PATBAD'S clio S

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
twingoturbo

goeie zaak!
Turbo-Peer

Gewoon errug strak en zeker die traanplaat 8) . Vind ik persoonlijk erg origineel.
Maar waarom heb je bijv. geen rsi gekocht of zo aangezien je de bumpers en zo in kleur wil, vanwege de prijs misschien?
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Steven
Car: M536

Had de S niet altijd meegespoten bumpers? En heb je dat nou allemaal met dat plaktraanplaat gedaan of echt traanplaat?

Verder nix van andersmans reacties aantrekken, als jij het maar mooi vind!

Btw je moet je topicnaam ff aanpassen, mijn moet je ff veranderen in Patbad oid. Weet iedereen over welke clio het gaat :)

Verder strak bakkie, ga zo door!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Turbo-Peer schreef:Gewoon errug strak en zeker die traanplaat 8) . Vind ik persoonlijk erg origineel.
Maar waarom heb je bijv. geen rsi gekocht of zo aangezien je de bumpers en zo in kleur wil, vanwege de prijs misschien?
Ik zou een clio 16v of rsi zeer graag willen hebben maar omdat de verzekerings kosten erg hoog zijn voor een 19jarige ben ik met deze zeer tervreden :)
Patrick RS
Moderator

Steven (Fiets) schreef:Had de S niet altijd meegespoten bumpers? En heb je dat nou allemaal met dat plaktraanplaat gedaan of echt traanplaat?

Verder nix van andersmans reacties aantrekken, als jij het maar mooi vind!

Btw je moet je topicnaam ff aanpassen, mijn moet je ff veranderen in Patbad oid. Weet iedereen over welke clio het gaat :)

Verder strak bakkie, ga zo door!
Het is echt traanplaat(alminium)En er zijn idd ook clio S met meegspoten bumpers dat zijn de duurdere versies.
En ik ga proberen mijn topic naam te veranderen (ik weet niet pecies hoe dat moet)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

PATBAD schreef: En ik ga proberen mijn topic naam te veranderen (ik weet niet pecies hoe dat moet)
eerste post editten
dan kan je de titel aanpassen
Patrick RS
Moderator

dennisvr schreef:
PATBAD schreef: En ik ga proberen mijn topic naam te veranderen (ik weet niet pecies hoe dat moet)
eerste post editten
dan kan je de titel aanpassen
Ej ja dat zegt m eook niet zo veel
Patrick RS
Moderator

Volgens mij is het gelukt
:D
cliomaniac

ik wil nog ff een ding zeggen moontje van die clio van mij kan ik drie van die megoontjes kopen en: nog veel belangrijker het blijkt wel weer wanneer iemand iets krijgt heeft zij of hij helemaal geen benul van de waarde en probeert hem elke week tegen de muur omhoog te rijden. ik gebruik even een neutrale smiley :p
if it isn't possible it is not impossible
Patrick RS
Moderator

cliomaniac schreef:ik wil nog ff een ding zeggen moontje van die clio van mij kan ik drie van die megoontjes kopen en: nog veel belangrijker het blijkt wel weer wanneer iemand iets krijgt heeft zij of hij helemaal geen benul van de waarde en probeert hem elke week tegen de muur omhoog te rijden. ik gebruik even een neutrale smiley :p
Please geen gezeik meer :( is niet echt de bedoeling van deze topic mail elkaar maar
Robke
Car: Lexus IS250

Mooi bakkie, maar ik heb iets liggen waar hij nog veel vetter van wordt. :lol: :wink: 8)
Kopen???? :p
Patrick RS
Moderator

robclio16V schreef:Mooi bakkie, maar ik heb iets liggen waar hij nog veel vetter van wordt. :lol: :wink: 8)
Kopen???? :p
Wat dan ????????? :p
Tom
Moderator
Car: MB

:p haha, volgens mij was daar zlefs een topic over
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

Tom schreef::p haha, volgens mij was daar zlefs een topic over
Waarover???????????????????????
Tom
Moderator

als ik me niet vergis heeft Rob nog een leuk bumpersetje te koop voor een clio. Vraag het hem maar eens of stuur een PM
Patrick RS
Moderator

Ik heb hem al een pm gestuurd :)
Tom
Moderator

:wink:
turboman
Contacteer:

PATBAD schreef:Ik heb hem al een pm gestuurd :)
wat is een PM ? private mail ?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

turboman schreef:
PATBAD schreef:Ik heb hem al een pm gestuurd :)
wat is een PM ? private mail ?
Jep das correct.. :)
Tom
Moderator

idd private mail of privat message
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tom schreef:idd private mail of privat message
oh dat wist ik niet...

ik dat Particuliere Mailbom :p
Robert dB.

