De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist gespot in Alphen a/d Rijn, een Renault Megane break van(grijs kenteken). Bordeaux rood metallic, standaard Renault licht metalen velgen.
Kenteken, 68-VD-ZG, voorzien van een Renault Tuning Club stikker op de achterruit.
Er zat een nummerplaathouder op van Dorzo Vlaardingen.

Overal zie je die stikkers..:)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Anonymous

Tijn schreef:
PATBAD schreef:In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisser
Yep, dat is de geimporteerde franse dikke dimma 5 die op de FNB geweest is. Kan niet missen.
UUUUhhhhhhhhhh een Dima is alleen een 205 :D of had ie een dimauitbouwkit eromheen ?? die baluwe die destijds tekoop stond ??

jeroen.k

Matthijs schreef:
Tijn schreef:
PATBAD schreef:In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisser
Yep, dat is de geimporteerde franse dikke dimma 5 die op de FNB geweest is. Kan niet missen.
UUUUhhhhhhhhhh een Dima is alleen een 205 :D of had ie een dimauitbouwkit eromheen ?? die baluwe die destijds tekoop stond ??

Is met uitbouwkit idd jah! :D

O ja, gespot bij de Mac bij Strand Horst (Harderwijk) een rode 19 16v phase1. Errug laag en moie velgjes, heb het nrbord niet onthouden.
lisa

gisteren in de henri eversstraat in alexanderpolder (rotterdam) een grijze renault turbo, standaard skirts (niet gespoten) kenteken: DS-NB-42.

daarna bij de kralingse golfbaan ook een grijze standaard gtt met kenteken PH-93-VG rechts achter had die een phase 1 velg, voor een andere.

iemand van hier? (ja als ik stickers had gehad, had ik ze er wel onder gedouwd :D )
catrinus

Vandaag gespot: Clio williams. Ik reed in mijn geel blauwe express. Ging er bij assen zuid af (toevallig waar ik ook aan het werk moest :p ) Was een originele willie. Kenteken: gz-hj-01.
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

vanmiddag op de straatweg een rode clio 16V met een bestuurder in apk erin. kenteken onbekend want hij stond nogal dicht op zijn voorganger in de file :)
RO 16v

Vanmiddag in Diemen een clio 16v kleur audi rs blauw met grand prix stickers op de zijkant voor de rest geheel standaard.
Chrisv

Gisteren gespot in helmond:

Richting eindhoven: Alpineblauwe gtt ph2, deze heb ik eerder gespot. Is van Maarten, nog niet actief hier op de site.

In helmond bij die kruising met die blauw witte muur: Rode gtt ph2, phase 1 velgen, gt turbo embleem was zilverkleurig gemaakt. Voorbumper beschadigd.

Zojuist gespot bij het bussiness centre in helmond: Zwarte clio 16v met velgen met redelijk veel spaken en in t midden iets blauws.

Bekende?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gisteren gespot :

Op de A20 richting Gouda, bij afslag Moordrecht. Gele Clio 16V kon niet zien wie of wat of kenteken.

Bekend?
.:: TurboPowerr ::.
Robert dB.

Tino schreef:Gisteren gespot :

Op de A20 richting Gouda, bij afslag Moordrecht. Gele Clio 16V kon niet zien wie of wat of kenteken.

Bekend?
Heb ik ook al een paar keer gespot op de A12 en in Woerden. Weet nog steeds niet wie het is...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tino schreef:Gisteren gespot :

Bekend?
Had deze leer en velgen met een geel hart? Zoja dan is hij bekend, zie ook eerder in dit topic.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Vanochtend een witte 5 GT(E of Turbo) gezien op de N256 ter hoogte van St. Oederode in de richting van Veghel. Hij had een grote raamsticker met daarop 'Supercars'.

Wellicht een bekende?
Marcel (mlg)
Contacteer:

Gisteren avond , in Teuge (bij apeldoorn) op het vliegveldje zag ik een R21 Turbo Quadra kleur rood kenteken begon met een Z_-__-__ geloof ik .

Het was bij de Renault training , daar heb ik ook een 15 tal nieuwe Megane's gezien ( en mocht er ook in rijden :p :D ) en een nieuwe Espace stond er ook .
lisa

vandaag was er bij ons ook een renault-training, met de nieuwe espace.

verder vandaag nog gezien een blauwe clio (volgens mij 16 V) met mooi uitlaatje, geen emblemen op de achterkant. er zat een gast in met een petje en een ringbaardje. dit was rond kwart voor 6 , hij "volgde" ons richting maasboulevard, later "volgen"wij hem, omdat mijn vader niet zo hard rijd :D, hij ging richting zuid. (rotterdam)kenteken was FR-RS-13 o ja.. 2 dobbelstenen bungelden aan de spiegel.... iemand van hiero?
Turbo-Peer

Merijn schreef:Vanochtend een witte 5 GT(E of Turbo) gezien op de N256 ter hoogte van St. Oederode in de richting van Veghel. Hij had een grote raamsticker met daarop 'Supercars'.

