Kenteken, 68-VD-ZG, voorzien van een Renault Tuning Club stikker op de achterruit.
Er zat een nummerplaathouder op van Dorzo Vlaardingen.
Overal zie je die stikkers..

UUUUhhhhhhhhhh een Dima is alleen een 205Tijn schreef:Yep, dat is de geimporteerde franse dikke dimma 5 die op de FNB geweest is. Kan niet missen.PATBAD schreef:In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisser
Is met uitbouwkit idd jah!Matthijs schreef:UUUUhhhhhhhhhh een Dima is alleen een 205Tijn schreef:Yep, dat is de geimporteerde franse dikke dimma 5 die op de FNB geweest is. Kan niet missen.PATBAD schreef:In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisserof had ie een dimauitbouwkit eromheen ?? die baluwe die destijds tekoop stond ??
Heb ik ook al een paar keer gespot op de A12 en in Woerden. Weet nog steeds niet wie het is...Tino schreef:Gisteren gespot :
Op de A20 richting Gouda, bij afslag Moordrecht. Gele Clio 16V kon niet zien wie of wat of kenteken.
Bekend?
Had deze leer en velgen met een geel hart? Zoja dan is hij bekend, zie ook eerder in dit topic.Tino schreef:Gisteren gespot :
Op de A20 richting Gouda, bij afslag Moordrecht. Gele Clio 16V kon niet zien wie of wat of kenteken.
Bekend?
Whahahaha...eindelijk gespotMerijn schreef:Vanochtend een witte 5 GT(E of Turbo) gezien op de N256 ter hoogte van St. Oederode in de richting van Veghel. Hij had een grote raamsticker met daarop 'Supercars'.
Wellicht een bekende?
Hey! Cool... Op de terugweg zag ik je weer rijden, maar toen reed je (zoals wellicht te verwachten) de andere kant op! Ik reed niet in mijn GTT, maar in een Saxo, dus ik zal niet echt op hebben gevallen.Turbo-Peer schreef:Whahahaha...eindelijk gespotMerijn schreef:Vanochtend een witte 5 GT(E of Turbo) gezien op de N256 ter hoogte van St. Oederode in de richting van Veghel. Hij had een grote raamsticker met daarop 'Supercars'.
Wellicht een bekende?![]()
Ik had jou nie gezien, of reed je niet in een GTT?
Ik wist al wel dat jij in Oss woont, in Eindhoven werkt en da je daarom via de N265 rijd (zo is het toch he?). Dus ik had al verwacht een keer door je gespot te worden aangezien ik redelijk vaak op de N265 te vinden ben![]()
Owja...die sticker die gaat er nog een keer af. Ben op zoek naar eentje die meer bij m'n auto past.
EDIT: 't is een GTT
Wijs hem op de meeting van 3 november zou ik zeggenRiël schreef:Gespot hier in einighausen:
Parelmoer witte Renault Alpine V6 GT uit 89 .. eigenaar woont ook nog hier in einighausen dus die bak zie ik elke dag nu (50 meter van me huis) en die is ZOOOOOOOOOOOO MOOI shit wat een lekker ding niet te geloven !Ga morgen weer es langs.
Dat is tie ook..Rudo schreef:Whow Chris, dat klinkt errug gaaf!![]()
![]()
Bestaat er een kans dat deze GT te bewonderen valt in De Meern op 3 november?
ik vermoed dat dat Kevin is, een jongen van de RMCC, heeft ook zo'n spoiler en de allerdikste remus potWilliamsEddie schreef:Net gespot op de Jonkerfransstraat om 11:45 een rode Megane Coupe met kenteken 73-FL-PR. Er zat een dikke uitlaat onder en dezelfde achterspoiler als de Megane op het plaatje hieronder.
Dan moet je hem maar even overhalen, moet toch lukken lijkt mij.Maus schreef:Dat is waarschijnlijk (wel zeker) Danny nogwat, hij woont vlak bij mij in de buurt en overweegt om z'n CRS-lidmaatschap op te zeggen en lid te worden van RTC.