21Turbo update3(kniestuk schakelstang stuk)

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
gille
Contacteer:

Mark G schreef:
gille (mountainbike) schreef:
Mark G schreef:Denk af en toe eens aan al het werk dat ik al heb moeten doen...
1 maand mee gereden, en al 3 maanden aan het sleutelen...
Buitengooien??
Maar nee.. TRUE LOVE voor die GTT >-)
hoe lag dat nie aan kevin dat je 3 maand moest wachten(intercooler)??? 8) 8) 8)
Tut tut... ondertussen heb ik wel andere dingen gedaan hé... stuur, kleppendeksel, remmen, kuisen, kuisen, kindje kopen, kleppen, cilinderkop, enz..enz..
kindje is het plezanste toch?,zeker het maken he mark :lol: :lol: :lol:
gille
Contacteer:

Menno schreef:Lul niet man, gewoon knallen met die bak.

Dat die tankbanden kapot zouden gaan had ik je 3 jaar geleden ook wel kunnen vertellen, das gewoon een standaard zwak puntje. (zie 't als onderhoud).

Tja, en die intercooler, dat hoort bij 't opvoerspelletje. (t was vast wel meer dan 1,3 bar :) )

alle andere dingen heb je altijd snel weer gefixed, dus gewoon houden die bak !
nee man t'was nie meer dan 1.2 a 1.3 bar en de amalvalve is nog kompleet dus,die heeft er niks mee te maken.
Michel S.
Contacteer:

Ik heb ook wel wat problemen met de bak, maar krijg er genoeg voor terug.
Maar het is nog niet zo geweest dat ik zoiets had van nu gaat die voor 20 Euro de deur uit.

Maar Gille, jij hebt toch die EPS uitlaat eronder of niet. Effe de orginele eronder zetten man. Is veeeel en veeeeeeel mooier. En dan verkoop je die EPS aan mij. hahahahaha
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Patrick

heb je em nog of niet,niet meteen door de knieen he jongen.
maken die hap en gedraag je met ietsje minder druk,dan blijft het geen rampenbak.
ik ben zo blij als een kind met de mijne en ik denk dat dat nog wel heeeeeeeeeel lang zal gaan duren :D
succes :wink:
niet blijven fietsen maar maken dus!!
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
gille
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:heb je em nog of niet,niet meteen door de knieen he jongen.
maken die hap en gedraag je met ietsje minder druk,dan blijft het geen rampenbak.
ik ben zo blij als een kind met de mijne en ik denk dat dat nog wel heeeeeeeeeel lang zal gaan duren :D
succes :wink:
niet blijven fietsen maar maken dus!!
we zulen binnen een aantal maanden eens praten om te zien of je hem nog zo leuk vind, na duizend euro's aan stukken.
bruno @af
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:ik denk ff doorsparen voor een audi RS2 of RS4.
Ik heb m'n ex-S4 z'n motor 2 x opgeblazen, niet alleen zijn IC-tje ... Kost nog iets meer dan bij renault hoor ... :-*
gille
Contacteer:

bruno (ataf) schreef:
Ik heb m'n ex-S4 z'n motor 2 x opgeblazen, niet alleen zijn IC-tje ... Kost nog iets meer dan bij renault hoor ... :-*
tuurlijk maar eerlijk zijn de mekaniek van AUDI is toch betrouwbaarder dan renault denk je nie,en dat je die opblaasde zal wel je eigen schuld zijn zeker.
ik weet een RS2 met 380.000km rondrijden,nog met de originele motor bak en turbo's
bruno @af
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef: ik weet een RS2 met 380.000km rondrijden,nog met de originele motor bak en turbo's
dat zullen geen ReeS-kilometers zijn denk ik, maar idd, de mijne werd wel 'gebruikt' 8) :wink:
Michel S.
Contacteer:

bruno (ataf) schreef:
tuurlijk maar eerlijk zijn de mekaniek van AUDI is toch betrouwbaarder dan renault denk je nie,en dat je die opblaasde zal wel je eigen schuld zijn zeker.
ik weet een RS2 met 380.000km rondrijden,nog met de originele motor bak en turbo's
Das een beetje met de wind mee praten.
Dat die van jou kapot gaat zal waarschijnlijk ook je eigen schuld zijn. Teveel druk. Te veel willen. Te vroeg op het gas en noem maar op. Het kan allemaal.
Want op de beurt van die S2 weet ik nog wel een 21 die na 330.000 km gestorven is. Doordat die met sneeuw rechtdoor tegen een paal aan ging. Orgineel blok, turbo en bak. Zelfs de leren bekleding was nog goed.
Dus het is ook een beetje hoe je ermee omgaat.
Deze was trouwens een beetje gekieteld en toch bleef die gaan.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
gille
Contacteer:

bruno (ataf) schreef:
gille (mountainbike) schreef: ik weet een RS2 met 380.000km rondrijden,nog met de originele motor bak en turbo's
dat zullen geen ReeS-kilometers zijn denk ik, maar idd, de mijne werd wel 'gebruikt' 8) :wink:
jawel hoor zoals die altijd vlamde maar altijd motor eerst goed warm en top racing olie van 1 liter voor 25 euro
gille
Contacteer:

dus iemand intresse,????????????????????????,
Steven
Car: M536

Nee we weigeren em te kopen, je houd em maar lekker zelf :)
Michel S.
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:dus iemand intresse,????????????????????????,
details.....
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:
details.....
presies of je weet niks van mijn bak af 8) 8) 8)
Michel S.
Contacteer:

Michel S. schreef:
details.....
Tja, ik weet niet alles ervanaf

Hoeveel heeft die gelopen
wat voor velgen liggen eronder met welke banden(profiel mm?)
hoe is het de turbo gesteld
Wat voor uitlaat ligt eronder
schokdempers okee??

dat zijn toch wel dingen die ik niet weet

Misschien dat ik anders wel intresse krijg erin
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:
Michel S. schreef:
details.....
Tja, ik weet niet alles ervanaf

Hoeveel heeft die gelopen
wat voor velgen liggen eronder met welke banden(profiel mm?)
hoe is het de turbo gesteld
Wat voor uitlaat ligt eronder
schokdempers okee??

dat zijn toch wel dingen die ik niet weet

Misschien dat ik anders wel intresse krijg erin
uitlaat weet je schokdempers zijn nieuw,turbo is goed ,velgen zijn borbet met nieuwe banden op km stand is 280.000+-.en de prijs is toch voor die en de afbraak die ik nog heb 3800euro,en dan nog mijn projekt(nog 21T) die ik dringend moet verder afmaken maar das voor later,prijs is ook,voor later
Patrick

gille ik weet niet goed wat ik moet zeggen,ik vindt je echt een beetje botjes op dit moment,kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent maar om nou aan te geven dat ik em straks na uitgaves nog wel leuk zou vinden,ik kan niets anders zeggen dat ik al tien jaar auto rijdt en het kost me al die tien jaar klauwen met geld.
ja ik heb rekeningen bijgesloten bij aankoop van de auto gezien en dat moet je bij de aankoop al wakker maken als je geen geld wilt uitgeven aan je auto.
nu heb ik eindelijk mijn auto die ik mooi en snel genoeg vindt gevonden en ga hier mee door dat ik het niet meer zou kunnen betalen,maar ik ga er niet vanaf omdat ie me geld gaat kosten.
ik heb zelf het idee dat het niet een auto is die makkelijk de prooi is van defecten ed maar onderhoudt moet op zijn tijd zeker worden gepleegd.
wist ik van tevoren en moet achteraf ook niet gaan lopen janken.
ik weet wat het is om duizenden euro's in een auto te pompen en moet eerlijk zijn dat ik niet altijd het geld heb moeten pompen in die auto's waar ik jaren in verder wilde,nu heb ik dat gevoel wel.
had eerder het zelfde bij de 19 daar ik dit een zeer prettige auto vindt om in te rijden maar miste het turbo gevoel en heb daarom beslopten om te gaan voor een 21 turbo.
vondt deze altijd al gaaf en kon em niet rijden daar mijn vrouwke niet achter mij stond,heb ook dankbaar gebruik gemaakt van het feit toen ze het wel toestond.
voor nu heb ik dus duidlijk gemaakt dat ik de 21 blijf rijden zolang ik het kan blijven doen,geld kost iedere auto.
jammer dat ik je nu zo moet horen over de jouwe en dat je er geen zin meer in hebt.
ik hou me aanbevolen,eventueel met michel samen?of andersom om em eventueel over te nemen ven je als je dat zou willen.
jammer dat je er nu zo over denkt.
Patrick

btw ik heb hier de rekeningen liggen van de mijne en nieuwe beugels kosten samen nog geen 100 euro.
vindt dat wel gaan eigenlijk.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gilleke... Kom op! Iedereen hier die turbo rijdt heeft hetzelfde meegemaakt als jij nu. Als ik naar mezelf kijk: In de eerste 2 weken had ik een kapotte radiateur, kapotte waterpomp, kapot expansievat, rotte dorpels (had ik al, maar niet opgemerkt...), lekkage, en ga zo nog maar effe door!