Wellicht een bekende?
Whahahaha...eindelijk gespot :D
Ik had jou nie gezien, of reed je niet in een GTT?
Ik wist al wel dat jij in Oss woont, in Eindhoven werkt en da je daarom via de N265 rijd (zo is het toch he?). Dus ik had al verwacht een keer door je gespot te worden aangezien ik redelijk vaak op de N265 te vinden ben :lol:
Owja...die sticker die gaat er nog een keer af. Ben op zoek naar eentje die meer bij m'n auto past.

EDIT: 't is een GTT
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Riël
Über-Spammer

Gespot hier in einighausen:

Parelmoer witte Renault Alpine V6 GT uit 89 .. eigenaar woont ook nog hier in einighausen dus die bak zie ik elke dag nu (50 meter van me huis) en die is ZOOOOOOOOOOOO MOOI shit wat een lekker ding niet te geloven ! :D Ga morgen weer es langs.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Turbo-Peer schreef:
Merijn schreef:Vanochtend een witte 5 GT(E of Turbo) gezien op de N256 ter hoogte van St. Oederode in de richting van Veghel. Hij had een grote raamsticker met daarop 'Supercars'.

Wellicht een bekende?
Whahahaha...eindelijk gespot :D
Ik had jou nie gezien, of reed je niet in een GTT?
Ik wist al wel dat jij in Oss woont, in Eindhoven werkt en da je daarom via de N265 rijd (zo is het toch he?). Dus ik had al verwacht een keer door je gespot te worden aangezien ik redelijk vaak op de N265 te vinden ben :lol:
Owja...die sticker die gaat er nog een keer af. Ben op zoek naar eentje die meer bij m'n auto past.

EDIT: 't is een GTT
Hey! Cool... Op de terugweg zag ik je weer rijden, maar toen reed je (zoals wellicht te verwachten) de andere kant op! Ik reed niet in mijn GTT, maar in een Saxo, dus ik zal niet echt op hebben gevallen. :)

Waar woon je? Zin in een meetinkje ergens in de omgeving? Lees 'F.N.O. verslag maar eens! (PM dat maar, want anders krijgen we hier weer een chat en dat is niet de bedoeling!)
Rudo

Riël schreef:Gespot hier in einighausen:

Parelmoer witte Renault Alpine V6 GT uit 89 .. eigenaar woont ook nog hier in einighausen dus die bak zie ik elke dag nu (50 meter van me huis) en die is ZOOOOOOOOOOOO MOOI shit wat een lekker ding niet te geloven ! :D Ga morgen weer es langs.
Wijs hem op de meeting van 3 november zou ik zeggen :)
Edwin16v
Contacteer:

Net gespot op de Jonkerfransstraat om 11:45 een rode Megane Coupe met kenteken 73-FL-PR. Er zat een dikke uitlaat onder en dezelfde achterspoiler als de Megane op het plaatje hieronder.

[img]http://www.renault-tuning.com/common/ga ... 0047.6.jpg[/img]
[rsi]peerke

'K had eerst een zwarte 16V. Oorspronkelijk grijs kenteken,snel blauw blok van achterberg erin. Het kenteken begon met VS-

Het schijnt dat de nieuwe eigenaar gewoon glas in de achterruitjes heeft gezet. Deze auto was totallos verklaard, en ik zou graag in contact komen met de huidige eigenaar.

Ben benieuwd
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist gespot bij de Renault garage in Bodegraven.
Een R5GTT, BY-63-VT, zwart metallic met een blauwe gloed gespoten. :p Doorgelaste motorkap, weggewerkte sloten, enbleemloze grille, vet laag, momenteel ff originele wielen, en een vette Peco.
Bleu sport interieur, en ze waren een intercooler van een Espace oid aan het monteren.. 8)

De achteruit was voorzien van een Renault Tuning Club stikker.
De 5 is van een monteur, maar staat altijd in de stalling, en hij rijdt er zelden mee. :)
Sinds vandaag ook officieeël RTC lid. :)
Rudo

Whow Chris, dat klinkt errug gaaf! :p :D

Bestaat er een kans dat deze GT te bewonderen valt in De Meern op 3 november? :)
Chrisv

Vanmiddag rond 3 uur gespot in jawel, Sint Anthonis.
Zie ik toch nog een keer een gtt-tje hier.

