PATBAD'S clio S
-
goeie zaak!
-
Gewoon errug strak en zeker die traanplaat
. Vind ik persoonlijk erg origineel.
Maar waarom heb je bijv. geen rsi gekocht of zo aangezien je de bumpers en zo in kleur wil, vanwege de prijs misschien?

Maar waarom heb je bijv. geen rsi gekocht of zo aangezien je de bumpers en zo in kleur wil, vanwege de prijs misschien?
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Had de S niet altijd meegespoten bumpers? En heb je dat nou allemaal met dat plaktraanplaat gedaan of echt traanplaat?
Verder nix van andersmans reacties aantrekken, als jij het maar mooi vind!
Btw je moet je topicnaam ff aanpassen, mijn moet je ff veranderen in Patbad oid. Weet iedereen over welke clio het gaat
Verder strak bakkie, ga zo door!
Btw je moet je topicnaam ff aanpassen, mijn moet je ff veranderen in Patbad oid. Weet iedereen over welke clio het gaat

-
- Moderator
- Car: Megane
Ik zou een clio 16v of rsi zeer graag willen hebben maar omdat de verzekerings kosten erg hoog zijn voor een 19jarige ben ik met deze zeer tervredenTurbo-Peer schreef:Gewoon errug strak en zeker die traanplaat. Vind ik persoonlijk erg origineel.

-
- Moderator
Het is echt traanplaat(alminium)En er zijn idd ook clio S met meegspoten bumpers dat zijn de duurdere versies.Steven (Fiets) schreef:Had de S niet altijd meegespoten bumpers? En heb je dat nou allemaal met dat plaktraanplaat gedaan of echt traanplaat?
En ik ga proberen mijn topic naam te veranderen (ik weet niet pecies hoe dat moet)
-
- Moderator
Ej ja dat zegt m eook niet zo veeldennisvr schreef:eerste post edittenPATBAD schreef: En ik ga proberen mijn topic naam te veranderen (ik weet niet pecies hoe dat moet)
dan kan je de titel aanpassen
-
- Moderator
Volgens mij is het gelukt

-
ik wil nog ff een ding zeggen moontje van die clio van mij kan ik drie van die megoontjes kopen en: nog veel belangrijker het blijkt wel weer wanneer iemand iets krijgt heeft zij of hij helemaal geen benul van de waarde en probeert hem elke week tegen de muur omhoog te rijden. ik gebruik even een neutrale smiley 

if it isn't possible it is not impossible
-
- Moderator
Please geen gezeik meercliomaniac schreef:ik wil nog ff een ding zeggen moontje van die clio van mij kan ik drie van die megoontjes kopen en: nog veel belangrijker het blijkt wel weer wanneer iemand iets krijgt heeft zij of hij helemaal geen benul van de waarde en probeert hem elke week tegen de muur omhoog te rijden. ik gebruik even een neutrale smiley

-
- Moderator
Wat dan ?????????robclio16V schreef:Mooi bakkie, maar ik heb iets liggen waar hij nog veel vetter van wordt.![]()
![]()
Kopen????

-
- Moderator
Waarover???????????????????????Tom schreef:haha, volgens mij was daar zlefs een topic over
-
- Moderator
Ik heb hem al een pm gestuurd 

wat is een PM ? private mail ?PATBAD schreef:Ik heb hem al een pm gestuurd
-
- Über-Spammer
Jep das correct..turboman schreef:wat is een PM ? private mail ?PATBAD schreef:Ik heb hem al een pm gestuurd

-
- Über-Spammer
oh dat wist ik niet...Tom schreef:idd private mail of privat message
ik dat Particuliere Mailbom

-
LEuk om wat foto's te posten Patbad!! Ik keb hem toen bij de FNB ook gezien. Heeeel strak zonder krasjes of wat dan ook, plus knap poetswerk.
Maar, heb je nog tuningsplannen voor in de toekomst? Of zou je liever een stap willen maken naar een snellere wagen?
Maar, heb je nog tuningsplannen voor in de toekomst? Of zou je liever een stap willen maken naar een snellere wagen?
Dan moet je wel een open luchtfilter hebben, want met een vervangingsfilter gaat je geluid er niet op vooruit... je auto weljef schreef:das wel een leukere naam ja voor een PM
maar ik vind dat je een toffe bak hebt!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet een k&n filter snel nemen is super vet geluid!![]()
![]()
![]()

Don't walk the grass... smoke it
Patbad, mooie Clio man! Wees er trots op! Ik had hem op de F.N.B. al een paar keer mogen aanschouwen..
En trek je AUB niets aan van opmerkingen van anderen! De Clio S is tenminste van jouzelf..