LEuk om wat foto's te posten Patbad!! Ik keb hem toen bij de FNB ook gezien. Heeeel strak zonder krasjes of wat dan ook, plus knap poetswerk.

Maar, heb je nog tuningsplannen voor in de toekomst? Of zou je liever een stap willen maken naar een snellere wagen?
Tom
Moderator

zal ik jou dan eens een particuliere mailbom sturen Maik :wink: Mischien dat het verschil dan duidelijk word
jef

das wel een leukere naam ja voor een PM
maar ik vind dat je een toffe bak hebt!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
je moet een k&n filter snel nemen is super vet geluid! :) :) :) :)
Marcel B.

jef schreef:das wel een leukere naam ja voor een PM
Dan moet je wel een open luchtfilter hebben, want met een vervangingsfilter gaat je geluid er niet op vooruit... je auto wel :)
Don't walk the grass... smoke it
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Patbad, mooie Clio man! Wees er trots op! Ik had hem op de F.N.B. al een paar keer mogen aanschouwen.. 8)

En trek je AUB niets aan van opmerkingen van anderen! De Clio S is tenminste van jouzelf..:)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jef

oxje schreef:
jef schreef:das wel een leukere naam ja voor een PM
Dan moet je wel een open luchtfilter hebben, want met een vervangingsfilter gaat je geluid er niet op vooruit... je auto wel :)
ja dat bedoel ik
Michel Meganefreak
Contacteer:

toen ik 19 was reed ik een golfje, dus wat dat betreft ben je erg goed bezig :D daarnaast ziet de clio er zeker netjes uit.........veel plezier ervan!
catrinus

Je hebt zeker een mooie clio patbad. Mijn eerste wagen was/is een 5 gtt.Ik kocht hem toen ik 18 was en net een paar dagen mijn rijbewijs had. Heb hem nu nog steeds en het is een beetje uit de hand gelopen kwa gtt`s :p . Volgens mij had ik je clio ook eens gezien op de fnb. hij is zekers zeer strak en je kunt wel zien dat je erg trots bent op je auto. En net zoals Chris zegt. trek je niets aan van anderen. Vaak zijn ze jaloers omdat ze zelf niet zo`n strakke auto hebben :p .
There will be plenty of time to rest when your dead
Marcel B.

Mag ik vragen hoe je dat roest weg heb laten halen, en hoeveel je het gekost heeft, want ik wil het namelijk ook laten doen, maar ik weet niet precies op watvoor een bedrag ik kan rekenen...
Verder strakke auto, ik heb een 1.4 RL dus is qua motor hetzelfde alleen van binnen ziet ie er kaler uit, geen toerenteller en sportstoeltjes/stuur e.d.

Mijn bumpers zijn wel in kleur meegespoten (wit) maar das ook niet alles want het zit vol met dooie muggen en overblijfselen daarvan die ik er niet afkrijg
:( :(
Don't walk the grass... smoke it
Patrick RS
Moderator

Robert dB. schreef:LEuk om wat foto's te posten Patbad!! Ik keb hem toen bij de FNB ook gezien. Heeeel strak zonder krasjes of wat dan ook, plus knap poetswerk.

Maar, heb je nog tuningsplannen voor in de toekomst? Of zou je liever een stap willen maken naar een snellere wagen?
Ja wel ik wil andere bumpers misshien die joker van robclio16v
Patrick RS
Moderator

Chris schreef:Patbad, mooie Clio man! Wees er trots op! Ik had hem op de F.N.B. al een paar keer mogen aanschouwen.. 8)

En trek je AUB niets aan van opmerkingen van anderen! De Clio S is tenminste van jouzelf..:)
Tanx mate
Tom
Moderator

heb je die topic over die bumpers al gevonden?
Tom
Moderator

Patrick RS
Moderator

oxje schreef:Mag ik vragen hoe je dat roest weg heb laten halen, en hoeveel je het gekost heeft, want ik wil het namelijk ook laten doen, maar ik weet niet precies op watvoor een bedrag ik kan rekenen...
Verder strakke auto, ik heb een 1.4 RL dus is qua motor hetzelfde alleen van binnen ziet ie er kaler uit, geen toerenteller en sportstoeltjes/stuur e.d.

Mijn bumpers zijn wel in kleur meegespoten (wit) maar das ook niet alles want het zit vol met dooie muggen en overblijfselen daarvan die ik er niet afkrijg
:( :(
Nou laat ik het zo zeggen ik ken iemand bij een schadebedrijf die voor mij nieuwe panelen er in heeft gezet en dus ook gespoten heeft. Maar normaal gesproken kost het geloof ik zo'n 1800 gulden maar dat weet ik niet zeker.
Plaats reactie