http://people.zeelandnet.nl/forlife/renaultfreak.htm
[/url]
grootste renaultfreak allertijden
-
- Contacteer:
-
[img]http://people.zeelandnet.nl/forlife/renaultfreak.jpg[/img][/img]
Je had je eigen weleens mogen scheren zeg als je op de foto gaat.

Je had je eigen weleens mogen scheren zeg als je op de foto gaat.

-
- Moderator
- Car: Megane
Hoe bedoel j egek van renault 

een tattoo is mooi, maar het logo van renault..... dat nooit!! hou het wel bij tribals en chinese tekens 

Immer wieder die verdammte Holländer
Totdat je denkt, he dat Chinese Teken is mooi, blijkt er F*CK ME te staan; hebben ze perongeluk ooit eens bij T-shirts in een winkel-keten gehadRay GTT schreef:...en chinese tekens

ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Henna ??Pieter schreef:ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Is nog scheef en niet symmetrisch ook nog.
-
- Contacteer:
Ja, inderdaad Henna. (na 3 weken is het eraf) Moest een beetje trendy doen op Ibiza van m'n vriendin. Dus als het logo gerestyled wordt, is dat geen probleem. 't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de adruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.Matthijs schreef:Henna ??Pieter schreef:ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Maar wees eerlijk. 't was wel origineel.
Groeten Maarten
CoolMaarten Henderieckx schreef:Ja, inderdaad Henna. (na 3 weken is het eraf) Moest een beetje trendy doen op Ibiza van m'n vriendin. Dus als het logo gerestyled wordt, is dat geen probleem. 't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de adruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.Matthijs schreef:Henna ??Pieter schreef:ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Groeten Maarten

Ook in Ibiza geweest dit jaar? En wat is jou mening?

[/quote]
't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de afdruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
[/quote]

't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de afdruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
[/quote]

Clio 16v.....
-
- Contacteer:
Ook in Ibiza geweest dit jaar? En wat is jou mening?
Ik ben wel benieuwd. Of wijken we nu iets te ver af van het topic?
't is daar heet en 'k heb nog nooit zoveel gekke mensen bij elkaar gezien. Superextravagant.

't is daar heet en 'k heb nog nooit zoveel gekke mensen bij elkaar gezien. Superextravagant.
-
[/quote]
Ja, inderdaad Henna. (na 3 weken is het eraf) Moest een beetje trendy doen op Ibiza van m'n vriendin. Dus als het logo gerestyled wordt, is dat geen probleem. 't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de adruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
Groeten Maarten[/quote]
lachen man, vind het wel cool, origineel was je zeker!
Ja, inderdaad Henna. (na 3 weken is het eraf) Moest een beetje trendy doen op Ibiza van m'n vriendin. Dus als het logo gerestyled wordt, is dat geen probleem. 't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de adruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
Groeten Maarten[/quote]

-
- Contacteer:
ziet er niet echt proffessioneel uit... Ziet er meer zo uit alsof het met een zwarte stift getekend is... Beetje namaak dus...