En trek je AUB niets aan van opmerkingen van anderen! De Clio S is tenminste van jouzelf..

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ja dat bedoel ikoxje schreef:Dan moet je wel een open luchtfilter hebben, want met een vervangingsfilter gaat je geluid er niet op vooruit... je auto weljef schreef:das wel een leukere naam ja voor een PM
maar ik vind dat je een toffe bak hebt!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet een k&n filter snel nemen is super vet geluid!![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
toen ik 19 was reed ik een golfje, dus wat dat betreft ben je erg goed bezig
daarnaast ziet de clio er zeker netjes uit.........veel plezier ervan!

Je hebt zeker een mooie clio patbad. Mijn eerste wagen was/is een 5 gtt.Ik kocht hem toen ik 18 was en net een paar dagen mijn rijbewijs had. Heb hem nu nog steeds en het is een beetje uit de hand gelopen kwa gtt`s
. Volgens mij had ik je clio ook eens gezien op de fnb. hij is zekers zeer strak en je kunt wel zien dat je erg trots bent op je auto. En net zoals Chris zegt. trek je niets aan van anderen. Vaak zijn ze jaloers omdat ze zelf niet zo`n strakke auto hebben
.

There will be plenty of time to rest when your dead
Mag ik vragen hoe je dat roest weg heb laten halen, en hoeveel je het gekost heeft, want ik wil het namelijk ook laten doen, maar ik weet niet precies op watvoor een bedrag ik kan rekenen...
Verder strakke auto, ik heb een 1.4 RL dus is qua motor hetzelfde alleen van binnen ziet ie er kaler uit, geen toerenteller en sportstoeltjes/stuur e.d.
Mijn bumpers zijn wel in kleur meegespoten (wit) maar das ook niet alles want het zit vol met dooie muggen en overblijfselen daarvan die ik er niet afkrijg

Verder strakke auto, ik heb een 1.4 RL dus is qua motor hetzelfde alleen van binnen ziet ie er kaler uit, geen toerenteller en sportstoeltjes/stuur e.d.
Mijn bumpers zijn wel in kleur meegespoten (wit) maar das ook niet alles want het zit vol met dooie muggen en overblijfselen daarvan die ik er niet afkrijg

Don't walk the grass... smoke it
-
- Moderator
Ja wel ik wil andere bumpers misshien die joker van robclio16vRobert dB. schreef:LEuk om wat foto's te posten Patbad!! Ik keb hem toen bij de FNB ook gezien. Heeeel strak zonder krasjes of wat dan ook, plus knap poetswerk.
-
- Moderator
Tanx mateChris schreef:Patbad, mooie Clio man! Wees er trots op! Ik had hem op de F.N.B. al een paar keer mogen aanschouwen..![]()
-
- Moderator
- Car: MB
[img]http://www.stroevemotorsport.nl/styling ... foto08.jpg[/img]
[img]http://www.stroevemotorsport.nl/styling ... foto20.jpg[/img]
we praten over deze set
[img]http://www.stroevemotorsport.nl/styling ... foto20.jpg[/img]
we praten over deze set
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
Nou laat ik het zo zeggen ik ken iemand bij een schadebedrijf die voor mij nieuwe panelen er in heeft gezet en dus ook gespoten heeft. Maar normaal gesproken kost het geloof ik zo'n 1800 gulden maar dat weet ik niet zeker.oxje schreef:Mag ik vragen hoe je dat roest weg heb laten halen, en hoeveel je het gekost heeft, want ik wil het namelijk ook laten doen, maar ik weet niet precies op watvoor een bedrag ik kan rekenen...
![]()