Een Gtt dus,

- Wit
- Phase 1
- 13" wieldop/velg iets weet niet wat t was.

Deze auto ging naar Wouter Bollen Racing.

Ik zag m toen ik met de bus van school terugkwam.
Daarna ben ik nog met mijn gtt erlangs gereden en heb getoeterd, maar volgensmij was t niemand van hier.

Er zaten volgensmij 2 wat oudere mannen in

-edit- de auto was volgensmij voorzien van een openluchtfilter, omdat er rechts voor in de bumper 2 gaatjes zaten, een grotere en een iets kleinere
-edit-
some people are alive only because it's illegal to kill them
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rudo schreef:Whow Chris, dat klinkt errug gaaf! :p :D

Bestaat er een kans dat deze GT te bewonderen valt in De Meern op 3 november? :)
Dat is tie ook.. 8)

Waarschijnlijk komt hij wel drie-elf. Maar hij is ook weleens op VLF en de F.N.B. geweest. Wil je hem eerder zien rij dan even langs de dealer. Dan zie j nog een hele mooie witte:D, en een a-610.
Michel Meganefreak
Contacteer:

WilliamsEddie schreef:Net gespot op de Jonkerfransstraat om 11:45 een rode Megane Coupe met kenteken 73-FL-PR. Er zat een dikke uitlaat onder en dezelfde achterspoiler als de Megane op het plaatje hieronder.
ik vermoed dat dat Kevin is, een jongen van de RMCC, heeft ook zo'n spoiler en de allerdikste remus pot
Mickael

Vanochtend gespot in Zwijndrecht:

Renault 5 GTT rood
Kwam vrij hard voorbij had dus geen tijd om zijn kenteken te zien. Was wel laag en had een PSSSSSSS oftewel een dumpvalve. Blijf een super geluid!

wie was dit?
Maus

Dat is waarschijnlijk (wel zeker) Danny nogwat, hij woont vlak bij mij in de buurt en overweegt om z'n CRS-lidmaatschap op te zeggen en lid te worden van RTC. :D
Mickael

Maus schreef:Dat is waarschijnlijk (wel zeker) Danny nogwat, hij woont vlak bij mij in de buurt en overweegt om z'n CRS-lidmaatschap op te zeggen en lid te worden van RTC. :D
Dan moet je hem maar even overhalen, moet toch lukken lijkt mij.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Vanmorgen was het weer raak.

- op de N57 ter hoogte van brielle/hellevoetsluis een blauwe 5 GTT met geblindeerde ramen, achterop een koel spoilertje, ik seinde en zwaaide maar een reactie bleef uit.

- op de A15 afslag beneluxtunnel een antraciet grijze 5 GTT met een raambandsticker. Ik ging achter hem aan maar hij dook de vluchtstrook op. Ik kon niet meer remmen anders had ik wel even geholpen met het probleem.

wie waren dit?
.:: TurboPowerr ::.
Maus

Vrijdagavond, rond een uurtje 7, van Kijfhoek richting de oprit naar de A16 kwam ik een witte GTT met oranje skirts en spiegels tegen. Rolkooitje d'r in en een sticker op de zijruit met de tekst: Renaultturbo.nl (ofzoiets). Wagen zag d'r overigens goed strak uit!
Steven
Car: M536

Dat is de oude GT van Jean, op de zijruiten staat idd www.renault5turbo.nl stond ene tijdje geleden te koop.
Weet alleen niet wie de nieuwe eigenaar is...
Maus

Geinig. :) In Zwijndrecht heb ik 'm overigens nog nooit eerder zien rijden c.q. zien staan. Hij zal wel verdwaald geweest zijn.
Anonymous

gisteravond om 2100 bij het muizegaatje (station noord) in Rotterdam een donkerblauwe clio 16V met kenteken FF-XP-**. zwaaide nog, maar reed in een mitsubihi space star :-*
Foeke

gisteravond gespot in camminghaburen donkerblauwe 5 gtt met oz superturismo achtige velgen, zag het vanaf een afstandje was namelijk op de fiets.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Tom
Moderator
Car: MB

van de week een paar keer in Den Bosch gezien. Een witte GTT met zeer getinte zijruitjes. Hij had aan de achterkant van die zijruitjes zo'n soort spoilertje. Meen me te herrinenen deze auto laatst een keer hier gezien te hebben, maar kan me vergissen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gesloten