n Clio super 1600-motorkap bedoelen we dus.
Hmm, ik zal de Reno Sport map er eens bijpakken. Staat hun hele rally programma in, onderdelen, prijzen, moet je bij de dealer eeuwen om zeuren. Denk alleen dat er geen onderdelen voor de phase 2 instaan...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
rasit..

rasit..

Hmm, ik zal de Reno Sport map er eens bijpakken. Staat hun hele rally programma in, onderdelen, prijzen, moet je bij de dealer eeuwen om zeuren. Denk alleen dat er geen onderdelen voor de phase 2 instaan...
rally?? onderdelen?? prijzen??? :p :p :p waar waar waar
clio_rally
Contacteer:

Gewoon, bij de Reno dealer geregeld. Een hele dikke map met alle groep N en groep A onderdelen die Reno Sport levert. Van compleet doorgelaste kassen tot groep N motorsteunen, lichtere deuren, kooien, onderstellen, skidplates, verzin het maar, Reno kan het leveren...

Gijs
Bezemer Rally Team

rasit..

ook die motorkap ??
gille
Contacteer:

clio_rally schreef:Gewoon, bij de Reno dealer geregeld. Een hele dikke map met alle groep N en groep A onderdelen die Reno Sport levert. Van compleet doorgelaste kassen tot groep N motorsteunen, lichtere deuren, kooien, onderstellen, skidplates, verzin het maar, Reno kan het leveren...

Gijs
tuurlijk en zoals we gewoon zijn aan hele dure renault prijzen he Gijs,is ie nie beter met een imitatie,dan die veel te dure dat ook nie van hun zelf komt tuningsstuf
clio_rally
Contacteer:

Rasit.. schreef:ook die motorkap ??
Moet ik in de map kijken, ligt in de werkplaats...

Gijs
Bezemer Rally Team

rasit..

als je wilt kijken graag, en natuurlijk het prijskaartje :)
clio_rally
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:
clio_rally schreef:Gewoon, bij de Reno dealer geregeld. Een hele dikke map met alle groep N en groep A onderdelen die Reno Sport levert. Van compleet doorgelaste kassen tot groep N motorsteunen, lichtere deuren, kooien, onderstellen, skidplates, verzin het maar, Reno kan het leveren...

Gijs
tuurlijk en zoals we gewoon zijn aan hele dure renault prijzen he Gijs,is ie nie beter met een imitatie,dan die veel te dure dat ook nie van hun zelf komt tuningsstuf
Joh, prima, ik zeg alleen maar dat die mogelijkheid er is, ik ben geen reno dealer dus mij boeit het niet waar iedereen zijn spul vandaan haalt. Daarbij zijn sommige dingen voor een groen N wagen als de onze via Reno Sport goedkoper dan via de fabrikant (een Bielstein onderstel bijvoorbeeld, de Ohlins scheelt trouwens ook niks). Je moet allen geen chaagrijnige dealer hebben, want hij moet er wat moeite voor doen...

Gijs
Bezemer Rally Team

gille
Contacteer:

clio_rally schreef:
gille (mountainbike) schreef:

Gijs
Joh, prima, ik zeg alleen maar dat die mogelijkheid er is, ik ben geen reno dealer dus mij boeit het niet waar iedereen zijn spul vandaan haalt. Daarbij zijn sommige dingen voor een groen N wagen als de onze via Reno Sport goedkoper dan via de fabrikant (een Bielstein onderstel bijvoorbeeld, de Ohlins scheelt trouwens ook niks). Je moet allen geen chaagrijnige dealer hebben, want hij moet er wat moeite voor doen...

Gijs
zeg man ooit al met PROFLEX gereden????
clio_rally
Contacteer:

[quote="gille (mountainbike] zeg man ooit al met PROFLEX gereden????[/quote]

Nee Gille, weet je waarom niet? Omdat we, zoals ik al zei, een standaard onderstel hebben. En geloof me, dat proflex onderstel zitten we al lang op te wachten, maar ja, een hoop centjes... We zouden ook nu voor iets goedkopers kunnen gaan, maar proflex is nu eenmaal het beste (tenminste, voor ons budget, de OHlins blijven natuurlijk nog net iets mooier, maar ja, weinig mensen die dat nemen, het verschil is niet het extra geld waard), je hoeft ons wat de rs betreft echt geen nieuwe dingen te vertellen...