Tuurlijk was ik pissig toen ik al mijn zuurverdiende geld eraan uit moest geven om dat ding weer op de weg te krijgen, maar spijt heb ik er tot de dag van vandaag niet van gehad! Geld is maar geld, een 21 Turbo is wel effe een 21 TURBO!

Maar goed, maak een verstandige keuze! Een (snelle) duitser geeft ook echt geen zekerheid, en veel minder lol. Tenminste, als je het mij vraagt!

Succes met beslissen!
gille
Contacteer:

ok dan update,na het vervangen van die benzinetankbanden blijf ik benzine ruiken ,heb er de tank vandaag volledig afgehaald,en alle slangen nagekeken ,maar niks te zien als ook de vulmond.
wel gisterenavond had ik een benzine spoor achter mijn auto,dat is nu nie meer het geval, maar toch die benzinegeur als ik achter of onder de auto zit.
binnen in de auto is er niks te ruiken,moet wel zeggen dat de tank nu bomvol zit ,zou dat er iets mee te maken hebben??????????????????????? :wink:
gille
Contacteer:

dus stinkt het naar de benzine.
Floris
Contacteer:

Misschien de rubberen ring van je vlottenkamer kapot/ poreus? benzineslangen zul je wel al nagekeken hebben, die hebben er bij mij een keertje afgelegen... :evil:
jeroen.k

gille (mountainbike) schreef:moet wel zeggen dat de tank nu bomvol zit ,zou dat er iets mee te maken hebben??????????????????????? :wink:

Toch maar van plan er nog een paar kilometertjes mee te rijden?

:D
rasit..

achh gille man

if you're not breaking parts, you're not making enough power

special thanks to MeNNo :D
gille
Contacteer:

Rasit.. schreef:achh gille man

if you're not breaking parts, you're not making enough power

special thanks to MeNNo :D
power mag er nog wat bij dus daarom AUDI RS2
gille
Contacteer:

het leven zoals het is (gille 21Turbo).
rijd ik ff naar de winkel,ineens maar 2 versnellingen.
wat blijkt nu kniestuk dat de schakelstang op zijn plaats laat ,een barst in.
tja pech komt nooit alleen,en ja jullie zullen zeggen,maja gille maak dat maar en de rest blijft wel heel,nope dus.
dit zou wel eens kunnen uitdraaien in vuurtje stook. :( :( :( :( :( :evil: :evil:
marco

het zit je ook niet mee he gille,tja en meestal als het een kapot gaat gaat er meestal ook nog wel wat meer kapot,en tja de zin gaat ervan over natuurlijk,
heb hetzelfde meegemaakt joh ,ik heb ook al zoveel vernieuwd aan die gt ,maarja ik blijf ermee doorgaan,ooit houdt het toch eens een keer op want dan is alles vernieuwd :D ,sterkte met de 21 gille

greetz marco
Geert Claes

Mark G schreef: TRUE LOVE voor die GTT >-)
AMEN !! :D
gille
Contacteer:

ale das weeral opgelost,gewoon alles van mijn afbraak 21Turbo erafgehaald en op mijne bak gemonteerd.
dus mensen duim voor me dat het ff heel blijft? :( :( :( :( :(
Michel S.
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:ale das weeral opgelost,gewoon alles van mijn afbraak 21Turbo erafgehaald en op mijne bak gemonteerd.
dus mensen duim voor me dat het ff heel blijft? :( :( :( :( :(
duim duim duim duim duim duim
Patrick L.

Klinkt bekend ja, zoals Marco zei, als er iets kapot gaat, gaat er kort daarna wel meer kapot. Dat heb ik nou ook altijd. Maar ja, als alles het weer doet is het weer genieten van je bakkie :D
Plaats reactie