ALs ik mijn clio RSi alleen aan de achterzijde wil verlagen met de torsiestaven (3 centimeter ofzo),
krijg ik dan een belabberde wegligging als ik aan de voorzijde niets verander??
BVD

Volgens mij bedoelt Christian of je je in dat topic even voor wil stellen.
ja dat bedoel ik hans maar daar was i zelf toch ook wel achter gekomen als i er heen was gegaanHans schreef:Volgens mij bedoelt Christian of je je in dat topic even voor wil stellen.
Als je hem alleen achter wil verlagen zou ik hem alleen netjes "recht" zetten.
En zeker niet lager, want dan zal je wegligging er absoluut minder van worden.
Steven (Fiets) schreef:Nou als je em achter verlaagd zal hij een iets overstuurder effect krijgen. Nu is dat bij een voorwielaandrijver niet zo erg, maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Maargoed het verschil tussne voor en achter is meestal maar 1-2 centimeter en helemaal recht is het beste voor je balans. (standaard zijn ze wat hoger achter voor meer onderstuur, wat iets veiliger is).
Nee kvind dat ie voor lager ligt als origineel.Steven (Fiets) schreef:Nee das niet te zien, moet je zelf ff uitzoeken. Kun je als het goed is gewoon aan de veren zien.
Maar hoezo?
precies.Steven (Fiets) schreef:Nou dan issie zeer zeker verlaagd, zal wel niet veel zijn. mm of 35. Ligt de band ongeveer 1 cm vrij vanaf de spatbordrand voor? dan issie verlaagd.
Normaal kun je daar wel een vinger of 3/4/5 tussen steken.
Zal morgen mijn bandemaat ff checken...Maik (WOOFER) schreef:precies.Steven (Fiets) schreef:Nou dan issie zeer zeker verlaagd, zal wel niet veel zijn. mm of 35. Ligt de band ongeveer 1 cm vrij vanaf de spatbordrand voor? dan issie verlaagd.
maar het ligt ook aan de bandenmaat die je hebt maar zo te zien heb jij 195/50/13.. heb ik dit goed gezien?
verder staat hij wel netjes zoals ik dat ff kan zien op de foto
Heb net mijn bandenmaat gecheckt, achter ligt 185/60 r13 80hChrisv schreef:Zal morgen mijn bandemaat ff checken...Maik (WOOFER) schreef:precies.Steven (Fiets) schreef:Nou dan issie zeer zeker verlaagd, zal wel niet veel zijn. mm of 35. Ligt de band ongeveer 1 cm vrij vanaf de spatbordrand voor? dan issie verlaagd.
maar het ligt ook aan de bandenmaat die je hebt maar zo te zien heb jij 195/50/13.. heb ik dit goed gezien?
verder staat hij wel netjes zoals ik dat ff kan zien op de foto
Maar t staat goed, alleen achter wil ik m nog een keer iets lager denk ik