21Turbo update3(kniestuk schakelstang stuk)
hoi,heb daarjuist mijn 4de intercooler stuk gereden,terwijl die laatste speciaal gekit was en een spanring rond.nu weet er iemand een andere oplossing dan die standaard rommel van reno,ik rijd op 1.3bar druk dus das toch zo fel nie, en toch spatten ze uit elkaar.heb dat Renault gedoe wel ff gehad nu dus bij deze, TE KOOP RENAULT 21T, voor prijs en foto's mail me.
Laatst gewijzigd door gille op za 14 sep 2002 10:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Gille doe niet zo raar, ophouden nou hoor!
Zijn er geen grotere/versterkte intercoolers voor de 21T te verkrijgen? En 1.3 bar is toch aardig wat hoor.
Ik zou op zoek gaan naar een grotere, uit 1 stuk gelaste, alu intercooler. Zijn vast wel te verkrijgen. Dan krijg je ws. nog meer vermogen en die dingen zijn veel beter bestand tegen hoge drukken.
Nou hatsee start de zoektocht.
Zijn er geen grotere/versterkte intercoolers voor de 21T te verkrijgen? En 1.3 bar is toch aardig wat hoor.
Ik zou op zoek gaan naar een grotere, uit 1 stuk gelaste, alu intercooler. Zijn vast wel te verkrijgen. Dan krijg je ws. nog meer vermogen en die dingen zijn veel beter bestand tegen hoge drukken.
Nou hatsee start de zoektocht.
http://www.paceproducts.co.uk
[img]http://www.paceproducts.co.uk/ricc/pics/ren21_int.jpg[/img]
Dit is wel een leuke optie imo.
grtZ!
edit: goed voor 2 bar!
[img]http://www.paceproducts.co.uk/ricc/pics/ren21_int.jpg[/img]
Dit is wel een leuke optie imo.
grtZ!
edit: goed voor 2 bar!
Gille, doe ff normaal man! Maffe Belg! Iedereen heeft wel eens een tegenslag. Over twee weken ga je toch weer zoeken naar een ander, en dan kun je niets vinden en heb je spijt dat de 21 is verkocht..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
heheh gekke belgChris schreef:Gille, doe ff normaal man! Maffe Belg! Iedereen heeft wel eens een tegenslag. Over twee weken ga je toch weer zoeken naar een ander, en dan kun je niets vinden en heb je spijt dat de 21 is verkocht..

koop van die speciale dan.. dan heb je nergens meer last van en kan je zelfs op 2 bar gaan rijden..
niet dat de rest van je auto het houd maar je intercooler wel

gr maik...

Als ik zo'n beetje alle asfaltsnuffelaars bestudeer valt het mij toch op dat de (gekke) Renault rijders het vrolijkst kijken achter het stuur.
Je weet pas wat je mist als jet niet meer hebt.
(ik weet dat t een bekende quote is van een nog bekender iemand, ik weet dus alleen niet van wie

Mrtn = Maarten
ik denk dat ik er eerst een nachtje ga over slapen,ale slapen, ik moet naar een huwelijksfeest dus slapen zal er nie veel zijn.
die dikke intercooler 185 pond ,wie weet hoeveel de ENGELSE pond staat tegenover de EURO????
thanksRO 16v schreef:+/- 315 euro vind het wel meevallen de prijs.gille 21TURBO schreef:die dikke intercooler 185 pond ,wie weet hoeveel de ENGELSE pond staat tegenover de EURO????
(van pond naar euro is +/- maal 1.7 )
He die Gille, Ik heb een goede en goedkope oplossing voor je, haal beide koelers uit elkaar, verwijder de seal rubbers maak alle aansluit stukken goed vet vrij
en schuur alles goed, vervolgens neem je ruitenkit die hard word, of een andere komponentenlijm die hard word,lijm alles aan elkaar en span dit goed in
voor ongeveer 24 uur afhankelijk van de lijm. geloof mij dit gaat nooit meer stuk ... ik heb ook dit probleem gehad wat jij hebt, trouwens dit is een ouwe tuners truuk die in principe op iedere cooler toegepast kan worden,alu coolers leuk voor het oog maar niet beter dan verlijmde coolers,ja beter voor de verkoper zijn bank rekening.
Gille groetjes van robert001
en schuur alles goed, vervolgens neem je ruitenkit die hard word, of een andere komponentenlijm die hard word,lijm alles aan elkaar en span dit goed in
voor ongeveer 24 uur afhankelijk van de lijm. geloof mij dit gaat nooit meer stuk ... ik heb ook dit probleem gehad wat jij hebt, trouwens dit is een ouwe tuners truuk die in principe op iedere cooler toegepast kan worden,alu coolers leuk voor het oog maar niet beter dan verlijmde coolers,ja beter voor de verkoper zijn bank rekening.
Gille groetjes van robert001
Niet verkopen man!!!
Gewoon een echte intercooler kopen en klaar is de gekke Belg(grapje
)
Zou echt zonder zijn als je je auto voor zoiets wegdoet.
Gewoon een echte intercooler kopen en klaar is de gekke Belg(grapje