Gijs
Bezemer Rally Team

gille
Contacteer:

clio_rally schreef:[quote="gille (mountainbike] zeg man ooit al met PROFLEX gereden????
Nee Gille, weet je waarom niet? Omdat we, zoals ik al zei, een standaard onderstel hebben. En geloof me, dat proflex onderstel zitten we al lang op te wachten, maar ja, een hoop centjes... We zouden ook nu voor iets goedkopers kunnen gaan, maar proflex is nu eenmaal het beste (tenminste, voor ons budget, de OHlins blijven natuurlijk nog net iets mooier, maar ja, weinig mensen die dat nemen, het verschil is niet het extra geld waard), je hoeft ons wat de rs betreft echt geen nieuwe dingen te vertellen...

Gijs[/quote][/quote]ik bedoel dat ook nie als raadgeving voor de RS hoor maar alleen de vraag van heb je ooit proflex gereden??? ik heb er vroeger mee gereden ,en nu met de autocross wat we voor de fun doen(ook wel extreem duur)rijden we proflex en zijn we echt kontent van tegenover bachks,die rommel.
gille
Contacteer:

[quote="gille (mountainbike)"][quote="clio_rally"]je hoeft ons wat de rs betreft echt geen nieuwe dingen te vertellen...

nee maar als ik vroeger een oudere rot in 't vak tegenkwam luisterde ik wel naar argumenten begrijp je wat ik bedoel,afstelling blijft afstelling of dat nu een clio RS is of een trabantje is speelt geen rol.
dus nooit zeggen dat je alles kent van je auto. want er zijn nog veel afstelgeheimen 8) 8) 8) 8) 8)
itt aind over untill the fatt lady sings
Maus

Rasit.. schreef:als je wilt kijken graag, en natuurlijk het prijskaartje :)
Als we er dan gelijk 2 bestellen, krijgen we misschien wel korting ook. :)
Sander101

De uitlaat kostte ongeveer 2500 GULDEN. En dan zet hij hem er ook onder. Hij is van roestvrij staal. Er werd gezegt dat er nu door de katalisator een hoop werd tegengehouden. Dus ja... ik weet het ook niet. Maar ik vind het ook wel veel, 16 pk.
Sander101

En die filter is trouwens een (ff lezen) JR Filter KCLIO3 Kit Admission Directe Renault Clio 2 2L 16v 175CH +00. Dat staat er op de beschrijving :p [/url]
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Nog ff over die motorkap :p
Dan wil ik er ook wel een!
Zijn we al met zŽn 3en, is nog meer korting!
Cleaned Style
Projecttopic
rasit..

clio_rally schreef:

Gijs

hebbie al die map kunnen vinden?
Maus

Ik denk dattie 't helemaal vergeten is. :wink:
clio_rally
Contacteer:

Beetje vergeten, maar ook niet meer in de buurt geweest, eigenlijk de rally bak niet eens meer gezien sinds amsterdam...

Gijs

PS: Ik blijf mezelf eraan herinner..sorryyyyyyy
Bezemer Rally Team

Maus

Wij wachten in spanning af. :)
Ron RS

sluit ik me bij aan.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Is er al nieuws van die motorkap.....?
Cleaned Style
Projecttopic
Maus

Ff weer omhoog halen. :)
Tijn
Contacteer:

clio_rally schreef:

Gijs
als je dezelfde map hebt als ik staat hij daar niet in.
there is no spoon.
Maus

Enig idee wie 'm zou kunnen leveren? Is die kap uberhaupt wel leverbaar?
Anonymous

Beetje vergeten, maar ook niet meer in de buurt geweest, eigenlijk de rally bak niet eens meer gezien sinds amsterdam...

Gijs
heb hem laatst nog gezien :p bij een vriend van mij (Roderik)
Plaats reactie