grootste renaultfreak allertijden

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Christian

haha ja dan moet je wel heel erg fan zijn.
ben ik ook maar zou dat nooit doen :lol:
wouter 16v

[img]http://people.zeelandnet.nl/forlife/renaultfreak.jpg[/img][/img]

Je had je eigen weleens mogen scheren zeg als je op de foto gaat. :lol: :lol:
Paul

Wordt lastig als het logo weer eens gerestyled gaat worden :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Hoe bedoel j egek van renault :lol:
Anonymous

het ziet er ook niet echt mooi uit ofzo
-Ray-
Contacteer:

een tattoo is mooi, maar het logo van renault..... dat nooit!! hou het wel bij tribals en chinese tekens :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Ray GTT schreef:...en chinese tekens :p
Totdat je denkt, he dat Chinese Teken is mooi, blijkt er F*CK ME te staan; hebben ze perongeluk ooit eens bij T-shirts in een winkel-keten gehad :lol:

Pieter
Contacteer:

ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Anonymous

Pieter schreef:ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Henna ??

Riël
Über-Spammer

Is nog scheef en niet symmetrisch ook nog.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Maarten Henderieckx
Contacteer:

Matthijs schreef:
Pieter schreef:ik vind hem er eelijk gezegd uitzien alsof hij er net met een watervaste stift op is gezet. Ziet er niet echt uit...
Henna ??

Ja, inderdaad Henna. (na 3 weken is het eraf) Moest een beetje trendy doen op Ibiza van m'n vriendin. Dus als het logo gerestyled wordt, is dat geen probleem. 't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de adruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
Maar wees eerlijk. 't was wel origineel.
Groeten Maarten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Maarten Henderieckx schreef:
Matthijs schreef:
Henna ??

Ja, inderdaad Henna. (na 3 weken is het eraf) Moest een beetje trendy doen op Ibiza van m'n vriendin. Dus als het logo gerestyled wordt, is dat geen probleem. 't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de adruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
Groeten Maarten
Cool :)

Ook in Ibiza geweest dit jaar? En wat is jou mening? :) Ik ben wel benieuwd. Of wijken we nu iets te ver af van het topic? :wink:
jef

is wel geinige fan
Vos

[/quote]

't is wel met de losse hand getekend en de foto is genomen nadat ik een nachtje erop geslapen had en 's morgens de afdruk van het renault teken zo'n twintig keer op het laken was afgedrukt.
[/quote]

:lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Maarten Henderieckx
Contacteer:

Ook in Ibiza geweest dit jaar? En wat is jou mening? :) Ik ben wel benieuwd. Of wijken we nu iets te ver af van het topic?

't is daar heet en 'k heb nog nooit zoveel gekke mensen bij elkaar gezien. Superextravagant.
Patrick L.

[/quote]

Groeten Maarten[/quote]

:lol: :lol: lachen man, vind het wel cool, origineel was je zeker!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

ziet er niet echt proffessioneel uit... Ziet er meer zo uit alsof het met een zwarte stift getekend is... Beetje namaak dus...
Plaats reactie