Zo'n Clio super 1600-motorkap bedoelen we dus.
Hmm, ik zal de Reno Sport map er eens bijpakken. Staat hun hele rally programma in, onderdelen, prijzen, moet je bij de dealer eeuwen om zeuren. Denk alleen dat er geen onderdelen voor de phase 2 instaan...Maus schreef:Doe d'r maar gelijk twee!![]()
Zo'n Clio super 1600-motorkap bedoelen we dus.
rally?? onderdelen?? prijzen???Hmm, ik zal de Reno Sport map er eens bijpakken. Staat hun hele rally programma in, onderdelen, prijzen, moet je bij de dealer eeuwen om zeuren. Denk alleen dat er geen onderdelen voor de phase 2 instaan...
tuurlijk en zoals we gewoon zijn aan hele dure renault prijzen he Gijs,is ie nie beter met een imitatie,dan die veel te dure dat ook nie van hun zelf komt tuningsstufclio_rally schreef:Gewoon, bij de Reno dealer geregeld. Een hele dikke map met alle groep N en groep A onderdelen die Reno Sport levert. Van compleet doorgelaste kassen tot groep N motorsteunen, lichtere deuren, kooien, onderstellen, skidplates, verzin het maar, Reno kan het leveren...
Gijs
Moet ik in de map kijken, ligt in de werkplaats...Rasit.. schreef:ook die motorkap ??
Joh, prima, ik zeg alleen maar dat die mogelijkheid er is, ik ben geen reno dealer dus mij boeit het niet waar iedereen zijn spul vandaan haalt. Daarbij zijn sommige dingen voor een groen N wagen als de onze via Reno Sport goedkoper dan via de fabrikant (een Bielstein onderstel bijvoorbeeld, de Ohlins scheelt trouwens ook niks). Je moet allen geen chaagrijnige dealer hebben, want hij moet er wat moeite voor doen...gille (mountainbike) schreef:tuurlijk en zoals we gewoon zijn aan hele dure renault prijzen he Gijs,is ie nie beter met een imitatie,dan die veel te dure dat ook nie van hun zelf komt tuningsstufclio_rally schreef:Gewoon, bij de Reno dealer geregeld. Een hele dikke map met alle groep N en groep A onderdelen die Reno Sport levert. Van compleet doorgelaste kassen tot groep N motorsteunen, lichtere deuren, kooien, onderstellen, skidplates, verzin het maar, Reno kan het leveren...
Gijs
zeg man ooit al met PROFLEX gereden????clio_rally schreef:Joh, prima, ik zeg alleen maar dat die mogelijkheid er is, ik ben geen reno dealer dus mij boeit het niet waar iedereen zijn spul vandaan haalt. Daarbij zijn sommige dingen voor een groen N wagen als de onze via Reno Sport goedkoper dan via de fabrikant (een Bielstein onderstel bijvoorbeeld, de Ohlins scheelt trouwens ook niks). Je moet allen geen chaagrijnige dealer hebben, want hij moet er wat moeite voor doen...gille (mountainbike) schreef:tuurlijk en zoals we gewoon zijn aan hele dure renault prijzen he Gijs,is ie nie beter met een imitatie,dan die veel te dure dat ook nie van hun zelf komt tuningsstufclio_rally schreef:Gewoon, bij de Reno dealer geregeld. Een hele dikke map met alle groep N en groep A onderdelen die Reno Sport levert. Van compleet doorgelaste kassen tot groep N motorsteunen, lichtere deuren, kooien, onderstellen, skidplates, verzin het maar, Reno kan het leveren...
Gijs
Gijs
Nee Gille, weet je waarom niet? Omdat we, zoals ik al zei, een standaard onderstel hebben. En geloof me, dat proflex onderstel zitten we al lang op te wachten, maar ja, een hoop centjes... We zouden ook nu voor iets goedkopers kunnen gaan, maar proflex is nu eenmaal het beste (tenminste, voor ons budget, de OHlins blijven natuurlijk nog net iets mooier, maar ja, weinig mensen die dat nemen, het verschil is niet het extra geld waard), je hoeft ons wat de rs betreft echt geen nieuwe dingen te vertellen...clio_rally schreef:[quote="gille (mountainbike] zeg man ooit al met PROFLEX gereden????
als je dezelfde map hebt als ik staat hij daar niet in.clio_rally schreef:Moet ik in de map kijken, ligt in de werkplaats...Rasit.. schreef:ook die motorkap ??
Gijs
heb hem laatst nog gezienBeetje vergeten, maar ook niet meer in de buurt geweest, eigenlijk de rally bak niet eens meer gezien sinds amsterdam...
Gijs