Zou echt zonder zijn als je je auto voor zoiets wegdoet.
komt nog wat porto en btw bij he .....gille 21TURBO schreef:thanksRO 16v schreef:+/- 315 euro vind het wel meevallen de prijs.gille 21TURBO schreef:die dikke intercooler 185 pond ,wie weet hoeveel de ENGELSE pond staat tegenover de EURO????
(van pond naar euro is +/- maal 1.7 )
Ik heb ook een paceproducts intercooler, ben er erg tevreden over (hij werkt)
there is no spoon.
Gille,
marius heeft een soort metale strap om zijn intercooler heen. Zo'n zelfde ding als ze om pallets tegels en bakstenen doen. Volgens mij moet ie daar wel heel mee blijven.
marius heeft een soort metale strap om zijn intercooler heen. Zo'n zelfde ding als ze om pallets tegels en bakstenen doen. Volgens mij moet ie daar wel heel mee blijven.
ik heb er een spanring omgedaan en toch is die opengebarsten,maar op de zijkanten nu.Ploegah schreef:Gille,

Dat zuigt gille.
dan zou ik toch voor een andere intercooler gaan... (koelt ook beter)
dan zou ik toch voor een andere intercooler gaan... (koelt ook beter)
-
- Contacteer:
Ja of een extra spanband rond de intercooler (dus om de bevesteging, horizontaal)
ja ,maar hij spat open op de zijkanten dus en de spanringen kunnen alleen in't midden.Martijnberk schreef:Ja of een extra spanband rond de intercooler (dus om de bevesteging, horizontaal)
-
- Contacteer:
Horizontaal moet toch ook lukken niet?gille 21TURBO schreef:ja ,maar hij spat open op de zijkanten dus en de spanringen kunnen alleen in't midden.Martijnberk schreef:Ja of een extra spanband rond de intercooler (dus om de bevesteging, horizontaal)
Je zal dan wel wat cooling wegnemen, maar beter zo dan geen intercooler
Ik denk dat hij openspat bij het plastic/metaal verbindingsstuk.
daar kan je volgens mij geen spanband opzetten.
Misschien zou je nog die lijmtruuk kunnen proberen
ik zal er ff een foto van nemen,kun je zien wat ik bedoel,wie zet die foto online voor me?????????aubPloegah schreef:Ik denk dat hij openspat bij het plastic/metaal verbindingsstuk.
-
- Über-Spammer
stuur maar op naar
maik.p@renault-tuning.nl
maik.p@renault-tuning.nl
-
- Über-Spammer
-
- Contacteer:
Pijnlijk! Ik bedoelde met die horizontale band om die om dat onderste stuk te binden dat je plastic vasthoudt... dan blijven die kleine klemmen beter en langer zitten...
ben stukje rijden,ineens lawaai vanachter,ik ga kijken wat er scheelt.SPANBANDEN van benzinetank gewoon afgescheurd,tank ligt bijna er onder uit.
je zou voor minder beginnen te flippen,heb het echt wel gehad hoor ,hoe spijtig ook BUITEN die klote bak. ik flikker hem aan een andere onnozelaar dat die er maar zijn tijd en frustratie insteekt,ik heb er nu wel genoeg,hopen geld en tijd,en dan beweren die onnozelaars van een dealer dat de 21T de beste Renault die er gemaakt is,de mijne op een maandag dan wel zeker.sorry maar ik moest het ff kwijt,voor ik hem in brand flikker anders.

je zou voor minder beginnen te flippen,heb het echt wel gehad hoor ,hoe spijtig ook BUITEN die klote bak. ik flikker hem aan een andere onnozelaar dat die er maar zijn tijd en frustratie insteekt,ik heb er nu wel genoeg,hopen geld en tijd,en dan beweren die onnozelaars van een dealer dat de 21T de beste Renault die er gemaakt is,de mijne op een maandag dan wel zeker.sorry maar ik moest het ff kwijt,voor ik hem in brand flikker anders.

-
- Contacteer:
Lijkt verdacht veel op een GTT interkoeler.
Mocht je je nog bedenken, ik heb nog een GTT interkoeler liggen.
Laat je niet uit het veld slaan door een paar spanbanden ... slaap er weer eens een nachtje over.
Mocht je je nog bedenken, ik heb nog een GTT interkoeler liggen.
Laat je niet uit het veld slaan door een paar spanbanden ... slaap er weer eens een nachtje over.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
sorry ma,n maar als de RENAULT buiten gaat komt er nooit geen meer binnen.ik denk ff doorsparen voor een audi RS2 of RS4.Ploegah schreef:Ruilen voor een laguna ?
Is betrouwbaar en luxe zat !